kaik ryyppäämässä?

..mä en.. vatsa täynnä ku turusen pyssy hyvästä ruuasta, pari bissee, taskussa rahaa..sauna päälle ja vielä yks bisse.. ja joku leffa.. näinkin voi lauantain viettää..
en jalkaani jaksa liikauttaa.. ja aivonikin ovat jonkinmoisessa horroksessa.. tämä on kuin jotain ihanaa valvekoomaa..

20

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

mä ole ryypäämässä;=)Olin ajelemassa pyörällä kun on ollut niin hyvä ilma:=)No nyt sit toi alkaa syömään ja makailee himassa:=))

• ..välillä kotona..eikä rikastuttamassa baarinpitäjiä..kyllä nyt niitä mahtaa ketuttaa..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..välillä kotona..eikä rikastuttamassa baarinpitäjiä..kyllä nyt niitä mahtaa ketuttaa..

kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))

• kippari kirjoitti:

kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))

..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..

ei sitä koskaan tiedä varmuudella..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..

ei sitä koskaan tiedä varmuudella..

sulla on jotain tekeillä;=))No onhan se hyvä välillä ottaa iisimmin niin sit seuraavalla kerralla juomat maistuu paremmalta:=))

• yks typy evk

ole ryyppäämässä. Enkä ole edes punkkua tänä viikonloppuna maistanut yhtään. Pientä rajaa täytyy pitää :=)))

• ..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..

• yks typy evk
        pervokki kirjoitti:

..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..

ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
        Liharuokakin sulaa kunnolla :=)))

• yks typy evk kirjoitti:

ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
        Liharuokakin sulaa kunnolla :=)))

..punkusta ruuan kanssa kyllä mutta jostain? kumman syystä sitä ei oo pahemmin tullut harrastettuu paitsi tietyissä tilaisuuksissa..

• awerell

ryyppämisestä en tiiä, mutta olen intohimoinen oluen maistelija...

• ..maistuu mutta tänään tiedän hyvän maun rajan.. enkä ylitä sitä..

• yks typy evk

Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
        Vähän ikävä ollut :=)))

• awerell
        yks typy evk kirjoitti:

Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
        Vähän ikävä ollut :=)))

oon pitänyt hiljaiseloa......

• yks typy evk
        awerell kirjoitti:

oon pitänyt hiljaiseloa......

välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
        Öitä sullekin.

• awerell
        yks typy evk kirjoitti:

välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
        Öitä sullekin.

yötä sinullekkin

• Magnetar

minäkään en tarvii alkoholia tai muita päihteitä, vaan humallun keväästä ja hyvistä fiilareista ympärillä! :D

• juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..

• Magnetar
        pervokki kirjoitti:

juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..

ja nyt saunaan ja kylmäsuihku päälle -> kehon omat endorfiinit lähtee kehiin.. :)

• ..saunaan ja kovat löylyt..

• TheDaywalker

Ei kaikki tokikaan oo juamas.. Mä en oo, kun ei oo massia, enkä mä halua.. Mun juamakierre on jo menny nii pitkälle, että pakko yrittää pitää paussia. Aivot on tuntunu puurolta kauan aikaa, pitkän ryyppäämisen jälkee. Pitää täs pari viikkoa selvitä, ainaki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4321
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      91
      3878
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3416
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2663
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      24
      2498
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2353
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2197
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1848
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36