Astra zenecan piikeissä ainakin tätä kyseistä käytetty valmistuksessa näinköhän tämä mahdollisesti on tuonut piikitetyille apinarokkoa? Ja onkohan samaa käytetty pfizerin myrkypiikeissä? Tuntuisi aika varmalle ennemmin kuin jostain gay orgioista espanjasta jonka syyksi who yrittää laittaa 😂😂😂
Koronapiikkien simpanssi adenovirus??
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta, apinarokko havaittiin jo 1970 luvun alussa, joten se on voitu huomioida rokotteiden valmistuksessa.
Pfizer ja muutama muukin valmistaja ei ole käyttänyt adenovirusta kuljettamaan koronaviruksen merkkiaineita (ovat synteettisiä mRNA rokotteita).- Anonyymi
Kyllä pfizer on tainnut käyttää samaa simpanssin adenovirusta rokotteissaan kun astra zenecakin.ei ihme että apinarokko alkaa kukoistaa 🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pfizer on tainnut käyttää samaa simpanssin adenovirusta rokotteissaan kun astra zenecakin.ei ihme että apinarokko alkaa kukoistaa 🙊
Ei ole käyttänyt, ei tarvitse rokotteen toisenlaisen rakenteen vuoksi.
Simulaatiossa varsinainen ryöpsähdys oli kaavailtu 2023 tammikuulle ja joulukuulle oli kaavailtu 3.2B keissiä ja 271milj. kalmaa..
- Onkohan tämä apinarokko nyt se Gatesin povaama tauti, mikä tulee saamaan huomiota. Lets see.- Anonyymi
Ei ole, korona on tullut jäädäkseen ja toiminee jaksollisesti kuten influenssaviruskin.
- Anonyymi
Onko Pfizerin johtajalla Albert Bourlalla liskon kurkku ja ihmisen kasvot?
https://t.me/GitmoTV/14169
Vai miksi hän "kurnuttaa" kuin varaani? - Anonyymi
No onhan tämä kumma juttu jos 70 vuotta vanha tauti nyt yllättäen leviää kulovalkean lailla. Mutta mikään ei tietenkään liity mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522