Vetokoukku läksi irti

Anonyymi

Ja sitten vaunu kaidetta vasten kumoon. Mitenkä hapannut veturi kyseessä?

https://sndp.mediadelivery.fi/img/1920/590f471ad8dc57b7e4522d479ca679e5.jpg

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän kuvassa edes näy hapannutta veturia. Varmaan vetämässä junaa.

• Anonyymi

Kuva ei ole suomesta

• Anonyymi

On Suomesta, Tampereelta muutama päivä sitten.

Tuossa tilanteessa joku kajautti vaunun perään, niin ei ihmekään että kippasi kaiteelle.

• Anonyymi

Vuosia sitten minua pyydettiin kuskiksi, kun piti hevoskärri ja kaksi hevosta siirtää maasturilla.
      Siksi, että ajokortissa riittää aakkoset.

Pitkä vanha Pajero ja telikärri.

Suoralla tiellä melkein heti, kun tallitieltä käännyttiin isolle tielle, tälli routamontusta ja takapenkkiläinen karjas, että kärri on irti.

En tiedä miten, mutta jarrutin rauhallisesti ja kärri törmäsi auton perään.
      Siitä sitten rauhallisesti jarruttelemalla yhdistelmä pysähdyksiin ja takapenkkiläiset varoittamaan liikennettä.

Kärri oli edelleen kiinni vetokoukussa, mutta koukku ei ollut kiinni autossa.
      Oli irrottanut takarungosta kaiken, missä koukku oli ollut kiinni. Reilusti ruosteessa.
      Onni sinällään, koska jos pelkkä kärri olisi irronnut, niin jarru olisi mennyt päälle ja kärri olisi tuskin pysynyt pystyssä.

En ole sen jälkeen ko. tallin hevosia siirtänyt, vaikka vielä muutaman kerran pyysivät.
      Olen sen jälkeen vieraassa autossa kurkannut sinne takaosan alle, että onko siellä vielä jotain, joka pitää koukun kiinni.

• Anonyymi

Olisi ollut parempi, että kärry olisi jarruttanut mutta kun tietää nämä hevoskärryt tuskin siinä edes oli jarruja ainakaan joka pyörässä.

• Anonyymi

Vaikia on nukkua tuollaases vaunus joka nuoon on kyljellänsä.

• Anonyymi

amatööri ei osaa nukkua vaunussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

amatööri ei osaa nukkua vaunussa

Eikä ammattilainen, ainoastaan karavaanari jolla promillet paukkuu.

• Anonyymi

Toimiiko Rumatikki tuossa asennossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe