Tutkiva tuomio?

Anonyymi

Se on kait niin, advarien mukaan, että koskaan ei tiedä, koska omalle kohdalle tulee se hetki jolloin minut tuomitaan. Tai sitten ei tule.

Minä olen uskossa, vaikka en usko mihinkään yhteen lopun ajan profeettaan ja sapattisinettiin.
Minulle kävi tässä jokusen viikko sitten yöllä näin:
Heräsin tai oikeammin olin puoli unessa.
Lävitseni alkoi mennä lämmin aalto. Päälaesta alas jalkoihini. Minulla tuli hyvä olo.
Sitten joku sanoi minulle.:" Sinä olet minun lapseni. Minä olen hyväksynyt sinut. Älä pelkää".
Rukoilin ja kiitin. Kokemus jatkoi vielä jonkin aikaa ja sitten nukuin rauhallisesti.
Menikö minun kohdallani se "tutkiva tuomio"?

12

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa."

    • Anonyymi

      "Tutkivan tuomion oppi" = adventistinen profeetan oppi = 1844 viitekehyksessä = sapatin rikkojat joutuvat helvettiin.

    • Anonyymi

      Minä seison ovella ja kolkutan. Joka avaa oven sen kanssa minä käyn sisälle aterioimaan. Jos siis olet Jumalan lapsi niin ehkä Jumala valmistaa sinua tehtävään Hengen ja Jumalan valtakunnan mukaiseen. Ei kirjaimen mukaiseen. Kirjain kuollettaa mutta Henki tekee eläväksi. Toivon sinun jonain päivänä saavan herättää kuolleita eloon niin kuin Jeshua herätti Lasaruksen.
      Tiedän että Israelissa on seurakunta joka kykenee voimistamaan pyhän Hengen armolahjan toimivaksi. Itselleni kävi niin vuonna 1996 käydessäni Israelissa rukoilemassa.
      Suomessa monet jopa vainoaa pyhän Hengen saaneita. Mutta voimia sinulle kestää niitä vainoja jotka ovat tällä hetkellä alati vaarana.

    • Anonyymi

      Sinun kohdallasi meni valveuni.

      Mutta opetit vanhaa väärin ymmärrettyä TT oppia. Itseasiassa sinun esittämääsi versiota ei ole virallisesti opetettu kirkossa koskaan vaan se on maallikkojen opettama virheellinen käsitys TT opista. Minäkin luulin asia olevan niin kuin esitit, koska joku turha itseoppinut maallikko oli sen minulle opettanut joskus 80-luvulla, eikä vain minulle vaan monille.

      Kannattaa tutustua kirkon virallisiin opetuksiin eikä uskoa huhuja.

    • Anonyymi

      Tuskin se lämminhenkäys oli Hengestä, kun aloitus toi lusteet esiin.

      Tutkivat tuomio on uskovaisuudessa esissä muuallakin ja palkka on Herran paluussa.
      Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi, siis elämänkirjasta puuttuu nimi.

      Ei ristinmerkkien veivaaminen nenänalla ole hurskautta ja sitten jakaa tappavia pommia maailmalla, sekä antaa sotilaitten raiskata naisia.
      Omaan valheen lämpöisiä henkäyksiä ei kannata ylistellä

      • Anonyymi

        Venäjän vastaista sotapropagandaa uskonnon varjolla. Tutkiva tuomio sanoo: et voi pelastua, koska et ollut täysin rehellinen syytöksissäsi, sillä tunnet kyllä totuuden.

        Sillä ed. kirjoittaja jätti täysin kertomatta kaikki ne sotarikokset joita ukrainalaiset sekä maan juutalaisväestö itse on vuosikymmenien ajan tehnyt itä-Ukrainan kristitylle väestölle ja josta syystä Venäjä joutui lopulta puuttumaan tilanteeseen.

        Samaten Venäjän / NL:n juutalaisten vuosisataiset rikokset venäläisiä ja alueen muita alkuperäiskansoja ja etenkin näiden kristittyjä, kuten myös muitakin toisinajattelijoita vastaan.

        Jos ihan tarkkoja ollaan, niin v. 70 jaa Eurooppaan lähteneiden juutalaisten koko 2000 vuoden nippu rikoksia kristinuskoisia vastaan.

        Näitä te ette koskaan kerro, ainoastaan kristittyjen reaktiot niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän vastaista sotapropagandaa uskonnon varjolla. Tutkiva tuomio sanoo: et voi pelastua, koska et ollut täysin rehellinen syytöksissäsi, sillä tunnet kyllä totuuden.

        Sillä ed. kirjoittaja jätti täysin kertomatta kaikki ne sotarikokset joita ukrainalaiset sekä maan juutalaisväestö itse on vuosikymmenien ajan tehnyt itä-Ukrainan kristitylle väestölle ja josta syystä Venäjä joutui lopulta puuttumaan tilanteeseen.

        Samaten Venäjän / NL:n juutalaisten vuosisataiset rikokset venäläisiä ja alueen muita alkuperäiskansoja ja etenkin näiden kristittyjä, kuten myös muitakin toisinajattelijoita vastaan.

        Jos ihan tarkkoja ollaan, niin v. 70 jaa Eurooppaan lähteneiden juutalaisten koko 2000 vuoden nippu rikoksia kristinuskoisia vastaan.

        Näitä te ette koskaan kerro, ainoastaan kristittyjen reaktiot niihin.

        Itä-Ukrainan alue oli Venäjään kuulunutta maata, jossa asuu lähinnä venäläistä väestöä.

        N. 60 vuotta sitten NL:n ukrainalainen presidentti Nikita Hrutshev anasti nuo alueet Venäjältä ja lahjoitti Ukrainalle, josta alkaen ortodoksikristittyjen vainot jo yleensäkin juutalaisten rikoksina, kuten sittemmin NL:n hajottua ja Ukrainan itsenäistyttyä vieläpä lisääntyivät.

        Ukrainskeilla on ollut tapanaan mm. ristiinnaulita venäläisiä pikkulapsia ja pakottaa äiti viereltä katsomaan. Lapsen kuoltua, äitiä ammutaan päähän.

        Adventistien lahkoystävät kristinuskon vastaisissa puuhissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Ukrainan alue oli Venäjään kuulunutta maata, jossa asuu lähinnä venäläistä väestöä.

        N. 60 vuotta sitten NL:n ukrainalainen presidentti Nikita Hrutshev anasti nuo alueet Venäjältä ja lahjoitti Ukrainalle, josta alkaen ortodoksikristittyjen vainot jo yleensäkin juutalaisten rikoksina, kuten sittemmin NL:n hajottua ja Ukrainan itsenäistyttyä vieläpä lisääntyivät.

        Ukrainskeilla on ollut tapanaan mm. ristiinnaulita venäläisiä pikkulapsia ja pakottaa äiti viereltä katsomaan. Lapsen kuoltua, äitiä ammutaan päähän.

        Adventistien lahkoystävät kristinuskon vastaisissa puuhissaan.

        Suomikin on kuulunut aikanaan Venäjälle. Kuuluimme Venäjän keisarikuntaan aina vuoteen 1917.
        Myös nykyisen Venäjän läntiset osat mm. Baltian maat, Ukraina, Valkovenäjä, Moldova ja Puola olivat vuoteen 1917 saakka osa Venäjän imperiumia.

        Toivottakaamme siis veli Iivanat lämpimästi tervetulleiksi raiskaamaan ja tappamaan meitä?
        He kun meidät ovat aikanaan omistaneetkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomikin on kuulunut aikanaan Venäjälle. Kuuluimme Venäjän keisarikuntaan aina vuoteen 1917.
        Myös nykyisen Venäjän läntiset osat mm. Baltian maat, Ukraina, Valkovenäjä, Moldova ja Puola olivat vuoteen 1917 saakka osa Venäjän imperiumia.

        Toivottakaamme siis veli Iivanat lämpimästi tervetulleiksi raiskaamaan ja tappamaan meitä?
        He kun meidät ovat aikanaan omistaneetkin?

        Vääristely näyttää teilläkin olevan ihan yleinen trendi.

        Kirjoitin edellä noiden alueiden venäläisasutuksesta, en yksin siitä, että olivat "kuuluneet Venäjälle". Ne olivat Venäjää.

        Suomessa ei ole ollut laajaa venäläisasutusta, ei ennen kuin demaripresidentti Mauno Koivisto ne kutsui. Muidenkin, suomalais-isänmaallisuuden vastaisten rkp-, vihervasemmisto- ja kok-, kepu-johtajien kutsumana alkoi sitten tulla muutakin, tänne kuulumatonta sakkia.

        Suomea ei ollut 700 vuoteen, jolloin gootit eli ruotsalaiset aikoinaan Pohjolaamme hyökkäsivät ja tuhosivat kauniin Kainuun kuningaskuntamme. Ruotsi ei ole koskaan tunnustanut suomalaisten itsenäisyyttä, edelleenkään, vaan edelleen pyrkii kollonnineen meitä hallitsemaan. Venäjä sen sijaan on aina kunnioittanut meitä ja heiltä, Leniniltä saimme myös itsenäisyyden, itsenäisyydestämme emme itse taistelleet.

        Venäläiset ovat patriootteja ja halveksivat epäisänmaallisuutta myös vihollisissaan.

        Tykkäät fantasioida raiskauksilla. Toivottavasti "saat" itse ja lapsesi, lapsenlapsesi kerran kokea tuon sinulle merkittävän seksuaalifetissin.


    • Anonyymi

      Kuinka rapasen rivalle kävi?

    • Anonyymi

      Kohdallasi on tapahtunut Jumalan Pyhän Hengen kaste. Se Pyhän Hengen kosketus tuntuu hyvinkin usein juuri luissa ja ytimissä.

      Mutta ns. 'tutkivan tuomion' kanssa kyseisellä kokemuksellasi ei ole mitään tekemistä, sillä se 'tutkiva tuomio' kohdistuu sieluun sitten ihmisen ajasta iankaikkisuuteen siirtymisen jälkeen, kun on aika alkaa Jumalan tuomion.

      • Anonyymi

        Juuri näin kävi. Kosketus tuntui luissa ja ytimissä. Ihan kuin pientä tärinää ja kutina. Kuin tukka olisi noussut pystyyn.
        Samaa koen rukoillessani, kun sanon:" Jeesuksen nimessä".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe