Koen, että pelit hallissa ovat nykyään yhtä sietämätöntä kahden tunnin mainoskatkoa. Samoin näyttää olevan MM-kisojen laita; ei ihan vielä niin paha, mutta melkein jo seuraaminen televisiosta oli sellaista katkomista, että jättää pysyvästi toiselle kanavalle. Ei sitä peliä pysty seuraamaan. Tietenkin jos ajatus on juoda samalla, niin sittenhän sillä ei ole väliä. Tai ehkä kansa sitten on sen verran keskittymiskyvytöntä, että se on ok, mutta voisko hieman vielä kuitenkin miettiä, että jos jättäisi mainonnan vaikka sinne erätauolle. Samoin ne puuhkan pyörittelijät, ei ne kuulu peliin. Vai olisko näin kaiken samaistamisen aikana Hunks mahdollinen?
Voisi olla tehokkaampaankin se mainonta, kun sitä ei koko ajan ole eetterissä. Ei mulla muuta.
Mainontaa on niin paljon, että peliä ei enää pysty seuraamaan
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mainonta on mennyt urheilun edelle, lippalakit melkein pakotetaan seuraamaan mainoksia, mua ei pakota mtv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291