Suomessa esim eläkeläiset alle köyhyysrahjan , jopa EU arvostellut Suomea tästä- kas kummaa kaikki rajotukset ja direktiivit jotka haittaa kansaa on voimassa- mutta tämä ohitetaan. EI OLE RAHASTA kiinni- eläkekassoissa on 600 miljardia kotkoja kasvavaa ylijäämää- nää rahat on eläkeläiset sinne maksaneet eläkemaksuissa palkoistaan- mutta valtio riistää ja ryöstänyt nää rahat eläkepuljuille.
valkoinen terrori toimii koko ajan sote-KELA-työkkäri-eläke jne järjestelmissä-
kansamme ollut hyökkäyksen kohde jo 100 vuotta-
mm 300 000 raskaudenkeskeytystä sosiaalisten syiden perusteella, jne.
Eläkeläiset köyhyys-eläkkeillä- sensijaan ulkomaalaisille tuetaan paremmat tuet heti kun sandaalinsa maammekamaralle astuvat?
HUOM vika ei ole mamujen vaan poliitikkoja johtavan illuminaatti-eliitin- joka syrjii suomenheimoa.
Suomalaiset- rasistisesti syrjitty kansa 'omassa' maassamme?
9
88
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Syy löytyy tästä:
Outtenks huomannah ettänh suomenh kansanh nimeth ennenhvanhanh olih juudealaishiah nimiäh?
Olih Salomonh, Olih Iisakkiah, olih Jeremiahiah, jne jne...
lukekaash vanhojah sukuluetteloitah tahi kirkonkirjojah
- jios ymmärrätte mitä tällä tarkoitetaan - Anonyymi00003
Mitä se EU arvostelu auttaa, kun mikään ei muutu tässä maassa?
EUn tulisi itse päästä säätelemään oikeudenmukaisesti tämän maan menoja köyhille ja sairaille sekä työttömille.
Mihin tämä maa tällä menolla menee? Päin helvettiä. Työt viedään ja sitten viedään tuet, kohta kuin natsisaksa koko Suomi.- Anonyymi00005
Työt ja terveys!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Työt ja terveys!
Alkoholi vie monen pummin terveyden. Ei minun ja bmi 25
- Anonyymi00009
viedään... ei vaan VAPAAMUURARIT ROSVOO, RKP ROSVOO, KOKOOMUS ROSVOO
- Anonyymi00004
Kyllä tietävät,missä hermoradat kulkevat,saatanan hullut pahan tekijät!
- Anonyymi00006
Fyysistä väkivaltaa niskan seudulle ja lihaksiin! Kyllä jumala tietää!
- Anonyymi00008
onhan tosi surullista kuulla puheet eläkeiän nostoista ,, en ymmärrä täällä kuollaan ennen kuin saavutetaan 77 vuotta ,, mitä järkeä tää on ja minkä ikäisenä kansan edustaja jää eläkkelle ,, ollaanko tasa arvoisia tässä asiassa ,,, kuten olen aatellut onko tässä mitään järkeä saat saman tulon kun et ikinä ole mitään tehnyt ,, mitä muuta seuraava hallitus rykäsy tuo tulessaan ,, odotan kauhulla näitä asioita,,
- Anonyymi00011
kela eväs, hylkäsi perustoimeentulo hakemuksen kun en älynnyt lähettää bonustietoja. olen saanu bonuksia 3 euroa kuukaudessa.
Toimitin viimesimmän bonus "tiliotteen" josta näkyy koko vuoden panot, otot ja saldo.. vuoden panot 16euroa bonuksia, joista koko vuotena nostettu 10e (ruokaan), 4e jäljellä.
Tämä ei riittäny kelalle vaan pyyti vielä yhden täsmennetyn kuukaudne tapahtumat..vaikka tos ekas näky koko vuodne tapahtumat..toimitin jja sama toistunu nyt 3 kertaa uudestaan aina eri kuukaus täsmennettynä. Veikkaan suvi linden,karpela ym. tai yksikään mamu ei joudu kokemaan vastaavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492155Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat52750- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670