DUAL-elokuva

Anonyymi

Ei saa esitystä Finnkinon teatterissa ja oli suorastaan pakko katsoa, että mikä elokuvassa on vikana, kun on Tampereella kuvattukin ja on saanut julkisuutta ja mainosta sitä kautta. Oikea ratkaisuhan tuo on Finnkinolta. Erittäin laimea ja vaisu elokuvahan on kyseessä, vaikka imdb -pisteet ovatkin lähellä seitsemää. Ja Tampere ei juuri millään tavalla elokuvassa näy, mutta ei varmaan ollut tarkoituskaan, koska on englanninkieliseen kaupunkiin sijoittuva. Silti olisi odottanut, että edes jotain kaupunkikuvia mukana olisi ja siis muutakin mitä auton sisältä näkyy. No oli siellä yksi kohtauis, jossa näkyi urheilukenttä vasemmalla ja korkea talo kauempana. Metsäkuvat loppupuolella olivat komeita, mutta eivät pelasta kokonaisuutta ja elokuva loppui kuin seinään. Harvoin nähnyt noin tökeröä loppua. Sinänsähän kuvaus oli kyllä ammattitaitoista ja monet kohtaukset tyylikkäitäkin kuvaukseltaan. Ettei vaan sittenkin ollut osittain suomalaisrahoitteinen elokuva joka oli pakkopullaa ohjaajallekin ja Aaron Paulin lyhyt sisäkuvausosuus olisi voitu kuvata missä tahansa muuallakin kuin Tampereella.

0

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
        Ikävä
        51
        1001
      2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
        Iisalmi
        16
        881
      3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
        Maailman menoa
        501
        799
      4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
        Ikävä
        46
        737
      5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
        Ikävä
        42
        664
      6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
        Ikävä
        37
        619
      7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
        Ikävä
        30
        596
      8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
        Sinkut
        166
        553
      9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
        Ikävä
        37
        540
      10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
        Maailman menoa
        57
        518
      Aihe