Sähkö voi tankata kotona

Anonyymi

Milloinkahan saan kotiin vetytankkauksen?

Mulla on jo sähköauto ja sille lataus kotona.

13

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nyt olet tehnyt tämän aloituksenkin, eikö se riitä ?

• Anonyymi

Pierase tankkiisi. Eikös venäjällä tehdä semmosta tuon tuostakin. Hapankaali pöräys ja taas haissoo.

• Anonyymi

Sinulla on tonnin Bensaromu, jota joudut tankkaamaan edelleenkin huoltoasemilla, ja se siitä. Turha tulla enää tänne valehtelemaan, kun kukaan ei sinua kuitenkaan usko.

• Anonyymi

Ei kukaan näemmä osaa kertoa missä vetyauton voi Suomessa tankata.

AIka luuserisakkia.

• Anonyymi

Mikä ihmeen tarve sinulla on mainostaa tyhmyyttäsi koko maailman silmissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve sinulla on mainostaa tyhmyyttäsi koko maailman silmissä?

Mitä tyhmyyttä on totuudessa? Jospa nuo innokkaat vetyautoilijat kertoisivat missä tankkaavat autonsa - ai niin eihän Suomessa ole vetyautoja.

• Anonyymi

hitsaajat käyttää vetygeneraattodeita, ulkomaiset verkkokaupat myy näitä kittejä jolla käy bensa autoon pienentämään kulusta,

• Anonyymi

Saisiko tuon ihan suomeksi, ja ymmärrettävästi kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko tuon ihan suomeksi, ja ymmärrettävästi kiitos.

Auton laturilla tehdään sähköä 50 % hyötysuhteella. Sähköllä hajotetaan vettä vedyksi ja hapeksi 50 % hyötysuhteella. Seos syötetään polttomoottoriin, jossa sen energia muutetaan mekaaniseksi työksi 30 % hyötysuhteella.

Joka kierroksella energiasta häviää 92,5 %. Että semmoinen ikiliikkuja.

Mutta on moraalisesti väärin antaa tyhmien ja herkkäuskoisten pitää rahansa, joten tällaisia laitteita heille myydään.

Kun kusetettu ostaa kalliin laitteen, niin pakkohan se on itselleen uskotella, että hyvä on ja bensaa säästyi. On liian hapokasta myöntää, että mua taidettiin taas kerran pissata linssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton laturilla tehdään sähköä 50 % hyötysuhteella. Sähköllä hajotetaan vettä vedyksi ja hapeksi 50 % hyötysuhteella. Seos syötetään polttomoottoriin, jossa sen energia muutetaan mekaaniseksi työksi 30 % hyötysuhteella.

Joka kierroksella energiasta häviää 92,5 %. Että semmoinen ikiliikkuja.

Mutta on moraalisesti väärin antaa tyhmien ja herkkäuskoisten pitää rahansa, joten tällaisia laitteita heille myydään.

Kun kusetettu ostaa kalliin laitteen, niin pakkohan se on itselleen uskotella, että hyvä on ja bensaa säästyi. On liian hapokasta myöntää, että mua taidettiin taas kerran pissata linssiin.

Paitsi että vetyä ei syötetä vetyautossa mihinkään polttomoottoriin, vaan polttokennoon jossa se muutetaan sähköksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että vetyä ei syötetä vetyautossa mihinkään polttomoottoriin, vaan polttokennoon jossa se muutetaan sähköksi.

ilmeisesti sekä että suomestakin löytyy autoja tosiaan polttomoottodeita jotka on käyttänyt vetyä autossa, yksi oli aikoinaan karpo ohjelmassa jossa auton vedyn käyttö olisi vaatinut suuden lisä veron,

• Anonyymi

Kun tankkaus ei kestä tuntikausia vaan parin minuutin luokkaa niin ei ole mitään tarvetta kotitankkaukselle.

• Anonyymi

Siellähän se auto seisoo parkkipaikalla suurimman osan ajasta. Ei siis ole mikään ongelma että auto "tankataan" siinä samalla. Vetyauton joutuu tankkaamaan erikseen kuten polttomoottoriautotkin, sillä erolla ettei vedyn tankkauspaikkoja ole vielä 10-15 vuoteen edes kohtuuetäisyydellä kotoa tai matkan varrelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe