Mitä sitä tekis?

TheDaywalker

Ei tämä viesti varmaan tänne kuulu, mutta ei se mua haittaa.. Mä tosissani tarvin apua. En siis mitään psykiatria yms. vaan läheisyyttä.. Nyt sitä irtoaa tasan yhdeltä ihmiseltä, muut kippaavat vaan paskaa niskaan, suomeksi sanottuna. Mulla on ollu vaikeeta masennusta jo 4 vuatta, eikä se helpota kun välillä.. Sillon kun oon niin sekasi, ettei oikeestaan millään oo väliä. Jakakaa ajatuksia tästä tilanteesta, josta ei oo ulospääsyä. Mä oon jo toivoni heittäny, toivottavasti kukaan ei joudu kärsimään samaa...

20

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..elämä voi olla perseestä mutta eletään ihan piruuttaan.. mahtaa joitakin ketuttaa ku eivät meikäläistä pystyneet tuhoomaan..hähähää.. noin mä ajattelen..

• TheDaywalker

Noin mäki aattelin. Mut ei se pitkän päälle auta. Mua vaan alkaa ottaa koko elämä pannuun kaiken aikaa enemmän ja enemmän ja enemmän. Noo, kualen ku kualen, tai jotai. Kiinnostaa ketä kiinnostaa...

• TheDaywalker kirjoitti:

Noin mäki aattelin. Mut ei se pitkän päälle auta. Mua vaan alkaa ottaa koko elämä pannuun kaiken aikaa enemmän ja enemmän ja enemmän. Noo, kualen ku kualen, tai jotai. Kiinnostaa ketä kiinnostaa...

..kai..välillä saa omituisia katseita niskaansa ja ne pistää..mut ei sitä oikeesti enää jaksa välittää.. pervokki mikä pervokki..

lue alhaalta "kuulin eräältä".. että sellasta..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..kai..välillä saa omituisia katseita niskaansa ja ne pistää..mut ei sitä oikeesti enää jaksa välittää.. pervokki mikä pervokki..

lue alhaalta "kuulin eräältä".. että sellasta..

Luin jo.. hmh.. Mä en oikiastaan tiiä. Miks mä enää mätänen täällä? KAIKKI pääsis PALJO helpommalla, jos mä menisin vetämään itteni jojoon. Ei ainakaan kenenkään tulis ikävä..Kuka ny mua muutenkaa ikävöis.... :'(

Luin jo.. hmh.. Mä en oikiastaan tiiä. Miks mä enää mätänen täällä? KAIKKI pääsis PALJO helpommalla, jos mä menisin vetämään itteni jojoon. Ei ainakaan kenenkään tulis ikävä..Kuka ny mua muutenkaa ikävöis.... :'(

..höh..sentään oikeesti.. mä teen tulevaisuudessa ihan hulluja projekteja.. ei vihamiehet ja ihmiset musta niin helpolla pääse..perskules ei eieieiei.. ei.. mut jos ei oo suunnitelmia tai unelmia niin sit en osaa sanoo...

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..höh..sentään oikeesti.. mä teen tulevaisuudessa ihan hulluja projekteja.. ei vihamiehet ja ihmiset musta niin helpolla pääse..perskules ei eieieiei.. ei.. mut jos ei oo suunnitelmia tai unelmia niin sit en osaa sanoo...

Mä oon toivoni heittäny. Mä oon aina välinpitämätön mitä mulle tapahtuu.. Jos joku uhkaa hakata, vastaus on aina tyyliin senkus, tai tuu kokeelemaa.. Emt.. Kun kuolis tapaturmasesti, ei tarttis vaivautua itte.. Mä tosissani kaipaan jotaki.

Mä oon toivoni heittäny. Mä oon aina välinpitämätön mitä mulle tapahtuu.. Jos joku uhkaa hakata, vastaus on aina tyyliin senkus, tai tuu kokeelemaa.. Emt.. Kun kuolis tapaturmasesti, ei tarttis vaivautua itte.. Mä tosissani kaipaan jotaki.

..nyt oikeesti.. en oo ees kännissä vaan raivoissani.. RAIVOISSANI!.. toivosi heittäny? mihin muka? mua ei ainakaan tuhoo mikään.. toivon mukaan ei ees viina mut ei ainakaan jotkun K.päät..

mieti säkin ekaks sitä ennen ku alat jostain jojoilusta puhuu..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..nyt oikeesti.. en oo ees kännissä vaan raivoissani.. RAIVOISSANI!.. toivosi heittäny? mihin muka? mua ei ainakaan tuhoo mikään.. toivon mukaan ei ees viina mut ei ainakaan jotkun K.päät..

mieti säkin ekaks sitä ennen ku alat jostain jojoilusta puhuu..

Mä periaattees oon itte tuhonnu itteni.. Tai emt.. Ei aivot toimi..Tuntuu puurolta, alkoholi kun ei tee kovin viksuksi. En mä kännis tänään oo, mut pitkä putki takana, jnejne.. Kaikki kaatuu kerralla päälle, ei sitä jaksa. En minä ainakaa, en enää.

Mä periaattees oon itte tuhonnu itteni.. Tai emt.. Ei aivot toimi..Tuntuu puurolta, alkoholi kun ei tee kovin viksuksi. En mä kännis tänään oo, mut pitkä putki takana, jnejne.. Kaikki kaatuu kerralla päälle, ei sitä jaksa. En minä ainakaa, en enää.

..vaivaa vai muuten vaan kova ottaa? puuroa ne joskus tuntuvat munkin aivot olevan mut..en sentään epätoivoon vaivu.. en anna epätoivon voittaa.. enpä voi muutakaan sanoo..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..vaivaa vai muuten vaan kova ottaa? puuroa ne joskus tuntuvat munkin aivot olevan mut..en sentään epätoivoon vaivu.. en anna epätoivon voittaa.. enpä voi muutakaan sanoo..

Ei alkoholismi, vaikkei paljoa puutu. Mä en oikeen selvinpäin tätä elämää taho jaksaa, on alkanu ottaa niin koville. Se on nii helppoa juara ittensä nii kauhiaan kuntoon että nukahtaa, eikä enää mikää vaivaa. Aamulla on sitte niin huano olo, ettei ehi ajatella ongelmiaan, tai pysty..

Ei alkoholismi, vaikkei paljoa puutu. Mä en oikeen selvinpäin tätä elämää taho jaksaa, on alkanu ottaa niin koville. Se on nii helppoa juara ittensä nii kauhiaan kuntoon että nukahtaa, eikä enää mikää vaivaa. Aamulla on sitte niin huano olo, ettei ehi ajatella ongelmiaan, tai pysty..

..alan toteuttaa unelmia ja projekteja heti kun saan vaan rahaa.. sitten mustakin tulee jotain eikä tartte ajatella itsensä humalluttamista alkoholilla.. vaan katsoo elämää ihan uudelta kantilta... se on kuule näytön paikka käsillä..

..suosittelen sitä itse kullekin toivottomassa tilanteessa olevalle..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..alan toteuttaa unelmia ja projekteja heti kun saan vaan rahaa.. sitten mustakin tulee jotain eikä tartte ajatella itsensä humalluttamista alkoholilla.. vaan katsoo elämää ihan uudelta kantilta... se on kuule näytön paikka käsillä..

..suosittelen sitä itse kullekin toivottomassa tilanteessa olevalle..

Mulla olis projektia 10 ihimisen erestä, mut ne vaatii aikaa ja rahaa. Mulla ei oikeen riitä kumpaakaan... Mä istun päivät pitkät koneella, tai oon oman kullan kans, ja se on laatuaikaa.. YLEENSÄ, ei aina. Mä en oikee tajua enää... Haen kohta itte paikkaa suljetulta..

Mulla olis projektia 10 ihimisen erestä, mut ne vaatii aikaa ja rahaa. Mulla ei oikeen riitä kumpaakaan... Mä istun päivät pitkät koneella, tai oon oman kullan kans, ja se on laatuaikaa.. YLEENSÄ, ei aina. Mä en oikee tajua enää... Haen kohta itte paikkaa suljetulta..

..no rahaa ei tuu eikä aika riitä jos vaan koneella istuu.. syyllistynyt siihen kyllä itsekin.. sulla on sentään oma kulta.. jospa mullakin mut ei..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..no rahaa ei tuu eikä aika riitä jos vaan koneella istuu.. syyllistynyt siihen kyllä itsekin.. sulla on sentään oma kulta.. jospa mullakin mut ei..

Rahaa ei tipu oikee mistään, töitä en oo saanu, peruskoululaanen ku viälä oon.. Ja jos sitä rahaa on, se menöö kaljaan, viinaan, tai mihin nyt menöökään..

Rahaa ei tipu oikee mistään, töitä en oo saanu, peruskoululaanen ku viälä oon.. Ja jos sitä rahaa on, se menöö kaljaan, viinaan, tai mihin nyt menöökään..

..viinaanpa tietysti.. sellasta se on.. lopeta ryyppääminen ,säästä ja kai nyt jotain hommaa voi peruskoululainenkin tehdä..

• TheDaywalker
        pervokki kirjoitti:

..viinaanpa tietysti.. sellasta se on.. lopeta ryyppääminen ,säästä ja kai nyt jotain hommaa voi peruskoululainenkin tehdä..

Vois vois.. Mut juju on siinä, etten mä oo saanu töitä mistää. Kyselly oon, mut eijeijei. Ja se ryyppäämättä oleminen onki sitte helepommin sanottu kun tehty..

• Samaa vikaa.

Luulet ehkä minua idiootiksi, mutta kirjoitan ihan vakavissani. Itselläni on depressiotaipumus vahvana. Olen saanut rankasti elämänlaatua lisää LIIKUNNALLA. Tuoreimmat jenkkitutkimukset osoittavat, että säännöllinen liikunta on parhaita depressiohoitoja, ja olen sen omassa nupissani kokenut. Mielialalääkkeet heitä menemään, ne vain peittävät oireita, yhdet piristävät niin, että nukut muutaman tunnin yössä ja päivät kiidät edestakaisin, toisista nukut 15 tuntia ja lopun ajan olet vihannes. Älä käytä niitä, vaan liiku joka päivä, esim. kävelet omaan tahtiin aluksi vaikka pari kilometriä. Kaikki muutkin lajit ovat ok. Tärkeintä on säänöllisyys. Viikon päästä olet eri ihminen. Kokeile!

• TheDaywalker

Sitäkin tuli kokeiltua, mut ei kunto kestäny sillosten elämäntapojen takia.. Vois koittaa paremmalla onnella. Salillakäynti on mun kohalla säännöllistä, ja sitten nyt vois taas alkaa juoksemaan.. Kiitti.

• Samaa vikaa.
        TheDaywalker kirjoitti:

Sitäkin tuli kokeiltua, mut ei kunto kestäny sillosten elämäntapojen takia.. Vois koittaa paremmalla onnella. Salillakäynti on mun kohalla säännöllistä, ja sitten nyt vois taas alkaa juoksemaan.. Kiitti.

En ole mikään pulmunen, enkä haluaisi moraalisaarnata, mutta saarnaampa kuitenkin kaiken varmuuden välttämiseksi: Käyt säännöllisesti salilla. Bodaus on OK. Vuorenvarma konsti saada itselleen vuoristorataa menevät mielialat, sekä saada itselle ja muille käsittämättömiä raivareita, on napsia hormooneja. Tiedän todella surullisia tapauksia paljon. Niiden nappien kanssa muuttuu koko persoonallisuus ja menettää itsekontrollin, koska mielialat vaihtelevat niin rajusti.Ehkä sinä et niitä käytä? Hyvä niin.
        Toinen takuuvarma konsti pahentaa depressiotaan, on kunnon kännääminen. Itse olen harjoitellut sitä aikaisemmin viikon-kolmen kuukauden kuureina, jonka jälkeen todella toivoo kuolemaa. Tosimiehet ovat testanneet sitä jo ennen minua, ja heidän määritelmänsä, että kankkunen kestää niin kauan, kuin on ryypännytkin, pitää melko hyvin kutinsa. En suosittele sitäkään. Kaiken kaikkiaan, mitä vähemmän kemiaa ihminen tunkee itseensä, sitä parempi vointi. Et sillai.

• TheDaywalker
        Samaa vikaa. kirjoitti:

En ole mikään pulmunen, enkä haluaisi moraalisaarnata, mutta saarnaampa kuitenkin kaiken varmuuden välttämiseksi: Käyt säännöllisesti salilla. Bodaus on OK. Vuorenvarma konsti saada itselleen vuoristorataa menevät mielialat, sekä saada itselle ja muille käsittämättömiä raivareita, on napsia hormooneja. Tiedän todella surullisia tapauksia paljon. Niiden nappien kanssa muuttuu koko persoonallisuus ja menettää itsekontrollin, koska mielialat vaihtelevat niin rajusti.Ehkä sinä et niitä käytä? Hyvä niin.
        Toinen takuuvarma konsti pahentaa depressiotaan, on kunnon kännääminen. Itse olen harjoitellut sitä aikaisemmin viikon-kolmen kuukauden kuureina, jonka jälkeen todella toivoo kuolemaa. Tosimiehet ovat testanneet sitä jo ennen minua, ja heidän määritelmänsä, että kankkunen kestää niin kauan, kuin on ryypännytkin, pitää melko hyvin kutinsa. En suosittele sitäkään. Kaiken kaikkiaan, mitä vähemmän kemiaa ihminen tunkee itseensä, sitä parempi vointi. Et sillai.

Ensiksikään, mä en halua käyttää hormooneja. Mä käyn salilla tekemisen, en sen tuloksen takia. Ja toiseksi, mulla ei olis edes varaa. Mä en ryyppää ku päivää kerrallaan, mutta se taas johtuu siitä, ettei oo rahaa..Jos sitä riittäis, helposti jois viikkojaki putkeen. On sitäki kokeiltu, ja fiilikset oli sen mukaset. Nyt mä lähinnä yritän sekottaa pääni nii, ettei oo liian joutilas. Se on helppo juoda niin paljon että sammuu, eipähän tarvi vähään aikaan murehtia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4262
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      89
      3840
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      49
      3355
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2608
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      23
      2489
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2333
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2157
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1838
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36