Te jotka olette ottaneet silikoni-implantit. Onko rinnat olleet todella turvoksissa leikkauksen jälkeen?
Onko koko pienentynyt huomattavasti kun aikaa kuluu?
Olin viikko sitten leikkauksessa. Toivoin pientä muutosta. Nyt kuitenkin muutos on todella suuri ja olen kauhuissani.
Toivon todella että koko pienenee tai joudun harkitsemaan poistoa/vaihtoa kun mahdollista.
Kuinka suurta turvotus on rinta-implanttien laiton jälkeen?
7
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tätä kysymystä aloittaja ei tienkään ole voinut tehdä paikkaa missä implantit on laitettu, mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Eikö aloittaja ole lukenut kotihoito ohjeita ollenkaan? Viikko leikkauksesta ja turvotus pitäisi olla jo poissa?
- Anonyymi
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän haluaa tietää miten kauan toisilla silikonit ottaneilla turvotus on kestänyt?
Varmasti kaikki lukevat kotihoito ohjeet.
Itsellä ei omakohtaista kokemusta. Ystävälläni turvotus kesti 2,5kk.Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta viestistäsi.
Olen aloittaja. Olen tosiaan lukenut kotihoito-ohjeet.
Myös puhunut kirurgin kanssa monta kertaa.
Leikkaus tehty Suomessa yksityissairaalassa, osaavan kirurgin toimesta.
Halusin vain tietää kuinka suurta muilla on turvotus ollut verrattuna lopulliseen tulokseen?
Tottakai tiedän että viikko jälkeen leikkauksen turvotusta on vielä. En oleta että se vielä on poissa.
Tiedän että lopputulos näkyy vasta myöhemmin.
Myöskään kirurgi ei ole pystynyt vastaamaan miten paljon rinnassa on nyt turvotusta että kuinka paljon ”pienenee” , toki rinta muotoutuu.
Tämän takia olisin kaivannut muilta implantit ottaneilta asiallisia kokemuksia asiasta.Mitä väliä turvotuksella sitten on? Ne paranevat ja turvotus lähtee. Implantin koosta riippumatta kyllä turvottaa kaikilla. Lisäksi ne laskeutuvat. Jos ovat ekat implantit niin kovin isot ne eivät voi olla niin, miten muutos voi olla ”kovin suuri”? Kannattaa enemmin murehtia sitä, mitä kaikkia ongelmia vastaisuudessa voi tulla ja varautua korjausleikkauksiin ym. Murhe turvotuksesta viikko toimenpiteen jälkeen niin on kyllä täysin turha. Ihmeellinen sjatusmaailma monilla, kun laitetaan pari kolme desiä niin ovat kauheen isot vaikka se on ihan normi rinnan kokoinen. Mulla oli viimeisimpänä 1050cc niin mitä luulet miltä tuntui viikko leikkauksen jälkeen…
- Anonyymi
Lopullinen tulos nähtävillä noin 6kk kuluttua. Eikö tosiaan kotihoito ohjeissa lue että turvotus kestää?
- Anonyymi
Kyllä kotihoito-ohjeissa lukee että turvotus voi kestää 6kk asti. Kirurgi puhui että tulosta voidaan arvioida 3kk kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826