Ymmärrän hyvin että opetuslapsilla , joilla ei ollut siinä vaiheessa vielä , tietoa ja ymmärrystä , että on olemassa ihmeiden tekevä Jumala olemassa .
Joka voi tehdä ihminen aivan fantastisen hyvä , rakas , iloinen ja joilla on kaikki Hengen hedelmät >>>
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Ef. 5:9
-sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
Jaak. 3:18
Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
SIIS HÄNET ON TEHTY AIVAN FANTISTISEN TÄYDELLINEN..
Ja käsky kuuluu . Olkaa Täydellisiä kuin Isä Joka Taivaassa ON !!!
51
82
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi voi lohduttautua sillä, ettei yksikään ihminen ole, eikä voi olla omin teoin täydellinen. Edes Jeesus ei pitänyt itseään täydellisenä. Hän sanoi, että vain yksi on hyvä: Isä Jumala.
Ei Hän sanonut noin. Vaan vastasi ovelasti miksi noin kysyt. Ehkä Hän tiesi että kysyjä aavisti että Hän oli Jumala , kun Hän oli niin hyvä , että paransi ihan kuka vaan , joka vastaan tullut.
Oikein sä sanoit ettei yksikään ihminen ole, eikä voi olla omin teoin täydellinen. Sentakia Jumala muuttaa ihmisen Täydelliseksi. >>
Matt . 19
26 Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei Hän sanonut noin. Vaan vastasi ovelasti miksi noin kysyt. Ehkä Hän tiesi että kysyjä aavisti että Hän oli Jumala , kun Hän oli niin hyvä , että paransi ihan kuka vaan , joka vastaan tullut.
Oikein sä sanoit ettei yksikään ihminen ole, eikä voi olla omin teoin täydellinen. Sentakia Jumala muuttaa ihmisen Täydelliseksi. >>
Matt . 19
26 Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista"."Sentakia Jumala muuttaa ihmisen Täydelliseksi. >>"
Sitä odotellessa.... - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Matt . 19
26 Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista"."Ei Hän sanonut noin."
Kyllä sanoi. Kirjaimellisesti!
“Eräs mies tuli Jeesuksen luo ja kysyi häneltä: ”Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, että saisin iankaikkisen elämän?” Jeesus vastasi hänelle: ”Miksi sinä minulta hyvästä kysyt? On vain yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä sisälle elämään, pidä käskyt.”” (Matt 19:16-17, FinRK)
Asiayhteys on se, että on vain yksi hyvä: Isä Jumala. Siksi Jeesus ihmettelee, miksi häneltä kysytään hyvästä. Häneltä, joka EI OLE tuo Isä Jumala. Ja siksi hän ei halua vastata kysymykseen. Lisäksi Jeesus tarkoittaa, ettei hyvyys ole edes mittari pelastukselle. Vain Jeesuksen seuraaminen voi pelastaa.
- Anonyymi
Miksi siis sinussa itsessäsi Savis eivät näy nuo Hengen hedelmät ?
Tämä sinun oma toimintasi kertoo ja todistaa ihan muusta !
Ei näy rakkaus, ei rauha, ei pitkämielisyys, ei ystävällisyys, ei hyvyys, eikä varsinkaan sävyisyys sekä itsensä hillitseminen !
NIiden sijaan näkyy rauhattomuus, vihamielisyys, riita, vihat, Hengellinen haureus, ynnä muut lihan teot, joita on tässä listassa:
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Miksi sinun omalla kohdallasi on näin Savis ?
Sinä ITSE sanot jopa uudestisyntyneitä uskovia vihollisiksi !
Sinä vihaat uskonveljiäsi ja sisariasi Savis !
Joten sinä vihaat Jeesusta ja pidät Häntä vihollisenasi !
Siis samaan tapaan kuin Saul aikoinaan, ennen kuin hänestä tuli Paavali:
Ap. t. 9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Mitä Raamattu sanookaan tuollaisesta touhusta ?
1. Joh. 2:11 Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
1. Joh. 4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Tämä on Savis vakava paikka !
1. Joh. 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Ehkä sinulla on silmien kanssa ongelmia Rakas. Tai sitten en ole vielä saanut kokea >> 26 , mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ehkä sinulla on silmien kanssa ongelmia Rakas. Tai sitten en ole vielä saanut kokea >> 26 , mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".
Kyllä se olet sinä itse, jolla niitä ongelmia on omien silmiesi kanssa !
Tässä se sinun oma ongelmasi kerrotaan:
Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".
Mutta ongelmanasi on tässä Raamatunpaikassa ja nyt se, että sinä et varmasti edes käsitä koko tuon Raamatunpaikan sanomaa !
Se ei varmasti sinulle aukene, kun et näe oikein omaa tilaasi ! Anonyymi kirjoitti:
Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".
Mutta ongelmanasi on tässä Raamatunpaikassa ja nyt se, että sinä et varmasti edes käsitä koko tuon Raamatunpaikan sanomaa !
Se ei varmasti sinulle aukene, kun et näe oikein omaa tilaasi !Mutta Rakas vihollinen !!
Minä kumminkin uskon että Jumalalle on kaikki mahdollista". Ja voi Muuttaa ihminen joka et uskoo . Olen pahoillaan sun puolesta !!!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varmasti sinulle aukene, kun et näe oikein omaa tilaasi !Koska ne valehteli sanoessaan että näkee . Ei nähnyt eikä näe tänäkään päivänä.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta Rakas vihollinen !!
Minä kumminkin uskon että Jumalalle on kaikki mahdollista". Ja voi Muuttaa ihminen joka et uskoo . Olen pahoillaan sun puolesta !!!Muslimi on samoin peite kuin juutalaisilla . Ei näe.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Minä kumminkin uskon että Jumalalle on kaikki mahdollista". Ja voi Muuttaa ihminen joka et uskoo . Olen pahoillaan sun puolesta !!!Taas kerran sinä sanoit / kutsuit uudestisyntynyttä Jumalan lasta omaksi viholliseksesi !
Ja samalla sinä siis sanoit / kutsuit siten Jeesusta viholliseksesi !
Kauanko aikaa aiot jatkaa Jeesuksen nimittämistä viholliseksesi ?
Ei ole kovin järkevää touhua ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne valehteli sanoessaan että näkee . Ei nähnyt eikä näe tänäkään päivänä.
Niin, olet oikeassa, mutta syynä siihen valehteluun oli heidän syväsokeutensa OMIA syntejään kohtaan.
Hekin kuvittelivat, kuten Saviskin, että ovat ylen synnittömiä ja hyviä !
Vaikka todellisuus Saviksen ja noiden muidenkin omavanhurskaiden / ulkokultaisten kohdalla oli siis aivan päinvastainen Jeesuksen sanojen mukaan:
Matt. 23:27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
Karua luettavaa Saviksesta ja noista muistakin ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Minä kumminkin uskon että Jumalalle on kaikki mahdollista". Ja voi Muuttaa ihminen joka et uskoo . Olen pahoillaan sun puolesta !!!Savis jauhaa loputtomasti tuota samaa mantraansa, vaikka ei itse edes sen vertaa tiedä, että miten uskovan tulee elää Pyhän Hengen pyhityksessä !
Savis kuvittelee näet, niin harhoissaan, että hän vain elelee kuten haluaa ja sitten Jumala SIMSALA BIM, muuttaa Saviksen täydelliseksi ja synnittömäksi !
Savis raukka ei tajua edes uskovan pyhityselämän ydintä ja miten se käytännön tasolla tapahtuu toteutuu !
Siis edes tätä perus asiaa, ei Savis vuosikymmenienkään jälkeen ole tajunnut, eikä siten oppinut eikä se toimi hänen elämässään millään tasolla:
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Siis uskovan tulee elää jatkuvassa ja keskeytymättömässä syntien tunnustamisessa, sillä vain sen kautta Herra pääsee Pyhän Hengen toiminnan kautta ja avulla meitä puhdistamaan ja pyhittämään,
Mutta Savis ei tunnusta mitään syntejään, joten hänen syntinsä pysyvät, eikä hän itse yhtään mihinkään pyhity, eikä puhdistu, eikä vapaudu synneistään !
Savis raukka julistaa synneistä vapautumista, mutta ei edes tiedä sitäkään, että miten se on mahdollista Sanan mukaan !
Näin sokea Savis on !
Siis siinä oli ehtolauseke !
JOS !
9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta JOS emme tunnusta syntejämme Jumalalle ja uskonveljillemme / sisarillemme, niin silloin EI Jeesus pääse meitä ja syntejämme pesemään !
Savis ei ole suostunut kymmeniin vuosiin, eikä suostu yhäkään syntejään tunnustamaan ja aidosti katumaan ja niistä parannusta tekemään, vaan sen sijaan hän on kaikesta tuosta jääräpäisesti kieltäytynyt, ja siksi Saviksen synnit ovat pysyneet ja pysyvät, eikä hän siten pyhity, eikä puhdistu eikä vapaudu synneistään !
Näin käsittämättömän ymmärtämätön Savis yhä kymmenien vuosienkin jälkeen yhä vain on, eikä mitään muutosta ole näkyvissä, vaan sama "omien häpeidensä vaahtoaminen" jatkuu loputtomasti siis Saviksen kannalta katkeraan loppuun asti !
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
!!!
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
!!!
Tuo on nähtävissä Saviksen kohdalla selvästi, eli ei ole edistynyt ja hänen mielettömyytensä on käynyt ilmeiseksi jo useille uskoville.
Voi voi voi ! Anonyymi kirjoitti:
Savis jauhaa loputtomasti tuota samaa mantraansa, vaikka ei itse edes sen vertaa tiedä, että miten uskovan tulee elää Pyhän Hengen pyhityksessä !
Savis kuvittelee näet, niin harhoissaan, että hän vain elelee kuten haluaa ja sitten Jumala SIMSALA BIM, muuttaa Saviksen täydelliseksi ja synnittömäksi !
Savis raukka ei tajua edes uskovan pyhityselämän ydintä ja miten se käytännön tasolla tapahtuu toteutuu !
Siis edes tätä perus asiaa, ei Savis vuosikymmenienkään jälkeen ole tajunnut, eikä siten oppinut eikä se toimi hänen elämässään millään tasolla:
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Siis uskovan tulee elää jatkuvassa ja keskeytymättömässä syntien tunnustamisessa, sillä vain sen kautta Herra pääsee Pyhän Hengen toiminnan kautta ja avulla meitä puhdistamaan ja pyhittämään,
Mutta Savis ei tunnusta mitään syntejään, joten hänen syntinsä pysyvät, eikä hän itse yhtään mihinkään pyhity, eikä puhdistu, eikä vapaudu synneistään !
Savis raukka julistaa synneistä vapautumista, mutta ei edes tiedä sitäkään, että miten se on mahdollista Sanan mukaan !
Näin sokea Savis on !
Siis siinä oli ehtolauseke !
JOS !
9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Mutta JOS emme tunnusta syntejämme Jumalalle ja uskonveljillemme / sisarillemme, niin silloin EI Jeesus pääse meitä ja syntejämme pesemään !
Savis ei ole suostunut kymmeniin vuosiin, eikä suostu yhäkään syntejään tunnustamaan ja aidosti katumaan ja niistä parannusta tekemään, vaan sen sijaan hän on kaikesta tuosta jääräpäisesti kieltäytynyt, ja siksi Saviksen synnit ovat pysyneet ja pysyvät, eikä hän siten pyhity, eikä puhdistu eikä vapaudu synneistään !
Näin käsittämättömän ymmärtämätön Savis yhä kymmenien vuosienkin jälkeen yhä vain on, eikä mitään muutosta ole näkyvissä, vaan sama "omien häpeidensä vaahtoaminen" jatkuu loputtomasti siis Saviksen kannalta katkeraan loppuun asti !
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
!!!
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
!!!
Tuo on nähtävissä Saviksen kohdalla selvästi, eli ei ole edistynyt ja hänen mielettömyytensä on käynyt ilmeiseksi jo useille uskoville.
Voi voi voi !No en huomannut rakas vihollinen että tunnustit syntisi. Huomasiko joku muu ?? Siis synnit pysyy niinkuin kirjoitit itseesi pussiin.
Kerro missä Jeesus käskee pysymään synnissä >> 8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No en huomannut rakas vihollinen että tunnustit syntisi. Huomasiko joku muu ?? Siis synnit pysyy niinkuin kirjoitit itseesi pussiin.
Kerro missä Jeesus käskee pysymään synnissä >> 8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.Älä nyt Savis heittäänny ihan hiekkalaatikko ikäiseksi pikku lapseksi !
Minä tunnustan syntini päivittäin Herralle, sillä minä JO tiedän sen, että oma vaellukseni ei millään voi olla täysin Jumalan tahdon mukaista, vaikka siihen itse kuinka pyrkisin ja toivoisin itse väärät toimet välttäväni !
Siis minä TIEDÄN, että vaikka en itse tajuaisikaan toimivani jossain kohtaa väärin, niin ymmärtämättömyyttäni yhä toimin monessa kohtaa Jumalan hyvää tahtoa vastaan.
Siis tahallisesti en tahdo syntiä tehdä, mutta kun minä en ole, enkä kuvittele olevani mikään Kaikkitietävä ja Ymmärtävä Jumala, niin vääjäämättä minä silloin toimin Jumalan tahdon vastaisesti, itse sitä edes tajuamatta usein.
Mutta minä saan Jumalan SUURESSA Armossa kasvaa ja oppia päivä päivältä yhä lisää ja siten Pyhän Hengen pyhitystyön kautta ja avulla vapaudun niistäkin tiedostamattomista synneistäni lopulta !
Mutta koska Paavalinkin mukaan, emme pääse tämän maanpäällisen elämämme aikana irti lihastamme / lihan tahdostamme, niin minä tiedän JO hyvin senkin, että mitään täydellistä ja synnitöntä minusta ei voi millään tulla maan päällä !
Ihan kuten Paavalikin totesi vielä oman elämänsä lopussa:
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
!!!
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
!!! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
No en huomannut rakas vihollinen että tunnustit syntisi. Huomasiko joku muu ?? Siis synnit pysyy niinkuin kirjoitit itseesi pussiin.
Kerro missä Jeesus käskee pysymään synnissä >> 8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.Niin ja Savis !
Tämä viestisi kertoi TAAS vain sen, että et aio tehdä parannusta noista menestysteologian "synnittmyys" ja "täyellisyys" opeistasi, vaan haluat näköjään katkeraan loppuun asti jatkaa eksytyksien tielläsi !
Siis itse yhä pahemmin eksyen ja muitakin eksyttäen:
2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ehkä sinulla on silmien kanssa ongelmia Rakas. Tai sitten en ole vielä saanut kokea >> 26 , mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".
Ei siihen silmiä tarvita. Kirjoituksesi ovat paljastaneet sinut.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Minä kumminkin uskon että Jumalalle on kaikki mahdollista". Ja voi Muuttaa ihminen joka et uskoo . Olen pahoillaan sun puolesta !!!Eli pidät rakkasta Jumalan omaa vihollisenasi. Selvä juttu! Kertoo sinusta paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt Savis heittäänny ihan hiekkalaatikko ikäiseksi pikku lapseksi !
Minä tunnustan syntini päivittäin Herralle, sillä minä JO tiedän sen, että oma vaellukseni ei millään voi olla täysin Jumalan tahdon mukaista, vaikka siihen itse kuinka pyrkisin ja toivoisin itse väärät toimet välttäväni !
Siis minä TIEDÄN, että vaikka en itse tajuaisikaan toimivani jossain kohtaa väärin, niin ymmärtämättömyyttäni yhä toimin monessa kohtaa Jumalan hyvää tahtoa vastaan.
Siis tahallisesti en tahdo syntiä tehdä, mutta kun minä en ole, enkä kuvittele olevani mikään Kaikkitietävä ja Ymmärtävä Jumala, niin vääjäämättä minä silloin toimin Jumalan tahdon vastaisesti, itse sitä edes tajuamatta usein.
Mutta minä saan Jumalan SUURESSA Armossa kasvaa ja oppia päivä päivältä yhä lisää ja siten Pyhän Hengen pyhitystyön kautta ja avulla vapaudun niistäkin tiedostamattomista synneistäni lopulta !
Mutta koska Paavalinkin mukaan, emme pääse tämän maanpäällisen elämämme aikana irti lihastamme / lihan tahdostamme, niin minä tiedän JO hyvin senkin, että mitään täydellistä ja synnitöntä minusta ei voi millään tulla maan päällä !
Ihan kuten Paavalikin totesi vielä oman elämänsä lopussa:
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
!!!
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
!!!"Siis tahallisesti en tahdo syntiä tehdä, mutta kun minä en ole, enkä kuvittele olevani mikään Kaikkitietävä ja Ymmärtävä Jumala, niin vääjäämättä minä silloin toimin Jumalan tahdon vastaisesti, itse sitä edes tajuamatta usein."
Ei kai kukaan uskova tahdo tehdä tahallisesti syntiä mutta joka ikinen uskova silti tekee tahallisesti syntiä. Koska laki osoittaa synnin, tietää jokainen uskova jo ennen kuin tekee syntiä, tulevansa tekemään sitä. Näin ollen jokainen synninteko on tahallinen jo lähtökohtaisesti.
Sitten on tämä Rakkauden laki, jota erityisesti rikotaan tahallisesti. Montako kertaa olet jättänyt menemättä katsomaan vankeja, orpoja, leskiä ja sairaita. Mm. vankilat ja sairaalat ovat täynnänsä heitä. Jokainen kerta kun et mene katsomaan heitä, päivittäin, rikot Rakkauden lakia...tarkoituksella eli tahallaan.
- Anonyymi
Vääriä opettajia on maapallo täynnä. ( Opetuslapset oli synagogalta ✡️ jos iole väärä opettaja niin kuka sitten !).
- Anonyymi
Sulla ei ole iloa ja yrität viedä sen muilta.
- Anonyymi
Jos käsky kuuluu, lähdetään tappamaan.
- Anonyymi
3Moos.11:44 Sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne; pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä. Niin älkää saastuttako itseänne koskemalla mihinkään pikkueläimeen, joka liikkuu maassa. 3Moos.19:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu kaikille israelilaisten seurakunnille ja sano heille: Olkaat pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä. 4Moos.15:37-41 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu israelilaisille ja sano heille, että heidän on sukupolvesta sukupolveen tehtävä itsellensä tupsut, viittojensa kulmiin ja sidottava kulmien tupsuihin punasininen lanka. Ne tupsut olkoon teillä, että te, kun ne näette, muistatte kaikki Herran käskyt ja ne täyttätte ettekä seuraisi sydämenne ettekä silmienne himoja, jotka houkuttelevat teitä haureuteen; niin muistakaa ja täyttäkää kaikki minun käskyni ja olkaa pyhät Jumalallenne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vein teidät pois Egyptin maasta ollakseni teidän Jumalanne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. 1Piet.1:16 Sillä kirjoitettu on: Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä.
On vaan sulla se ongelma rakas, ettet halua rakastaa vihollinen , niin että täytäisit koko Mooseksen lain ...
Milloin haluat uskoa Jeesukseen ? Laki ei pysty sua auttamaan >>
Room. 5
1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
HUOMASITKO ? Luki selvästi että uskosta. Ei laista vanhurskaiksi...
- Anonyymi
2Moos.19:21-25 Niin Herra sanoi Moosekselle: Astu alas ja varoita kansaa tunkeutumasta lähelle Herraa, häntä nähdäkseen, sillä silloin heistä monta kaatuu. Papitkin, jotka saavat lähestyä Herraa, pyhittäkööt itsensä, ettei Herra heitä tuhoaisi. Mutta Mooses vastasi Herralle: Kansa ei voi nousta Siinain vuorelle, sillä sinä olet varottanut meitä ja sanonut: Merkitse raja vuoren ympäri ja pyhitä se. Niin Herra sanoi hänelle: Astu alas ja tule taas ylös, sinä ja Aaron sinun kanssasi. Mutta papit ja kansa älkööt tunkeutuko ylös, Herraa lähelle, ettei hän heitä tuhoaisi. Ja Mooses astui alas kansan luo ja sanoi heille tämän. 2Moos.33:17-23 Herra vastasi Moosekselle: Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi. Silloin hän sanoi: Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi. Hän vastasi: Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen Herra sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan. Ja hän sanoi viellä: Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon. Sitten Herra sanoi: Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle. Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi. Kun minä sitten siirän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa.
- Anonyymi
1Moos.32:30 Jaakob antoi sille paikalle nimen Penuel **, sillä, sanoi hän, minä olen nähnyt Jumalan kasvoista kasvoihin, ja kuitenkin on minun henkeni pelastunut. 5Moos.34:10-12 Mutta Israelissa ei enää noussut yhtäkään sellaista profeettaa kuin Mooses, jonka kanssa Herra seurusteli kasvoista kasvoihin; ei ketään, joka olisi tehnyt sellaisia tunnustekoja ja ihmeitä, kuin hän Herran lähettämänä teki Egyptin maassa faraolle ja kaikkille hänen palvelijoillensa, koko hänen maallensa; ei ketään, jolla olisi ollut niin väkevä käsi ja joka olisi tehnyt niin suuria, peljättäviä tekoja, kuin hän teki koko Israelin silmien edessä.
- Anonyymi
4Moos.12:1-15 Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hä oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen. Ja he sanoivat: Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme? Ja Herra kuuli sen. Mutta Mooses oli sangen nöyrä mies, nöyrempi kuin kukaan muu ihminen maan päällä. Niin Herra sanoi äkisti Moosekselle Aaronille ja Mirjamille: Menkää te kaikki kolme ilmestysmajalle. Ja he menivät kaikki kolme sinne. Silloin Herra astui alas pilvenpatsaasta, asettuin majan ovelle ja kutsui Aaronia ja Mirjamia; melemmat menivät sinne. Ja Herra sanoi: Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa. Niin ei ole minun palvelijani Mooses, hän on uskollinen koko minun talossani; hänen kanssaan minä puhun suusta suuhun, avoimesti enkä peitetyin sanoin, ja hän saa katsella Herran muotoa. Miksi ette siis peljänneet puhua minun palvelijaani Moosesta vastaan? Ja Herran viha syttyi heitä kohtaan, ja hän meni pois. Kun pilvi oli poistunut majan päältä, niin katso, Mrjam oli lumivalkea pitalista; ja Aaron kääntyi Mirjamiin päin, ja katso, tämä oli pitalinen. Silloin Aaron sanoi Moosekselle: Oi, herrani! Älä pane meidän päällemme syntiä, jonka olemme tyhmyydessä tehneet. Älä anna hänen jäädä kuolleen sikiön kaltaiseksi, jonka ruumis on puoliksi mädännyt, kun se äitinsä kohdusta tulee. Silloin Mooses huusi Herran puoleen sanoen: Oi, Jumala! Paranna hänet. Herra vastasi Moosekselle: Jos hänen isänsä olisi sylkenyt häntä silmille, eikö hänen olisi ollut hävettävä seitsemän päivää? Olkoon hän nyt suljettuna ulos leiristä seitsemän päivävää ja sitten hän pääsköön takaisin. Niin Mirjam oli suljettuna ulos leiristä seitsemän päivää, eikä kansa lähtenyt liikkeelle, ennenkuin Mirjam oli tuotu takaisin.
- Anonyymi
3Moos.13:45-46 Joka sairastaa pitalia, hän käyköön rikkirevityissä vaatteissa, tukka hajallaan ja parta peitettynä ja huutakoon: Saastainen, saastainen! Niin kauvan kuin sairaus häessä on, olkoon hän saastainen; saastaisena hän asukoon yksinansä, hänen asuisijansa olkoon leirin ulkopuolella. 4Moos.5:1-4 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Käske israelilaiten karkoittaa leiristä jokainen pitalinen ja jokainen vuotoa sairastava ja jokainen kuolleista saastunut. Karkoittakaa sellaiset, sekä miehet että naiset, leirin ulkopuolelle, etteivät he saastuttaisi leiriään, jossa minä asun heidän keskellänsä. Ja israelilaiset tekivät niin ja karkoittivat heidät leirin ulkopuolelle; niinkuin Herra oli puhunut Moosekselle, niin israelilaiaet tekivät.
No oletko synnistä vapautunut kun noin paljon vanhasta liitosta ja Testamenttista tänne syötät ?
Ja mitä meillä Pitalin muuta tekemistä että hyvä vertauskuva synnistä,
Room. 6
22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No oletko synnistä vapautunut kun noin paljon vanhasta liitosta ja Testamenttista tänne syötät ?
Room. 6
22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.Savis !
Sinulla itselläsi on se tilanne, että kun väität niin, että Jumala on sinut synneistä vapauttanut !
Niin käytännössä nyt on kuitenkin ihan oikeasti niin, että sinun kohdallasi:
Jumala on muka vapauttanut sinut synneistäsi TEKEMÄÄN SYNTIÄ, eli ELÄMÄÄN JATKUVASSA SYNNISSÄ !
Tässä siitä kerrotaan:
1. Piet. 2:16 niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
Tämä siis kertoo sinun omasta tilanteestasi Savis:
" ne, joilla vapaus on pahuuden verhona "
Sinä itse pidät oikeutenasi ELÄÄ synneissäsi, eli asenteesi on se, että sinulla on muka itselläsi oikein Jumalalta lupa elää synneissäsi, täysin ilman parannuksentekoa ja syntiesi tunnustamista ! Anonyymi kirjoitti:
Savis !
Sinulla itselläsi on se tilanne, että kun väität niin, että Jumala on sinut synneistä vapauttanut !
Niin käytännössä nyt on kuitenkin ihan oikeasti niin, että sinun kohdallasi:
Jumala on muka vapauttanut sinut synneistäsi TEKEMÄÄN SYNTIÄ, eli ELÄMÄÄN JATKUVASSA SYNNISSÄ !
Tässä siitä kerrotaan:
1. Piet. 2:16 niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
Tämä siis kertoo sinun omasta tilanteestasi Savis:
" ne, joilla vapaus on pahuuden verhona "
Sinä itse pidät oikeutenasi ELÄÄ synneissäsi, eli asenteesi on se, että sinulla on muka itselläsi oikein Jumalalta lupa elää synneissäsi, täysin ilman parannuksentekoa ja syntiesi tunnustamista !Milloin olen niin väittänyt että Jumala on minut synneistä vapauttanut !?
Näyttä . Äläkä valehtele koko ajan ja keksi hurjia juttuja minusta. TOIVOT TIETYSTI ETTÄ JOKU USKOO SINUA VALEHTELIJA.
Olen kertonut että ennenkuin uskoon tulin . Jumala vapautti minut alkoholi-synti ja riippuvuus. Ja sanoi minulle , etkö usko että voin tehdä sinut paljon puhtaampi. JA USKON !!
Puhut niinkuin noita-akka . Vedät valhe toinen toisen perään. Onko tämäkin loitsumista ???
Siis tarvitaan Synninpoistaja , Puhdistaja , Vapauttaja , Pyhittäjä , Armahtaja, Anteksiantaja , Hän joka tekee meidät Täydelliseksi tarvitaan ja sun puheista näkee että sulla on ISO TARVE LÖYTÄÄ HÄNET.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Milloin olen niin väittänyt että Jumala on minut synneistä vapauttanut !?
Näyttä . Äläkä valehtele koko ajan ja keksi hurjia juttuja minusta. TOIVOT TIETYSTI ETTÄ JOKU USKOO SINUA VALEHTELIJA.
Olen kertonut että ennenkuin uskoon tulin . Jumala vapautti minut alkoholi-synti ja riippuvuus. Ja sanoi minulle , etkö usko että voin tehdä sinut paljon puhtaampi. JA USKON !!
Puhut niinkuin noita-akka . Vedät valhe toinen toisen perään. Onko tämäkin loitsumista ???
Siis tarvitaan Synninpoistaja , Puhdistaja , Vapauttaja , Pyhittäjä , Armahtaja, Anteksiantaja , Hän joka tekee meidät Täydelliseksi tarvitaan ja sun puheista näkee että sulla on ISO TARVE LÖYTÄÄ HÄNET.Mitä sinä oikein sekoilet taas ???
Sinä itse lainasit Raamattua edellä näin:
" Room. 6
22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. "
Mutta nyt SINÄ ITSE sanotkin, että et ole vapautunut !
Eli haluatko nyt siis sanoa niin, että sinä itse et ole uudestisyntynyt ???? - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Room. 6
22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä."No oletko synnistä vapautunut kun noin paljon vanhasta liitosta ja Testamenttista tänne syötät ?"
Jos ei ymmärrä Vanhaa testamenttia, joka oli ainoa Jeesuksen ajan Raamattu, ei ymmärrä Uuttakaan testamenttia. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Milloin olen niin väittänyt että Jumala on minut synneistä vapauttanut !?
Siis tarvitaan Synninpoistaja , Puhdistaja , Vapauttaja , Pyhittäjä , Armahtaja, Anteksiantaja , Hän joka tekee meidät Täydelliseksi tarvitaan ja sun puheista näkee että sulla on ISO TARVE LÖYTÄÄ HÄNET."Jumala vapautti minut alkoholi-synti ja riippuvuus. "
Ensinnä, alkoholi ei ole synti.
Toiseksi, ei Jumala sinua niistä vapauttanut. Sinä itse luulit, että niin pitää uskoa ja toimia niin, ja sitten ITSE päätit toimia luulosi mukaan. Toisin sanoen, sinä päätit luopua alkoholista ja riippuvuudestasi. Moni muu ei päätä niin vaikka onkin uskossa, kun ei ole tarvis...koska Jumala ei ole kiinnostunut siitä, mitä suuhun panemme.
"Ja sanoi minulle , etkö usko että voin tehdä sinut paljon puhtaampi. "
Syöminen ja juominen ei tee kenestäkään puhtaampaa. Ei myöskään syömättä jättäminen eikä juomatta jättäminen.
“Ei ruoka lähennä meitä Jumalaan. Jos olemme syömättä, emme mitään menetä. Jos syömme, emme siitä hyödy.” (1Kor 8:8, FinRK)
On vain yksi syy olla käyttämättä alkoholia ja se on tämä:
“Tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme. Älä ruuan vuoksi turmele Jumalan työtä. Kaikki tosin on puhdasta, mutta ihmiselle on pahaksi, jos hän syömisellään loukkaa omaatuntoaan. On hyvä olla syömättä lihaa ja juomatta viiniä ja välttää muutakin, mistä veljesi loukkaantuu.” (Room 14:19-21, FinRK)
Jos siis juomisesi loukkaa jonkun mieltä, on parempi olla sillä hetkellä juomatta. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä oikein sekoilet taas ???
Sinä itse lainasit Raamattua edellä näin:
" Room. 6
22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. "
Mutta nyt SINÄ ITSE sanotkin, että et ole vapautunut !
Eli haluatko nyt siis sanoa niin, että sinä itse et ole uudestisyntynyt ????Niin lainasin että uskovat voisivat ja sinä tarkkailla omasta vaelluksesta Rakas vihollinen että onko teidän hedelmänne Pyhitys. Mutta et sä edes tiedä mitä Pyhitys tarkoittaa.. Sen pysty jokainen huomaamaan sun tekstistä..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin lainasin että uskovat voisivat ja sinä tarkkailla omasta vaelluksesta Rakas vihollinen että onko teidän hedelmänne Pyhitys. Mutta et sä edes tiedä mitä Pyhitys tarkoittaa.. Sen pysty jokainen huomaamaan sun tekstistä..
Olet jo todella säälittävä Savis !
Touhusi on jo hiekkelaatikkotasoa !
" Itse olet" !
" Itse et tiedä" !
Siis todella todella säälittävää touhua !!!
Ja TAAS sinä sanoit Jeesusta viholliseksesi !
Milloin tuokin loppuu, vai loppuuko ikinä ? Anonyymi kirjoitti:
Olet jo todella säälittävä Savis !
Touhusi on jo hiekkelaatikkotasoa !
" Itse olet" !
" Itse et tiedä" !
Siis todella todella säälittävää touhua !!!
Ja TAAS sinä sanoit Jeesusta viholliseksesi !
Milloin tuokin loppuu, vai loppuuko ikinä ?Oletko rakas vihollinen Jeesus ? >> Ja TAAS sinä sanoit Jeesusta viholliseksesi <<
Syyttää osaat kun varoitan synnistä .
Hyökkää osaat kun varoitan synnistä :
Valehdella osaat kun varoitan synnistä.
Tuomita osaat kun varoitan synnistä.
2. Tim. 4:2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Siis olen varoittanut !! Muista se !!!!
- Anonyymi
1Piet.3:21 Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena - joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta - Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,
Niin rakas !!
Oletko selvittänyt mikä vertausta tuo Veis h2o on ?? Hyvä vertauskuva se on Hänestä joka Pelastaa meidät !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin rakas !!
Oletko selvittänyt mikä vertausta tuo Veis h2o on ?? Hyvä vertauskuva se on Hänestä joka Pelastaa meidät !!!Kaste on vain vertauskuva eli symboli. Se ei itsestään anna anteeksi syntejä eikä itsessään pelasta. Sitä ennen on aina syntisyytensä tajuaminen, syntiensä katuminen ja mielenmuutos. Vasta sitten tulee kaste, ja sen tarkoitus on hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta.
Anonyymi kirjoitti:
Kaste on vain vertauskuva eli symboli. Se ei itsestään anna anteeksi syntejä eikä itsessään pelasta. Sitä ennen on aina syntisyytensä tajuaminen, syntiensä katuminen ja mielenmuutos. Vasta sitten tulee kaste, ja sen tarkoitus on hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta.
Kaste >>> Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
ODOTATKO ETTÄ HÄN KASTAA SINUA ????
On aina hauskaa lukea Saviksen fantasioita, jotka ovat kuin märän päiväunen uskonnolinen metamfetamiini. Hänen olisi pitänyt ryhtyä pokkari kirjailijaksi, ehkä kuitenkin ruottiksi!?
Siis ?? Voiko Jumala muuttaa ihminen ??
Pystyikö Hän muuttaa Paavali että pystyi tehdä sitä Hyvä mitä hän tahtoi. ???- Anonyymi
Mitä Paavali ihan itse kirjoittikaan ?
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Tämä on se perus sanoma, jota sinä Savis et kykene millään ymmärtämään, et siis millään, näköjään !!!
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta!
Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia,
mutta lihalla synnin lakia. Anonyymi kirjoitti:
Mitä Paavali ihan itse kirjoittikaan ?
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Tämä on se perus sanoma, jota sinä Savis et kykene millään ymmärtämään, et siis millään, näköjään !!!
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta!
Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia,
mutta lihalla synnin lakia.Siis rakas ? Tarkoitatko että Paavali palveli synnissä Jumala ?
Ihan sellaiinen syntinen , joka ei pystynyt tekemään muuta kun syntiä , vaikka halusi kyllä palvella Hengessä Jumala , mutta kun oli niin lihallinen vielä siinä vaiheessa , eikä sitä elämästä tullut siitä mitään Puhdasta ja Pyhästä , vaan syntiä vaan tuli tehty , eikä ollut mikään ihme , kun ei ollut ostettu vapaiksi synnistä , Kalliilla Jeesuksen sovintoveressä vielä siinä vaiheessa.
Mutta puolusta sinä vaan sun lihallinen elämä vanha Paavalin kanssa, joka ei jäänyt vanhassa , vaan pääsyy Uuteen Uudestisyntymisen ja muutoksen kautta Ristillä.
Yksin jäät lihassa ilman Paavali kun tuomio aika tulee..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis rakas ? Tarkoitatko että Paavali palveli synnissä Jumala ?
Ihan sellaiinen syntinen , joka ei pystynyt tekemään muuta kun syntiä , vaikka halusi kyllä palvella Hengessä Jumala , mutta kun oli niin lihallinen vielä siinä vaiheessa , eikä sitä elämästä tullut siitä mitään Puhdasta ja Pyhästä , vaan syntiä vaan tuli tehty , eikä ollut mikään ihme , kun ei ollut ostettu vapaiksi synnistä , Kalliilla Jeesuksen sovintoveressä vielä siinä vaiheessa.
Mutta puolusta sinä vaan sun lihallinen elämä vanha Paavalin kanssa, joka ei jäänyt vanhassa , vaan pääsyy Uuteen Uudestisyntymisen ja muutoksen kautta Ristillä.
Yksin jäät lihassa ilman Paavali kun tuomio aika tulee..Yritätkö mahdollisesti kieltää oman varjosi?
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö mahdollisesti kieltää oman varjosi?
En yrittää ainakaan kieltää Jumala Jeesus Kristus joka ON minun Synninpoistaja, Puhdistaja , Pyhittäjä , Vapauttaja ja Puhtaan Elämän Antaja !!!!!
- Anonyymi
Digitalisaatio ja bitti maailma on nykypäivän vastine raamatulle.Ei täkään ei voi nähdä vaan uskoa,että kaikki hoituu.
Sitä mieltä on Rakas moni ateistit joo ..
Mutta ei mitään hoituu kun syöpä ja muut parantumat taudi . Ja puhumatta sota...
Meidän Turva on ikiaikojen Jumala.
- Anonyymi
3Moos.11:44 Biblia (1776) Sillä minä olen Herra teidän Jumalanne, sentähden teidän pitää pyhittämän teitänne, että te tulisitte pyhäksi; sillä minäkin olen pyhä. Ei teidän pidä saastuttaman teidän sielujanne jollakin matelevaisella eläimellä; joka matelee maalla.
Me eletään Uudessa Testamenttissa ja on uudet säännöt . Mene pois sinä joka haluat lain alle viedä uskovaiset.
>>>
Ap. t. 10
10 Ja hänen tuli nälkä, ja hän halusi ruokaa. Mutta sitä valmistettaessa hän joutui hurmoksiin.
11 Ja hän näki taivaan avoinna ja tulevan alas astian, ikäänkuin suuren liinavaatteen, joka neljästä kulmastaan laskettiin maahan.
12 Ja siinä oli kaikkinaisia maan nelijalkaisia ja matelijoita ja taivaan lintuja.
13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612508Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121555Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211493- 1021367
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221212- 831119
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12988Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen21969Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22960Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58897