Selkärangaton hyysäyslandia

Anonyymi

Suomi itsenäistyi. Ei ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. Neuvostoliiton aikana kaikki poliittiset pyrkyrit kumarsivat Moskovan suuntaan. Neuvostoliitto hajosi. Kaikki poliittiset pyrkyrit alkoivatkin kumartamaan Brysselin suuntaan. Suomi päätti liittyä Natoon. Kaikki poliittiset pyrkyrit alkoivatkin kumartamaan Naton suuntaan. Kaikki olisi mennytkin käsikirjoitusten mukaisesti ellei Turkin Erdogan olisi alkanut vaatia päitä vadille. Aiemmissa tapauksissa oli luontevaa piiloutua nurkkien taakse ottamatta itse kantaa. Naton nurkkien taakse ei voida piiloutua.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkien nurkkien taakse voi piiloutua, piilouduthan sinäkin.

      Sitä, mitä kutsut kumartamiseksi, voidaan kutsua myös reaalipolitiikaksi.
      Pienenä maana Suomen pitää liittyä ryhmiin, jotka ajavat samoja asioita. Niissä joutuu joskus ajamaa asioita, joita ei ehkä kannata kovin innokkaasti saadakseen tärkeimmät asiat tehdyiksi.

      • Anonyymi

        En koskaan ole piiloutunut nurkan taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan ole piiloutunut nurkan taakse.

        Et kerro nimeäsi, olet piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kerro nimeäsi, olet piilossa.

        Mitä minun nimelläni tekisit. Eikös tämä ole anonyymien foorumi. Elävässä elämässäni puhun kasvotusten aivan samoin kuin täällä kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minun nimelläni tekisit. Eikös tämä ole anonyymien foorumi. Elävässä elämässäni puhun kasvotusten aivan samoin kuin täällä kirjoitan.

        Siis voi huudella puskista.


    • Anonyymi

      Ainakin Turkin vastareaktio saa aikaan, paitsi keskustelua, ehkä myös pientä sydämentykytystä nato-intoilijoille.
      "Poliittiset pyrkyrit" havittelevat pääsevänsä osallistumaan johonkin suureen kokonaisuuteen, "läntiseen arvomaailmaan".

      • Anonyymi

        Poliittisille pyrkyreille riittää se kun pysyvät ajan hermoilla. Jokaisella poliittisella pyrkyrillä on oma ideologinen kuplansa. Tuon kuplan sisällä pyrkyrin pitää tiedostaa millä nousta kuplansa huipulle.


    • Anonyymi

      Suomen kellokkat luuli,että Usaa nuolemalla mennään Natoon,että heilahtaa! Orpokin teki ihan oman nuolentamatkan Usaan..

      • Anonyymi

        Nauti niin kauan kuin voit.


    • Anonyymi

      Laitoin kaksi aloitusta koska te olette tyhmiä ettekä osoita minulle tarpeeksi huomiota.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe