Venäjä varoittaa Venäjän koskemattomuus

Anonyymi

Venäjän ja Länsimaiden välillä on diplomaattinen koskemattomuus. Venäjä varoittaa Länsimaita antamalla Ukrainalle aseite joita voidaan käyttää Venäjän rajan sisäpuolella. Meritorjunta aseet loukkaavat Venäjän ja Lännen diplomaatti sopimusta.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän aluevesillä on sotalaivoja ja siviililaivoja.

    • Anonyymi

      Ukraina saa Balttian mailta pommikoneita.

      • Anonyymi

        Dronet voivat pudottaa kemiallisia ja biologisia aseita. Venäjän rajakaupungeissa on huoltojoukot.


    • Anonyymi

      Kalikka osui,,koira älähti😉
      Järeät merimaaliohjukset vartioi jo Ukrainan rannikkoa rosvoilta..

    • Anonyymi

      Venäjä voi työntää koskemattomuutensa hanuriinsa!

      Se menetti sen hyökätessään Ukrainaan ja syyllistyessään törkeisiin sotarikoksiin.

    • Anonyymi

      Nato ei ota vastuuta Nato maiden aseapu Ukrainassa. Jokainen maa vastaa Venäjälle omalla vastuulla.

    • Anonyymi

      Aloittaja ryzzäntrolli ei oikein osaa suomen kieltä. Eikä oikein osaa ajatellakaan.

    • Anonyymi

      Kunnioittikos Venäjä Ukrainen koskemattomuutta? Venäjä rikkoi törkeästi itse tekemäänsä sopimusta Ukrainen kanssa. Venäjä lupasi suojella Ukrainan koskemattomutta ja suvereenisuutta kun Neuvostolliiton hajotessa Ukrainan luovuttaessa sinne sijoitetut ydinohjukset Venäjälle. Jälkiviisaana voi todeta ettei olisi kannattanut. Ukraina olisi nyt Euroopan toiseksi suurin ydinasevaltio. Siinä olisi ollut kylliksi pelotetta.

      • Anonyymi

        Totisesti sairasta.Putin on selvästi tyhjentäny vankiloistaan murhaajat ja raiskaajat hyökkäämään Ukrainaan.


    • Anonyymi

      Itse olen koskenut Venäjää läsnäolollani käymällä siellä useinkin vuosia sitten. Olen myös kussut Venäjän maaperään. Olikohan tämä rajaloukkaus tai koskeminen Venäjään ilman jotain lupakaavaketta? En hakenut Kusilupaa Venäläiselle nurmikolle.

      • Anonyymi

        Mutta minkäs minä sille mahdoin, koska Venäjä kusettaa aina. :D


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa venäjän diplomatia. Kaikki pelkkiä koijareita ja luiihuja vakoilijoita.

      • Anonyymi

        Venäjä haluaa neuvotella aina vain omilla ehdoillaan. Ilman mitään joustoa tai kompromisseja. Venäjä vakoilee itse, mutta syyttää aina Länttä vakoilusta.


      • Anonyymi

        Jo Metternich tiesi tämän.


    • Anonyymi

      Venäläisillä ei tunnu menevän kalloon, että rajan avaaminen toiseen suuntaan avaa sen myös toiseen suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe