Ja sitten vaunu kaidetta vasten kumoon. Mitenkä hapannut veturi kyseessä?
https://sndp.mediadelivery.fi/img/1920/590f471ad8dc57b7e4522d479ca679e5.jpg
Vetokoukku läksi irti
9
116
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kuvassa edes näy hapannutta veturia. Varmaan vetämässä junaa.
- Anonyymi
Kuva ei ole suomesta
- Anonyymi
On Suomesta, Tampereelta muutama päivä sitten.
Tuossa tilanteessa joku kajautti vaunun perään, niin ei ihmekään että kippasi kaiteelle.
- Anonyymi
Vuosia sitten minua pyydettiin kuskiksi, kun piti hevoskärri ja kaksi hevosta siirtää maasturilla.
Siksi, että ajokortissa riittää aakkoset.
Pitkä vanha Pajero ja telikärri.
Suoralla tiellä melkein heti, kun tallitieltä käännyttiin isolle tielle, tälli routamontusta ja takapenkkiläinen karjas, että kärri on irti.
En tiedä miten, mutta jarrutin rauhallisesti ja kärri törmäsi auton perään.
Siitä sitten rauhallisesti jarruttelemalla yhdistelmä pysähdyksiin ja takapenkkiläiset varoittamaan liikennettä.
Kärri oli edelleen kiinni vetokoukussa, mutta koukku ei ollut kiinni autossa.
Oli irrottanut takarungosta kaiken, missä koukku oli ollut kiinni. Reilusti ruosteessa.
Onni sinällään, koska jos pelkkä kärri olisi irronnut, niin jarru olisi mennyt päälle ja kärri olisi tuskin pysynyt pystyssä.
En ole sen jälkeen ko. tallin hevosia siirtänyt, vaikka vielä muutaman kerran pyysivät.
Olen sen jälkeen vieraassa autossa kurkannut sinne takaosan alle, että onko siellä vielä jotain, joka pitää koukun kiinni. - Anonyymi
Olisi ollut parempi, että kärry olisi jarruttanut mutta kun tietää nämä hevoskärryt tuskin siinä edes oli jarruja ainakaan joka pyörässä.
- Anonyymi
Vaikia on nukkua tuollaases vaunus joka nuoon on kyljellänsä.
- Anonyymi
amatööri ei osaa nukkua vaunussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
amatööri ei osaa nukkua vaunussa
Eikä ammattilainen, ainoastaan karavaanari jolla promillet paukkuu.
- Anonyymi
Toimiiko Rumatikki tuossa asennossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374