Mitä mieltä olette kun kausipaikkalaisten riviin. Tulee uusi naapuri jonka vaunu sijoitetaan väärinpäin.etuteltat tulee vastakkain ja vetoaisa metsäänpäin .kaikilla muilla aisa pelastustiellepäin! Lisäksi vaunun takana iso puu keskellä vaunua! Pelastus-suunnitelmassa maininta ,aisa pelastustiellepäin ! Tuota vaunua ei tulipalon uhatessa nopeasti siirretä. (Telivaunu) Pitääkö tosiaan irvistellä naapurille teltasta toiseen koko kesä kun kuninkaanlähteen vastuussa olevat henkilöt tee mitään asian korjaamiseksi pelastus-suunnitelman mukaiseksi! Mielipiteitä Kiitos!
Mielipiteitä kausipaikkalaisilta !!!
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
Helpottiko?
- Anonyymi
En tiedä,kun en asunto vaunua omista.Kai teillä joku vaunu yhdistys siellä? Kun on puutarha mökki ydistykset? Miksei sinne saada liikenne merkin tapaisia kuvia portille tai alue isoja tauluja joissa ohjestetaan KUVAN KANSA ,MITEN PÄIN VAUNU PARKERATAAN? KUVAN : ON KAIKILLE KIELILLE TODELLA YMMÄRYS !
- Anonyymi
Alottaja voisi käydä oikeinkirjoituskurssin niin joku voisi ymmärtää mitä hän tarkoittaa vuolaalla vuodatuksellaan. Ilmeisesti on pahoittanut mielensä jostain naurettavasta itselleen kuulumattomasta asiasta.
- Anonyymi
Olisiko hyvä laittaa kirjoitukseen tavuviivat että sinäkin ymmärtäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko hyvä laittaa kirjoitukseen tavuviivat että sinäkin ymmärtäisit?
hyvä hyvä
- Anonyymi
Aloittajan ongelma on, että kausipaikoilla on muitakin ihmisiä, eikä saa olla siellä yksin. Ratkaisu tähänkin ongelmaan on puskaparkki.
- Anonyymi
Kyllä kaikkien pitää noudattaa niitä pelastusohjeita ! Ei niitä varmaan huvikseen laadita.
- Anonyymi
Minkä vuoksi asuntoauton saa ajaa etuperin leiripaikalle jos vaunua ei saa kääntää toisinpäin (siis aisa edellä). Se on ihan sama asia.
- Anonyymi
Ei minun Elnakissa ole aisaa Mutta rumatikki on. Palstavahti
- Anonyymi
Millä se vaunu saatiin siihen paikalle kausipaikkalaisten väliin? Eikös se saada samoin poiskin. Taitaa enemmän harmittaa se että se tulokasporukka katselee suoraan mitä touhuatte omalla pihallanne.
No Kuninkaanlähteen isännillä on välillä hyvin lepsu asenne. Kieltoja kyllä löytyy, esimerkiksi kieltävät ottamasta kaasua pitkällä letkulla grilliin, vaikka sitä ei ole kielletty kaasuasetuksessa. Sähköjohdoistakin on tiukat ohjeet, mutta näin kun isäntä katsoi vieressä kuinka uusi asiakas viritteli kaikenlaisia "paukkulankoja" ja kuivan tilan haarottajia peräkkäin että sai sähköä autoonsa (muualla isäntä kiikuttaa alueen toimistosta laillisen piuhan lainaksi). - Anonyymi
Onko Kuninkaanlähteellä parinvaihtoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384