On se mukavaa ku ei tarvii herätä aamulla aikasin töihin saa nukkua pitkää. 21.4.2021 tuli karenssi ja jatkuu edelleen mut mitä välii. Ei tää työnhakuvelvoite hyödytä yhtään mitää, voi niitä hakemuksia laittaa mutta ne voi tehdä aina sen verran huonosti ettei pääse edes haastatteluun.
15vuotta tein töitä ja se riitti, sinä ainkana sain kerättyä säästöön ihan mukavasti sitä rahaa. 2017 jäin työttömäksi, ja voi että on mukavaa.
työttömyys on mukavaa
36
713
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa&omaakantaa siis.
- Anonyymi
Diggaan teikäläist,voi että ku kukka ois budis itelläki
- Anonyymi
Palstatrolli jaksaa.
- Anonyymi
Muute hyvä mut ihan asiaa kirjoitin että näin, tais mennä sulla tunteisiin ku ite joudut herää aamulla töihin MUAHAHAH
Anonyymi kirjoitti:
Muute hyvä mut ihan asiaa kirjoitin että näin, tais mennä sulla tunteisiin ku ite joudut herää aamulla töihin MUAHAHAH
Mistä päättelet työssäkäyvien automaattisesti "heräävän aamulla töihinlähtöön"? Oletko kuullut muunlaisista työajoista, etätyöstä ja globaalista Internetistä, joka ei nuku? Mistä kumpuaa suomalais-luterilais-puritaaninen aamulypsymentaliteetti? Pimeällä liikkuvat vain varkaat, murhamiehet ja pakanat! Lisäksi: jos joku nukkuu "pitkään" tarkoittaa se pitkiä yöunia. Se, että joku herää MYÖHÄÄN, eli vaikkapa aamupäivällä, voi johtua pitkälle yöhön jatkuneesta TYÖNTEOSTA hiljaisuudessa ja rauhassa, kun naapurinarkkarit ovat vihdoin lakanneet mölisemästä, naapurin koirat ulisemasta ja neuvostoliittolaisautoilijat tööttäämästä ikkunan alla risteyksessä (ne kuvittelee että niin pitää tehdä, kun niiden ajokortti on ostettu miliisiltä purukumipaketeilla). Eikä TYÖNTEKO kotona tarkoita sahaamista tai vasarointia vaan aivotyötä, jota kaltaisesi dullan piikittäjät ja liiman polttajat eivät voi käsittää olevan olemassakaan.
Eli postaukseni soittolista: Ydinperhe -- Narkkarit naapureina; Joe Jackson -- Beat Crazy
(re: smoking glue)
- Anonyymi
on mukavaa koska on kivaa
- Anonyymi
Tiedän ja elän vahvasti tunteen. 40 v tein duunia ja koko ajan hallitus lähettää muutenkin korkeista veroistamme kaikenlaista eu-tukipakettia ym. ym .ym ULKOMAILLE eikä panosta edes köyhtyvien SUOMALAISTEN veronmaksajien säälliseen bensan hintaan tai ruoan hintaan. Joo, suunnittelen mielummin neljäkin outoa ja mielikuvituksellsta työpaikkahakua kuin teen enää tippaakaan työtä tälle maalle.
- Anonyymi
Persu, olet nolo ja tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu, olet nolo ja tyhmä.
Sä olet nolo ja tyhmä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet nolo ja tyhmä.
sä oot persu kun et osaa vastata kuin 'ite oot'
- Anonyymi
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
sä oot persu kun et osaa vastata kuin 'ite oot'
Siellä toinen tyhmä.
- Anonyymi
Ap. Onnittelen. Harrastelen ja nauti. Me odotamme karenssia. Valtio käskee, totelkaa
- Anonyymi
Ne ketkä on vältelly työtä tulee jatkossakin välttelemään, vaikka sitten niikuin kuin aloittaja kertoi. Tekee työhakemuksen huonosti, niin ei silloin kukaa edes huoli haastatteluun, ja työtön saa jatkaa loisimista.
- Anonyymi
Monet kuvittelevat itsestään aivan liikoja? Vaikka tekisivät omasta mielestään elämänsä parhaan työnhaku esittelyn itsestään jne. niin tuskinpa yhteyttä otetaan.
Huonon työpaikka haun tekeminen voi olla todella vaikeaa, koska kyseessä työpaikan hakeminen ei sen kieltäminen kaikin keinoin.
Ei ole hyväksyttävä hakemus sellainen jossa ei sitä työtä haetakkaan... Karenssia iskee ja kutsu työnhakusuunitelmien uudelleen opetteluun.
- Anonyymi
En itsekään halua enää töihin. Löydän yksinkertaisesti niin paljon mukavia puolia työttömyydestä ettei kiinnosta;
-Rutkasti vapaa aikaa ja saa nukkua
- Rento ja terveempi elämä ilman työstressiä
-Harrastusmahdollisuudet.
- Elämä on verrattain lyhyt, miksi kärsiä ikävässä työssä
- Minimietuudet käytännössä laissa turvattu. Käytännössä joutuu
luovimaan että saa taisteltua edut itselleen. (siksi toivonkin
kansalaispalkkaa) - Anonyymi
Itseltäni meni työhalut kun Suomi lähti tukemaan valtavilla, yli 6Mrd euron tuilla muun muassa Italiaa ja Espanjaa sekä RANSKAA! (joka toista väittää ei elä totuudessa, sillä "koronatukipaketti" meni juuri näiden maiden käyttöön)
Itse en voi olla mukana rahoittamassa tällaisia maita sillä Italian osalta on jo osoitettu että huomattava osa tuista valunut mafian käsiin. Painakaa rauhassa muut duunia, minä vedän mielellään lonkkaa noilla minimituilla. Toki jos karenssit paukkuu, ovat ne aivan oikeutettuja jos säännöt niin sanovat.
Yksi viimeinen niitti minulle oli kuitenkin viranhaltijoiden toiminta koronakriisin keskellä; Minua, perheellistä ihmistä rääkätiin ja uhkailtiin koronapassilla ja estettiin pääsy mm uimahalleihin sekä kirkkoihin ja muihin hengellisiin tilaisuuksiin ja lopulta kahviloihin. Tuo oli aitoa syrjintää ja ei todellisuudessa ollut mitään perustuslain tuomaa oikeutta tuollaiseen toimintaan.
Jotenkin tuo aika traumatisoi minua yhä kauemmaksi työelämästä , johon en todellakaan aio osallistua mikäli pääministerimme ei luovi lopullisesti koronapassistaan. Hän näet jätti sen takataskuun noin kuvannollisesti. Mikäli joku työelämän koronapassi tulisi en todellakana tekisi koskaan töitä. - Anonyymi
Kyllä alkaa karenssit paukkua kun täti ottaa yhteyttä ja et suostu yhteistyöhön
- Anonyymi
Ja paskat työkkärin täti otti yhteyttä ja kysyi ei kait ole pakko hänen soittaa mulle kahden viikon välein
- Anonyymi
Kyllä te vielä joudutte kuntouttavaan työhön.
T: Työvoimatoimiston virkailija - Anonyymi
Ei haittaa ollenkaan. olen valmis. Jos laki sanoo jotain, tehdään kuten mimmi sanoo
- Anonyymi
Töihin ei ole pakko mennä. Voi kieltäytyä - ja elää säästöillä
- Anonyymi
voi elää myös kelan tuki rahoilla
- Anonyymi
Työttömän pitää herätä aikaisin töitä hakemaan. Huomenna soitan työttömille ja kehoitan hakemaan töitä ja ilmoittamaan siitä työvoimatoimistoon.
T: Työvoimatoimiston virkailija- Anonyymi
Hahahahahahaahahahahhhhahah hyvä vitsi
- Anonyymi
Työttömän pitää herätä aikaisin kalalle työn orjan herätä sorvin ääreen siinä on iso ero
Sovitaan sitten tapaaminen TE-Palveluissa virka-aikaan, miten olisi kello 15:55? Minulla ei sitten ole kiirettä.
- Anonyymi
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Sovitaan sitten tapaaminen TE-Palveluissa virka-aikaan, miten olisi kello 15:55? Minulla ei sitten ole kiirettä.
Ei kiinnosta mikään tapaamiset
- Anonyymi
Joku poliitikko tai työttömiä vihaava te- virkailija siellä esiintyy taas työttömänä. Lietsoo vihaa yleistä tuomitsevaa ilmapiiriä työttömiä kohtaan. Ei taida ihan kauheasti enää olla normaaliakaan elämää eläviä ihmisiä joille tuollainen käsitys työttömistä menee vielä täydestä. Tyhmä esitys.
- Anonyymi
Luuserit ja yhteiskunnan elätit yrittävät täällä helpottaa ahdistustaan ja köyhyyttään. Noloa niin noloa.
- Anonyymi
Muhahahaah
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Vielä parempi on olla työkyvyttömyyseläkkeellä pään takia. Rahaa tulee joka kuukausi hakematta hyvä summa eikä työkkäri hengitä niskaan. Mulla lomaa seuraavat 40 vuotta
- Anonyymi
se on hyvä
- Anonyymi
Työttömiä on päättäjien helppo vainota sillä työttömistä suurin osa on aika passiivista yhteiskunnallisesti. Ääni ei kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082