Minä kelpaan!

Anonyymi

Olen Jeesuksen oma nöyrä mies !

Dag : Kala
Hepreasta suomeksi.

Nöyrästi tosimiehenä asian asunnossani asunnottomille ja asunnollisille todella todennäköisesti (100pros.) todeten,

Selef Urge

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti kelpaat vaikket oikeasti olekaan nöyrä. Olet ylpeä kuin kala!

    • Anonyymi

      Se että korostaa omaa nöyryyttään, ei mitenkään ole todistus nöyryydestä. Uskova ei tee hyväntekeväisyydestään numeroa. "Kun almua annat, älköön oikea kätesi tietäkö, mitä vasen kätesi tekee."
      Jos taas Jeesus on saanut vaikuttaa kauttasi, kiitetään Häntä Hänen hyvyydestään meitä kohtaan.

    • Anonyymi

      Nöyryys on menetetty sillä hetkellä, kun sanoo olevansa nöyrä. Nöyrillä ei ole tarvetta todistella nöyryyttään.

      • Anonyymi

        Todella nöyrä ei itse tiedosta olevansa nöyrä.
        Tiedän ihmisiä, jotka aina selittävät muka olevansa nöyriä, mutta käytös todistaa aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella nöyrä ei itse tiedosta olevansa nöyrä.
        Tiedän ihmisiä, jotka aina selittävät muka olevansa nöyriä, mutta käytös todistaa aivan muuta.

        Minä tiedostan ja tiedän olevani nöyrä.

        Miksi nöyrä ei pysty ymmärtämään olevansa nöyrä?

        Ihan himmeä väite, totuudenvastainen.

        Mulla riittää itsetuntemusta sen suhteen että voin sanoa olevani nöyrä ja Jeesus on mun Herra , joten vilppipuheet pois, väärintodistanut!

        https://fi.m.wiktionary.org/wiki/nöyrä

        Itseään korostamattomasti nöyrä poika,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedostan ja tiedän olevani nöyrä.

        Miksi nöyrä ei pysty ymmärtämään olevansa nöyrä?

        Ihan himmeä väite, totuudenvastainen.

        Mulla riittää itsetuntemusta sen suhteen että voin sanoa olevani nöyrä ja Jeesus on mun Herra , joten vilppipuheet pois, väärintodistanut!

        https://fi.m.wiktionary.org/wiki/nöyrä

        Itseään korostamattomasti nöyrä poika,

        Selef Urge

        Et ymmärtänyt puoli vuotta siten ettet ole nöyrä. Miksi ymmärtäisit sitä nytkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedostan ja tiedän olevani nöyrä.

        Miksi nöyrä ei pysty ymmärtämään olevansa nöyrä?

        Ihan himmeä väite, totuudenvastainen.

        Mulla riittää itsetuntemusta sen suhteen että voin sanoa olevani nöyrä ja Jeesus on mun Herra , joten vilppipuheet pois, väärintodistanut!

        https://fi.m.wiktionary.org/wiki/nöyrä

        Itseään korostamattomasti nöyrä poika,

        Selef Urge

        On se "Selef Urge" oikeasti niin, että ensinnäkään sinä itse et kykene itseäsi oikein arvioimaan !

        Lisäksi, kuten joku jo kirjoitti, niin omalla nöyryydellä pullistelu kertoo ihan muusta kuin nöyryydestä, se kertoo paisuneisuudesta ja ylpeydestä, sellainen tuohu !

        Sana sanoo:

        Sananl. 27:2 Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.

        Sen vielä sanon, että sitten sinä olet jo melko nöyrä, kun viimein sinulle selvenee se Totuus itsestäsi, että sinä itse olet vain kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen !

        Eli kun et enää näe itsesssäsi oikein mitään hyvää ja kelvollista, niin sitten vasta olet käynyt Herran riisumisen läpi.

        Silloin et varmasti enää kehu tai edes mainosta olevasi nöyrä saati yhtään muutakaan vastaavaa.

        Eli pyydä Herralta silmävoidetta, että näkisit itse itsesi oikein:

        17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se "Selef Urge" oikeasti niin, että ensinnäkään sinä itse et kykene itseäsi oikein arvioimaan !

        Lisäksi, kuten joku jo kirjoitti, niin omalla nöyryydellä pullistelu kertoo ihan muusta kuin nöyryydestä, se kertoo paisuneisuudesta ja ylpeydestä, sellainen tuohu !

        Sana sanoo:

        Sananl. 27:2 Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.

        Sen vielä sanon, että sitten sinä olet jo melko nöyrä, kun viimein sinulle selvenee se Totuus itsestäsi, että sinä itse olet vain kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen !

        Eli kun et enää näe itsesssäsi oikein mitään hyvää ja kelvollista, niin sitten vasta olet käynyt Herran riisumisen läpi.

        Silloin et varmasti enää kehu tai edes mainosta olevasi nöyrä saati yhtään muutakaan vastaavaa.

        Eli pyydä Herralta silmävoidetta, että näkisit itse itsesi oikein:

        17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

        "Sen vielä sanon, että sitten sinä olet jo melko nöyrä, kun viimein sinulle selvenee se Totuus itsestäsi, että sinä itse olet vain kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen !

        Eli kun et enää näe itsesssäsi oikein mitään hyvää ja kelvollista, niin sitten vasta olet käynyt Herran riisumisen läpi.

        Silloin et varmasti enää kehu tai edes mainosta olevasi nöyrä saati yhtään muutakaan vastaavaa."

        Niinpä! Selef tekeytyy uskovaiseksi, joka muka olisi sisäistänyt nuo mainitsemasi asiat mutta todellisuudessa se on vain itselleen uskottelua hänen osaltaan.


    • Anonyymi

      Mustanaamiolla on tuhat silmää ja tuhat korvaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe