Miks kaikki aina valehtelee joka asiassa? Jumalakin!

Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Elä Jeesus valehtele!
Sinä olet Jumala ja sillä siisti!
Turhaa mulle on yrittää tollasta pajunköyttä syöttää!


1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Elä Paavali valehtele!
Jeesus on Jumala ja sillä siisti!
Turhaa mulle on yrittää tollasta pajunköyttä syöttää!

10

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johanneksen evankeliumi:
      20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      Sinä se Tuomas tunnet nämä uskonasiat paremmin kuin Jeesus-jumala!
      Rupee Tuomas pitään Jeesukselle pyhäkoulua!
      Selitä ja opeta jeesukselle Pyhää Kolminaisuusoppiamme!

    • Anonyymi

      Ja ihan kuin Jeesus ei olisi samaan aikaan ihminen ja Jumala. Onhan ihminenkin samaan aikaan vapaa tekemään mitä haluaa ja Jumala suvereeni Kaikkivaltias. Tämä juuri todistaa että Raamattu on Jumalasta. Ihminen ei ymmärrä järjellään sitä. Tarvitaan opettajaksi Jumala.

      • Anonyymi

        taas on julkitullut valheen hengessä kommenttia...susi ulvoo että >>Raamattu on Jumalasta. Ihminen ei ymmärrä järjellään sitä. Tarvitaan opettajaksi Jumala.>>

        voiko enempää olla valheen harhassa kukaan kuin tuo kommentoija.


    • Anonyymi

      Gal.3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi. Hebr.8:6-13 Mutta tämä taas on saanut niin paljon jalomman viran, kuin hän on myös paremman liiton välimies, liiton, joka on paremmalle lupaukselle perustetti. Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut moitteeton, ei olisi etsitty sijaa toiselle. Sillä moittien heitä hän sanoo: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, joilloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huollinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: Tunne Herra; sillä he kaikki, pienenimmästä suurimpaan, tuntevat sinut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä. Sanoessaan uuden hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä hävitämistään.

    • Anonyymi

      Jer.31:34 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: Tuntekaa Herra. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra, sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.

    • Anonyymi

      taas on S24-palstalle tullut uusi susi joka ulvii >>Jeesus on Jumala ja sillä siisti!
      Turhaa mulle on yrittää tollasta pajunköyttä syöttää!>>

      Tuo susi on valheen hengessä.

      Jeesus on ihminen ja piste.

      • Anonyymi

        kyllä, Jeesus on ihminen.

        Jeesus oli ihminen ja on ihminen edelleenkin Herra Jumalan luona taivaassa!
        Tällä on suuri merkitys meille kristityille. Koska Jeesus voitti ollessaan meidän kaltaisemme ihminen, se tarkoittaa, että myös me voimme elää samaa elämää kuin hän eli täällä maan päällä. On täysin mahdollista seurata Kristusta totuudessa! Jos seuraamme häntä, pääsemme myös sinne, missä hän on!
        Seuraavassa on muutamia raamatunjakeita, jotka osoittavat, että Jeesus oli meidän kaltaisemme ihminen, jota voimme seurata.

        Jeesus oli hengellisessä kasvussa ja kehityksessä
        «Ja Jeesus varttui viisaudessa ja iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä.» Luuk. 2:52.
        Jeesus kehottaa meitä seuraamaan häntä itsensä kieltämisen tiellä
        «Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.» Matt. 16:24-25.

        Jeesuksella oli oma tahto, jonka hän kielsi
        «Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun.» Luuk. 22:42.

        Apostoli Paavali kirjoittaa “ihmisestä Jeesus Kristus”
        «Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu – minä puhun totta, en valhettele – pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.» 1. Tim. 2:5-7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä, Jeesus on ihminen.

        Jeesus oli ihminen ja on ihminen edelleenkin Herra Jumalan luona taivaassa!
        Tällä on suuri merkitys meille kristityille. Koska Jeesus voitti ollessaan meidän kaltaisemme ihminen, se tarkoittaa, että myös me voimme elää samaa elämää kuin hän eli täällä maan päällä. On täysin mahdollista seurata Kristusta totuudessa! Jos seuraamme häntä, pääsemme myös sinne, missä hän on!
        Seuraavassa on muutamia raamatunjakeita, jotka osoittavat, että Jeesus oli meidän kaltaisemme ihminen, jota voimme seurata.

        Jeesus oli hengellisessä kasvussa ja kehityksessä
        «Ja Jeesus varttui viisaudessa ja iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä.» Luuk. 2:52.
        Jeesus kehottaa meitä seuraamaan häntä itsensä kieltämisen tiellä
        «Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.» Matt. 16:24-25.

        Jeesuksella oli oma tahto, jonka hän kielsi
        «Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun.» Luuk. 22:42.

        Apostoli Paavali kirjoittaa “ihmisestä Jeesus Kristus”
        «Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu – minä puhun totta, en valhettele – pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.» 1. Tim. 2:5-7.

        jatkan vielä...

        Tärkeää on huomioida jumalan tiedostamisessa, että Jumalan nimi ei ole Jeesus, vaan Jumalan nimi on Herra.

        seuraavassa tietoja Herra nimisestä jumalasta:

        Jeesus on ihminen, hän ei ole jumala 1 Tim. 2 : 3- 8..
        Ja toisekseen, että Herra Jumala on kaiken luoja yksinään 1 Moos. 2:4.
        Hänen nimensä on Herra 2 Moos. 20 : 1-11.

        Lisäksi vielä 2 Moos. 3:15 ” 15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: HERRA, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on MINUN NIMENI IANKAIKKISESTI, ja näin minua kutsuttakoon SUKUPOLVESTA SUKUPOLVEEN.”

        Totean edellä kirjoittamiini todisteisiin nojautuen, että Jumalan nimi ei ole koskaan ollut eikä Jumala ole nimeltään Isä, Poika/Jumalan Sana/Jeesus Kristus/ Kristuksen Kirkon johtaja ja Pyhä Henki ja luterilaisen Kirkkoraamatun sana [Kristuksen sanaa], vaan tämän niminen jumala on epäjumala.

        LUTERILAINEN ITSEPETOS NRO 2 ON SEURAAVA:
        luomiskertomuksen kirjoituksissa ei ole jumalaa nimeltä Sana eikä luomiskertomuksen kirjoituksissa ole jumalaa nimeltä Isä, Sana/Poika/Jeesus ja Pyhä Henki eikä luomiskertomuksessa ole olemassa myöskään Isä-Poika-suhdetta. Joten myöskään luterilaisen Kirkkoraamatun musteellapainettu / kirjoitettu sana ei ole Jumalan Sanaa [Kristuksen sanaa}.
        KAIKKI TUO HARHAOPPI JUMALASTA ON LUTERILAISTA ITSEPETOSTA NRO 2.


    • Anonyymi

      Kannattaa erota kirkosta, niin välttyy miettimästä tällaisia mitättömiä asioita..

    • Anonyymi

      Ei luterilaiset opeta että Jeesus on Jumala, vaan Jumalan Poika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe