On se hieno katsoa uutisista kun isin pikku talttahampaat seisoo jonossa eroamaan reservistä.On aseistakieltäytyjää,ei usko väkivaltaan,uskonto jne,jne.On aivan okei pelätä.Mutta muistakaa se että ei se teille turvaa sodan aikaan tuo vaikka reservistä eroaisittekin..Siviilit ei saa rauhaa varsinkaan itänaapurilta.Onko kiva katsoa vierestä kun oma perhe,ystävät,sukulaiset tapetaan ja naiset raiskataan ja tapetaan.Miehiä kidutetaan,raiskataan ja lopuksi tapetaan.Tuntuuko silloin siltä ettet usko väkivaltaan,ettet voi tarttua rynkkyyn kun et usko aseisiin,rukoiletko tyhjää taivasta että joku auttaisi?Ei auta!Jokainen mies pois rintamalta edesauttaa sitä että jossain vaiheessa vihollinen on kotiportilla.Ja siinä ei enää kukkaset piipussa auta.Eli pikku pallinaamat.Jatkakaa samaa tahtia niin kyllä niitä miehiä puuttuu pian niin paljon että kyllä sinunkin kotisi on venäjänvallan alla jos sota koittaa.Hyvästi persreiät.En enää tähän ketjuun palaa kun en jaksa lukea velliperseiden vuodatusta omista paska aatteista jotka lentää roskakoriin kun tosipaikka koittaa.Et sä puolusta pelkästään sun isänmaata.Sä PUOLUSTAT sun KOTIA ja PERHETTÄ.
Reservistä eroaminen
Anonyymi
1
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759