Onko Ähtärissä yhtään mänttiä?

Anonyymi

Löytyyköhän Ähtäristä ketään niin mättiä, että ei ole ottanut koronarokotetta? Olis hyvä tietää, että osaisi suhtautua tälläisiin henkilöihin oikealla tavalla.

19

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ahterissa ollaan viksuja. Eliitistä viis.....


    • Anonyymi

      Korona on kiva peli. Kepillä tyrkitään kiekkoja kuppiin. Jes! Mitä tarkoittaa muuten " mättiä" 😁?
      Olisi hyvä tietää, kuka sivistymätön kirjoitteli... niin osaisi vältellä 👍
      T. Intelletku- Elli

    • Anonyymi

      Rokotettu ja 3kertaa ollut korona 7kk aikana, että ei vaikutusta

      • Anonyymi

        Vaikka oot kokoajan pitäny maskia ja lotrannu käsidesillä. Ja tietty vähintään 5 m välimatkaa toisiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oot kokoajan pitäny maskia ja lotrannu käsidesillä. Ja tietty vähintään 5 m välimatkaa toisiin.....

        Helppo pitää kunnon etäisyyksiä. On niin vähän ihmisiä, paitsi eliittiä. Varmaan olet ne kolme tartuntaa saanut eliitiltä. Eliitti haalinut kunnon rokotteet itselleen ja me tavalliset pulliaiset saadaan vain pelkkä mikrosiru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo pitää kunnon etäisyyksiä. On niin vähän ihmisiä, paitsi eliittiä. Varmaan olet ne kolme tartuntaa saanut eliitiltä. Eliitti haalinut kunnon rokotteet itselleen ja me tavalliset pulliaiset saadaan vain pelkkä mikrosiru.

        Joo, minäkään en anna situa ihteeni piikittää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minäkään en anna situa ihteeni piikittää.....

        Minä otin painostettuna ensimmäisen rokotepiikin. Sen rokotten mukana tulleen 5g siruongelman olen ratkaissut netistä tilaamallani häirintälaitteella. Pistän häirintälaitteen päälle aina kun poistun kotoa. Lisäksi muutin pois 5g alueelta, joten kotona voin käyttää puhelinta ja nettiä 4g/3g verkossa. Minua ei eliitti pääse seuraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otin painostettuna ensimmäisen rokotepiikin. Sen rokotten mukana tulleen 5g siruongelman olen ratkaissut netistä tilaamallani häirintälaitteella. Pistän häirintälaitteen päälle aina kun poistun kotoa. Lisäksi muutin pois 5g alueelta, joten kotona voin käyttää puhelinta ja nettiä 4g/3g verkossa. Minua ei eliitti pääse seuraamaan.

        ähtärissä tudkin om 5 geetä


      • Anonyymi

        Pääasiahan on, että on rokotettu. Monta kertaa!


    • Anonyymi

      Tiettävästi ainakin yksi niin mäntti on, joka ei ole "vielä" ottanut ensimmäistäkään rokotusta.
      Haudataankohan hänet aikanaan ihan normaalisti kirkon hautausmaahan, vai onko jo olemassa Hautausmaan aidan takana Korona-kuoppa, johon moiset taudinlevittäjät loppusijoitetaan?

      • Anonyymi

        Joo ne piikitetyt levittää piikkiproteiinia.
        Varokaa niitä.
        Eikä istu samaan pöytään..


    • Anonyymi

      Meitä on paljon jotka eivät ole ottaneet rokotuksia... Itse en myöskään ole kertaakaan käyttänyt maskia 👍

      • Anonyymi

        Eihän sinun maskia kannata käyttää, kun et kotimökistäsi poistu koskaan. Kun vielä kkukaan ei tule sisälle, seurakunnan ruokakassi jätetään vain ulko-ovelle, niin eihän se viirus sinua löydä.


      • Anonyymi

        Se on teiltä aivan odotettavissa. Samasta syystä johtuu muutkin Ähtärin ongelmat.


    • Anonyymi

      Noin 5000

    • Anonyymi

      Eipä ollut piikeistä hyötyä

    • Anonyymi

      Minä ainakin olen mäntti 51v.kaljamaha.

    • Anonyymi

      Meitä fiksuja on paljon, mitkä ei ottanu paskaa piikkiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe