Te jotka olette ottaneet silikoni-implantit. Onko rinnat olleet todella turvoksissa leikkauksen jälkeen?
Onko koko pienentynyt huomattavasti kun aikaa kuluu?
Olin viikko sitten leikkauksessa. Toivoin pientä muutosta. Nyt kuitenkin muutos on todella suuri ja olen kauhuissani.
Toivon todella että koko pienenee tai joudun harkitsemaan poistoa/vaihtoa kun mahdollista.
Kuinka suurta turvotus on rinta-implanttien laiton jälkeen?
7
538
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tätä kysymystä aloittaja ei tienkään ole voinut tehdä paikkaa missä implantit on laitettu, mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Eikö aloittaja ole lukenut kotihoito ohjeita ollenkaan? Viikko leikkauksesta ja turvotus pitäisi olla jo poissa?
- Anonyymi
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk.Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta.Mitä väliä turvotuksella sitten on? Ne paranevat ja turvotus lähtee. Implantin koosta riippumatta kyllä turvottaa kaikilla. Lisäksi ne laskeutuvat. Jos ovat ekat implantit niin kovin isot ne eivät voi olla niin, miten muutos voi olla ”kovin suuri”? Kannattaa enemmin murehtia sitä, mitä kaikkia ongelmia vastaisuudessa voi tulla ja varautua korjausleikkauksiin ym. Murhe turvotuksesta viikko toimenpiteen jälkeen niin on kyllä täysin turha. Ihmeellinen sjatusmaailma monilla, kun laitetaan pari kolme desiä niin ovat kauheen isot vaikka se on ihan normi rinnan kokoinen. Mulla oli viimeisimpänä 1050cc niin mitä luulet miltä tuntui viikko leikkauksen jälkeen…
- Anonyymi
Lopullinen tulos nähtävillä noin 6kk kuluttua. Eikö tosiaan kotihoito ohjeissa lue että turvotus kestää?
- Anonyymi
Kyllä kotihoito-ohjeissa lukee että turvotus voi kestää 6kk asti. Kirurgi puhui että tulosta voidaan arvioida 3kk kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752819Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51945- 2241504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671129Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21107Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_31032Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014