Te jotka olette ottaneet silikoni-implantit. Onko rinnat olleet todella turvoksissa leikkauksen jälkeen?
Onko koko pienentynyt huomattavasti kun aikaa kuluu?
Olin viikko sitten leikkauksessa. Toivoin pientä muutosta. Nyt kuitenkin muutos on todella suuri ja olen kauhuissani.
Toivon todella että koko pienenee tai joudun harkitsemaan poistoa/vaihtoa kun mahdollista.
Kuinka suurta turvotus on rinta-implanttien laiton jälkeen?
7
690
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tätä kysymystä aloittaja ei tienkään ole voinut tehdä paikkaa missä implantit on laitettu, mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Eikö aloittaja ole lukenut kotihoito ohjeita ollenkaan? Viikko leikkauksesta ja turvotus pitäisi olla jo poissa?
- Anonyymi
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk.Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta.Mitä väliä turvotuksella sitten on? Ne paranevat ja turvotus lähtee. Implantin koosta riippumatta kyllä turvottaa kaikilla. Lisäksi ne laskeutuvat. Jos ovat ekat implantit niin kovin isot ne eivät voi olla niin, miten muutos voi olla ”kovin suuri”? Kannattaa enemmin murehtia sitä, mitä kaikkia ongelmia vastaisuudessa voi tulla ja varautua korjausleikkauksiin ym. Murhe turvotuksesta viikko toimenpiteen jälkeen niin on kyllä täysin turha. Ihmeellinen sjatusmaailma monilla, kun laitetaan pari kolme desiä niin ovat kauheen isot vaikka se on ihan normi rinnan kokoinen. Mulla oli viimeisimpänä 1050cc niin mitä luulet miltä tuntui viikko leikkauksen jälkeen…
- Anonyymi
Lopullinen tulos nähtävillä noin 6kk kuluttua. Eikö tosiaan kotihoito ohjeissa lue että turvotus kestää?
- Anonyymi
Kyllä kotihoito-ohjeissa lukee että turvotus voi kestää 6kk asti. Kirurgi puhui että tulosta voidaan arvioida 3kk kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417