Luetaanpa Ilmestyskirjasta 16:2.

Anonyymi

Tämä varmaankin kirvoittaa monenlaisia ajatuksia.
Sen mitä nyt esitän on HARVALLE mieleen.
En esitä tätä nyt tieteellisenä yhteevetona. Jos joku haluaa kaivaa tieteelliset seikat esiin, niin kiitos sinulle.
Tämä on lyhyt yhteenveto siitä mitä itse olen lukenut ja havainnut.
Siis: Ilm.16:2.
" . . . Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat pedon kuvaa."

Nyt on suomalaisille ja vähän muillekin kaupattu Astra S:n rokotetta ja hyvin on mennyt kaupan. Itse kuulun niihin, jotka EIVÄT noita piikkejä ole ottaneet.
Kun niitä alettiin kauppaamaan otin selville, miten se on rakennettu.Vuonna 2020.
Sieltä löytyi m.m.apinan virusta, jota ei oltu tarpeeksi tutkittu.

Nyt sitten on tullut tietoon n.s. apinarokko, joka saattaa olla ollut noissa rokotteissakin. Tutkimus on vielä kesken. Mutta jokainen , joka tuon apinarokon saa, saa tuntee tuta "ilkeistä paiseista".

Peto on se joka määrää mitä ihmisen on tehtävä. Vielä pedon määräykset, eivät ole täysin ehdottomia. Millaiseksi "pedon kuva" muodostuu, aika näyttää, mutta jossain vaiheessa tulee tilanne, että ne, jotka eivät ole ottaneet tuota pedon merkkiä, eivät saa ostaa, eikä myydä.
Silloin on ruokakauppaankin huono menmä Ilm.13:16,17.

9

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vartiotornin kilpaileva opetuskomiteako Suomessa ja suomen kielellä?
      Vihdoinkin jotain uutta, eikä sitä samaa pullamössöä, jota järjestö suoltaa.

    • Anonyymi

      Järjestöllä ei ole muuta tarjolla kuin "maitoruokaa".
      Vähänkään vaikeampaan kysymykseen ei tule kommenttia.
      Pitääkö ensin tiedustella asiaa päätoimistosta?
      Se siitä henkilökohtaisesta uskosta.

    • Anonyymi

      6G tulee. Uudenlainen viestintäkeino siru, "pedon merkki". Oletko valmis tai valmistautunut?
      Älä sekaannu tähän uudenlaiseen systeemiin mitenkään, vaikka et sitten saisikkaan " ostaa ja myydä".
      Älä ota "pedon merkkiä".
      Tämä koko systeemi kuulemma pitäisi tulla käyttöön vuoteen 2030 mennessä.
      Näin suomalainen Nokiaverkon ykkösmies kertoi.

      • Anonyymi

        Siis, Pekka Lundmark Nokian toimitusjohtaja. Elon Musk on visioinut samaa.
        Kummatkin hemmot ovat muuten vapaamuurareita.
        Nykyiset älypuhelimet jäävät historiaan.
        6G on yhteydessä suoraan aivoihimme.
        Jos sinne 6G:n kautta annetaan käsky:" kiroa Jeesus" se on hyvästit ikuiselle elämälle.
        Rokotepiikit ovat esivalmistelua k.o. asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, Pekka Lundmark Nokian toimitusjohtaja. Elon Musk on visioinut samaa.
        Kummatkin hemmot ovat muuten vapaamuurareita.
        Nykyiset älypuhelimet jäävät historiaan.
        6G on yhteydessä suoraan aivoihimme.
        Jos sinne 6G:n kautta annetaan käsky:" kiroa Jeesus" se on hyvästit ikuiselle elämälle.
        Rokotepiikit ovat esivalmistelua k.o. asialle.

        Ilmestyskirja 13:16.
        Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä ( siru ) ja otsaansa ( lasit silmille/ otsassa ).
        Tuo siru ja lasit ohjailevat tahtoamme. Se on 6G.
        Jae 18: "666."
        6 kolmekertaa on ihmisen luku.
        Tämä vuoteen 2030 mennessä Pekka Lundmarkin ( Nokian toimitusjohtaja) mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirja 13:16.
        Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä ( siru ) ja otsaansa ( lasit silmille/ otsassa ).
        Tuo siru ja lasit ohjailevat tahtoamme. Se on 6G.
        Jae 18: "666."
        6 kolmekertaa on ihmisen luku.
        Tämä vuoteen 2030 mennessä Pekka Lundmarkin ( Nokian toimitusjohtaja) mukaan

        Ilm. 13:16 puhuu merkistä kädessä / otsassa.
        Silmälasit ovat nenällä, eivätkä ne ole merkki.

        Känny ei ole merkki, eikä se kädessä kuin käymäsiltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 13:16 puhuu merkistä kädessä / otsassa.
        Silmälasit ovat nenällä, eivätkä ne ole merkki.

        Känny ei ole merkki, eikä se kädessä kuin käymäsiltään.

        Raamatullisina aikoina noin 100 y.a.a ei tunnettu silmälaseja. Siksi oli mainittava; "merkki otsassa". Silmälasit ovat osin otsassa. Ei merkin tarvitse olla keskellä otsaa.
        Lundmark suunnittelee sirua käteen.
        Jo nyt on tehty kokeita asian tiimoilta Suonessa ja Ruotsissa. Siru on peukalon ja etusormen väliseen ihoon upotettu mikrosiru.
        Tämä yhdistetty laite antaa oikeuden "ostaa ja myydä". Se ohjailee ihmisen ajattelua.
        Siihen on helppo koodata vapaamuurari idea;" kiroa Jeesus ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatullisina aikoina noin 100 y.a.a ei tunnettu silmälaseja. Siksi oli mainittava; "merkki otsassa". Silmälasit ovat osin otsassa. Ei merkin tarvitse olla keskellä otsaa.
        Lundmark suunnittelee sirua käteen.
        Jo nyt on tehty kokeita asian tiimoilta Suonessa ja Ruotsissa. Siru on peukalon ja etusormen väliseen ihoon upotettu mikrosiru.
        Tämä yhdistetty laite antaa oikeuden "ostaa ja myydä". Se ohjailee ihmisen ajattelua.
        Siihen on helppo koodata vapaamuurari idea;" kiroa Jeesus ".

        mutta sinä otat silmälasit puheeksi.
        merkki kädessä, otsassa. on sinulla silmälasit, sirusuunnitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta sinä otat silmälasit puheeksi.
        merkki kädessä, otsassa. on sinulla silmälasit, sirusuunnitelma.

        Minulla ei ole mitään suunnitelmia.
        Katsotaan 8 vuoden päästä kuinka kävi.
        Minä en ota mitään, joka liittyy 6G: hen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe