Vapaa kuvaus

Aloituksia

64

Kommenttia

530

  1. Uskon päämäärä, uskon Jeesukseen Kristukseen, on sielujen pelastus

    10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska
    Helluntailaisuus
    29
    44
  2. "Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on...

    ; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti." 1 Niinpä, kun mi
    Helluntailaisuus
    8
    84
  3. "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

    Miten ihminen voi pelastua? Uskomalla Herraan Jeesukseen Kristukseen. Mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte
    Helluntailaisuus
    14
    221
  4. Se Jumalan vanhurskaus, joka tulee Jeesuksen Kristuksen uskon kautta kaikkiin ja kaikille...

    jotka uskovat. Sillä ei ole yhtään erotusta. ( Room. 3 :22) Nämä sanat antavat meille vastauksen tärkeään kysymykseen
    Helluntailaisuus
    6
    114
  5. MINÄ OLEN TIE JA TOTUUS JA ELÄMÄ ( Joh. 14:6)

    1 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsi
    Helluntailaisuus
    131
    808
  6. USKON KOHDE ON RATKAISEVA

    "Uskon kohde, se mihin uskotaan, ratkaisee.Jos uskon kohde on jokin muu kuin Raamatun Jeesus Kristus, sellainen usko ei
    Helluntailaisuus
    25
    57
  7. MIKSI TARVITSEN VAPAHTAJAA?

    Monen mielestä on kyllästymiseen asti opetettu totuutta ihmisen syntisyydestä. On ollut masentava kokemus tajuta, että m
    Helluntailaisuus
    22
    52
  8. Evankeliumin mukainen pyhitys

    ”Mehän tiedämme, että vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, jotta synnin ruumis nujerrettaisiin, niin ettem
    Helluntailaisuus
    5
    37
  9. Evankeliumi on Jumalan viisaus, salattu maailman viisailta...

    mutta Pyhän Hengen ilmoittama hengellisille 6-16. ( RAAMATTU.FI KR 38 ) 1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, ve
    Helluntailaisuus
    49
    46
  10. Mutta tietäkää se, että jos perheenisännällä olisi tiedossaan millä hetkellä varas tulee...

    , niin hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan. ( Luuk. 12:39) Tällä vertauksella varkaasta Herra Kristus tarkoittaa s
    Helluntailaisuus
    13
    67
  11. Olkaa toivossa iloiset ( Room. 12:12)

    Toivolla tarkoittaa apostoli uskovaisten odottamaa ihanuutta. Usko käsittää Jumalan nykyisen armon, mutta toivo viittaa
    Helluntailaisuus
    315
    1489
  12. Jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta. ( Apt. 10:43)

    Mitä minun tulee uskoa ja tietää tästä syntien anteeksi saamisesta? Se sinun tulee tietää ja Jumalan oman iankaikkisen s
    Helluntailaisuus
    0
    80
  13. Jumalasta syntynyt ei tee syntiä?

    ”Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska hän on sy
    Helluntailaisuus
    17
    48
  14. "KRISTUS JEESUS ON TULLUT MAAILMAAN PELASTAMAAN SYNTISIÄ" ( 1 Tim. 1:15)

    Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä ol
    Helluntailaisuus
    27
    74
  15. HEIKKOUDEN EVANKELIUMI

    "Olen kurja ja köyhä" on eräs usein esiintyvä Psalmien sanonta (40:18, 70:6, 86:1). On merkillistä, että voittoisa elämä
    Helluntailaisuus
    28
    47
  16. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Joka vahvana pysyy loppuun asti...

    ... se pelastuu. ( Joh. 15:4, Matt. 24:13) 1 Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. 2 Jokaisen o
    Helluntailaisuus
    11
    157
  17. Voiko uskova vapautua sisimmässään olevista kielteisistä voimista ja tunteista?

    - Ihmisluonto ei uudistu, vaikka Jumala antaakin lahjaksi Jeesukseen uskovalle iankaikkisen elämän. Meidän on suostuttav
    Helluntailaisuus
    10
    32
  18. Missä on sana Kristuksesta, siellä on itse Kristus läsnä.

    - Kuinka ihminen tulee osalliseksi Jumalan vanhurskaudesta? Miten otan vastaan Jumalan Kristuksessa minulle tarjoavan va
    Helluntailaisuus
    20
    31
  19. Käsittämätön armo

    "Kun Manasse rukoili Jumalaa, Jumala myöntyi hänen pyyntöönsä” (2. Aik. 33: 13). Vaikka apostoli Paavali kirjoittikin T
    Helluntailaisuus
    3
    76
  20. Parantuminen vai parannus

    >>Siteeraus vanhasta profeetan saarnasta, jota Jeesus käytti kovakorvaisen kansan herättämiseksi, osuu hyvin meidä
    Helluntailaisuus
    35
    60