Ohjeet olivat ylimalkaiset ja homman juju oli itse keksittävä.
Tyyni sää, ainakin meille oli tärkeää. Kyllä sitä vemputettiin tunteja, mutta lopputulos oli hieno ja mielestäni 399 e teltaksi hyvälaatuinen.
Saa nähdä, millainen on kestävyys ja vedenpitävyys tulevaisuudessa.
Tyytyväinen olen ainakin vielä.
Bilteman ilmaputkiteltta tuli pystytettyä.
14
247
Vastaukset
- Anonyymi
Mites sitten kun sen on saanut pystytettyä, pitää tyynen ilman jatkua, vai viekö tuuli mukanaan? Taikka repiikö rikki?
- Anonyymi
Ei vie tuuli. On senverran hyvin ankkuroitu puiseen terassin, mutta kestosta en vielä tiedä. Tänään mennään vaunulle ja nähdään onko vielä pystyssä tuo Komeus.
- Anonyymi
Kauhean kausipaikkalaisen ilma hökötys, siinä missä puutarhatontutkin . Sieltä sitten kytätään tavallisia matkustavaisia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhean kausipaikkalaisen ilma hökötys, siinä missä puutarhatontutkin . Sieltä sitten kytätään tavallisia matkustavaisia .
Sinä oletpuutarhatonttu mutta et ole tavallinen matkustavainen kun sinulla ei ole millä kulkea. Arvostelet ja unelmoit kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletpuutarhatonttu mutta et ole tavallinen matkustavainen kun sinulla ei ole millä kulkea. Arvostelet ja unelmoit kuitenkin.
Tais osua puutarhatonttuun, kun käy epäileen, että minulla ei ole kulkupeliä . Laittele vaan tonttuja ja pikku kottikärryjä sinne terassihökötysten ympärille. Me muut reissutaan, kun on kunnon vaunut ja vetoauto.
- Anonyymi
Kausipaikkalainen kyllä, mutta muita ei ole näkösällä, kun on ihan oma tontti.
- Anonyymi
Rumatikillä on hyvä puhaltaa ilmaa telttaan
- Anonyymi
Niin on. Kausipaikkalainen kun alkoholihöyryt puhaltaa ilmaputkitelttaan, niin se on voimainkoittelemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Kausipaikkalainen kun alkoholihöyryt puhaltaa ilmaputkitelttaan, niin se on voimainkoittelemus.
Mukana tulleella jalkapumpulla painetta kaariin 4 PSI, ja hyvin oikeni muotoonsa sekä ylväästi vastaanotti meidät, kun saavuimme paikalle.
Eipä ole hinnalla pilattu laadukas teltta. Pystytysohjeet vain saisivat olla yksityiskohtaisemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukana tulleella jalkapumpulla painetta kaariin 4 PSI, ja hyvin oikeni muotoonsa sekä ylväästi vastaanotti meidät, kun saavuimme paikalle.
Eipä ole hinnalla pilattu laadukas teltta. Pystytysohjeet vain saisivat olla yksityiskohtaisemmat.Eikös tuossa olisi sytkäristä toimiva minikompura kätevä apu, sillä osalla niistä saa auton renkaisiinkin lisäpaineita ihan ok, joskin tulisi vain osata valita se laatulaite.
Mutta mitses tuollaisen "ilmateltan" purku-pakkaminen ... joutuukohan sitä sitten rutistelemaan ja halailemaan tuntitolkulla jotta saa ilmat pois ja litteäksi .... riskeeraa vaimoparka jo tulla mustasukkaiseksi?
ps. Hieman turhauttavia nämä avaukset joihin ei vaivauduta edes linkittämään tuotteeseen josta avaus tehdään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja räjähdysvaara! Kerran jossain pippaloissa huppelissa ollut henkilö puhalteli ilmapalloja juhlien iloksi. Jonkun ajan kuluttua ihmeteltiin kun nuo pallot poksahteli rikki, eivät kestäneet alkoholihöyryjä.
- Anonyymi
Teltan mitat?
- Anonyymi
280 cm lev. ja 240 cm. syv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
280 cm lev. ja 240 cm. syv.
Ei oo enää, kausipaikkalainen kännissä kaato sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374