Väärän Profeetan Hengen Tunnistamisesta!

Anonyymi

Nykyään on seurakunnissamme joitakin väärän profeetan hengessä toimivia puhujia.

HE SANOVAT:" Raamatussa on KAIKKI totuus länsimaisista jopa Jaafetin sukumme tieteistä!" Ja kärjistäen: He saattava pilanpäitenkin todeta: "Älkää lukeko matematiikkaa opiskellessanne lainkaan sen oppikirjoja, tarvitsette ainoastaan tiedon Raamatun ajoituksista ja sen jaenumeroista - ja sen semmoisista!"
Ymmärrätte varmaan kuuluisimman, Saksankin mielestä yhden surullisimmista uskonpuhdistajien erehdyksistä?! ITSE Luther sanoi: "Kopernikus on Aurinkokeskeisessä planeettamallissaan väärässä, HÄN ON PELLE; joka yrittää kääntää asiat "päälaelleen", Ja UHOSI: "Otan hänen kiinni kuolemassani!"
Ekspertin ja asiaa tutkineen tiedemiehen sanaa pistettiin varsinkin monet naiset epäilemään, vaikka LUTHER ITSE ei ollut kai katsonut edes tähtiin edes tavallisella peilikaukoputkella ITSE kertaakaan, ja Kopernikus puolestaan perusti SEN oppinsa mm. Hipparkhoksen, Ptoelmaioksen => Keplerin, Tyko Brahen jms. kuuluisien ihmisten kaltaisella tavalla, ELI HAVANNOIMALLA luontoa, ja mittaustuloksista päättelemällä yksinkertaisia matematiikan kaavoja, joilla kaikki mitatut havainnot täytyi osua virhemarginaalin rajoihin.
Vieläkin kuuluisampi virhe, on hyljätä Darwinin opit, vain siksi, että joku NOITA, uskovaisten joukossa väitti, että ihmisen kaltaisen olennon MIELIKUVITUS olisi luonut kaiken maailmankaikkeudessa. Ja pahin pimeys laskeutuu uskovaisen päälle maailmankuvan suhteen, jos hän väittää, että NYKYINEN YKSI LUOMISVIIKKO - alle 7000 vuotta olisi kaiken alku, OMASSA aurinkokunnassamme? SEN tiedän silti ITSE todeksi, että Jumala vietti sen 7 vuorokautta per aurinkokunta, ANTAMALLA tuleville vuosimiljardeille ohjeet siitä, mitä tapahtuu sen jälkeen, kun oli itse asettunut planetaariset ja elämää koskevat ohjeet, ja kaikki matemaattisetkin(fysiikka kemia) sopimukset taivaankappaleille ja molekyyleilekin. Galaksissamme on 200 gigaa tähteä, eli jos oman aurinkokuntamme kaikki tähdet saivat YHDELTÄ Jumaluudelta, SILTÄ AINOALTA IKUISESTI ELÄVÄLTÄ Jumalalta ohjeet, koko Galaksimme tuli tietenkin luoduksi 200 x 10^9(miljardi) x 7 päivää vuodessa, joka on hieman alle 4 miljardia vuotta. Yllätyskö, evolutionistit uskovat/tietävät tuon aikamäärän samoin?! Elämän syntyyn, ja ihmisen jälkeiseen ensimmäiseen lepopäivään oli vaadittu juurikin tuo samainen 4 gigaa vuotta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Neroja" on aina ollut ja ehkä nuokin yli ymmärryksen menevät tieteet ovat vaatineet heiltä paljon tunteja "tutkimuksissa". Jos yksiselitteiseti kertonet kuitenkin, miten Jumala loi ihmisen kuvakseen? Siinä olisi neroutta? Voit kertoa tosiaan taivaan tähdistä tietoasi, mutta Raamatussa se ilmoitetaan erityisellä tavalla:
      1. Mooseksen kirja 15
      5 Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: "Katso taivaalle ja lue tähdet, jos ne taidat lukea". Ja hän sanoi hänelle: "Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä".
      6 Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.
      7 Ja hän sanoi hänelle: "Minä olen Herra, joka toin sinut Kaldean Uurista, antaakseni sinulle tämän maan omaksesi".

      1. Mooseksen kirja 26
      1 Mutta maahan tuli nälänhätä, toinen kuin se nälänhätä, joka oli ollut aikaisemmin, Aabrahamin päivinä. Silloin Iisak meni Abimelekin, filistealaisten kuninkaan, luo Gerariin.
      2 Ja Herra ilmestyi hänelle ja sanoi: "Älä mene Egyptiin, vaan jää asumaan maahan, jonka minä sinulle sanon.
      3 Oleskele muukalaisena tässä maassa, ja minä olen sinun kanssasi ja siunaan sinua. Sillä sinulle ja sinun jälkeläisillesi minä annan kaikki nämä maat ja pidän valan, jonka minä olen vannonut sinun isällesi Aabrahamille.
      4 Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja annan jälkeläisillesi kaikki nämä maat, ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä,
      5 sentähden että Aabraham kuuli minua ja noudatti, mitä minä noudatettavaksi annoin, minun käskyjäni, säädöksiäni ja opetuksiani."
      6 Niin Iisak asettui Gerariin.

      Joskus 1800-luvulla syntynyt darvinismiaate ei ole totuutta ihmisyydestä selvittänyt, eikä mikään muukaan ateismiuskon levittäjien "tiede". Sehän on kumottu jo nobelein ja ties kuinka monin nykyväitöksin ajat sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe