Löytyykö Raamatusta sellainen paikka jossa sanotaan että Jumala ei loputtomiin kutsu ihmistä pelastukseen? Olisiko Vanhan Testamentin puolella? Osaako kukaan sanoa?
Kutsu pelastukseen
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapa löytyäkin, ja jos ei löydy, niin käyttää tulkintaa.
- Anonyymi
> Löytyykö Raamatusta sellainen paikka jossa sanotaan että Jumala ei loputtomiin kutsu ihmistä pelastukseen?
Eikös se ole aika itsestään selvää, jos huomioidaan, että jossain vaiheessa tulee loppu? Kutsuu etsiko aika on kutusu on kahtesti tai kolmasti, ihmistä luokseen, pelastukseen.
Monki kieltäytyy kutsusta jatkaa entistä elämäänsä ja menee turmioon.- Anonyymi
Moni ajautuu uskossaan niin vaikeaan tilanteeseen, että että psykiatrinen hoito on ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ajautuu uskossaan niin vaikeaan tilanteeseen, että että psykiatrinen hoito on ainoa vaihtoehto.
Seuraava laulu käsittelee myös asiaa.
https://www.youtube.com/watch?v=IhHpn-8t-l0&ab_channel=Airola Anonyymi kirjoitti:
Moni ajautuu uskossaan niin vaikeaan tilanteeseen, että että psykiatrinen hoito on ainoa vaihtoehto.
Ajautuu koska paholainen riistä ihmisen persoonllisuuden, sitä kuuntelmalla menee aina haarhaan ,miksi koska sen tarkoitus on viedä himinen tuhoon lopullisesti.
- Anonyymi
kotipaju kirjoitti:
Ajautuu koska paholainen riistä ihmisen persoonllisuuden, sitä kuuntelmalla menee aina haarhaan ,miksi koska sen tarkoitus on viedä himinen tuhoon lopullisesti.
Mitä tiedät omasta personallisuudestasi?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9299091/mita-satanismi-tarkalleen-ottaen-on Anonyymi kirjoitti:
Mitä tiedät omasta personallisuudestasi?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9299091/mita-satanismi-tarkalleen-ottaen-onhenki tietää mitä ihminen on, sitä ei voi tutkia muut, Jotka ovat jumalan lapsi heni tutkii kaikki.
- Anonyymi
"ei loputtomiin kutsu ihmistä pelastukseen"
Tämä on ihmisten opettama tapa sanoa asia. Kaikkia kaavoja pitäisi välttää. - Anonyymi
Jumala on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511