Labratulokseni, kuka selittäisi

Anonyymi

Vein virtsanäytteen kun epäilin tulehdusta. Kuka selittäisi tämän labra tuloksen? Kiitän etukäteen

Tutkimus U -KemSeul Selite Kemiallinen seulonta, virtsasta TulosTehty Poikkeama Lausunto
U-Leuk-O: 2
U-Keto-O: neg
U-Alb-O: 1
U-Nitr-O: pos
U-Gluk-O: neg
U-Eryt-O: 3
U-Suhti: 1
U-pH: 6.0

16

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katso netistä. sieltä löytyy suomennokset

      • Anonyymi

        Koko ajan etin, muttei tahdo löytyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan etin, muttei tahdo löytyä

        Etkö osaa käyttää googlea?Minä löysin kyllä noihin vastaukset.Mutta ihme ettet osaa käyttää googlea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa käyttää googlea?Minä löysin kyllä noihin vastaukset.Mutta ihme ettet osaa käyttää googlea.

        Voitko kopasta ne tähän . Pliiis


    • Anonyymi

      käypä katsoo esim . terveyskirjastosta selitykset jos osaat edes kirjoittaa sitä kun et osaa edes googlea käyttää.

      • Anonyymi

        Voisko joku vaan selittää onko mulla se kusitulehus vai ei??? Ja mitä toi U-Nitr-O: pos.tarkoittaa ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko joku vaan selittää onko mulla se kusitulehus vai ei??? Ja mitä toi U-Nitr-O: pos.tarkoittaa ???

        Sulla näyttää olevan aikaa niin käytä se aika vaikka tiedon hakemiseen googlesta.Sulla on huono kunto kun et jaksa kirjoittaa hakusanaa hakukenttään.Tais pissa nousta päähän.


    • Anonyymi

      Kyllä näyttäisi tulehdus tosiaan olevan. Kai tuo näyte lähti siis vielä viljeltäväksi?

      Virtsassa on leukkarit eli valkosolut koholla, samoin albumiini ja nitriitit. Ja mikroskooppista (siis ei silmin havaittava) hematuriaa eli verivirtsaisuutta näyttää olevan myös, veri reilusti plussalla. Itselläni esiintyy tuntemattomasta syystä usein mikroskooppista hematuriaa, mutta monesti ollut tulehdus päällä jos ja kun veri on ollut kolmella plussalla. Leukkarit viittaavat lähes aina tulehdukseen ja samoin nitriitit. Ja kun tähän vielä lisätään päälle se, että on parhaillaan vt-infektion oireet, niin onhan tuo jo varsin selvä infektio.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kyllä lähti näyte vielä viljeltaväksi. Huomenna saan tuloksen . Iso Kiitos sinulle vastauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lähti näyte vielä viljeltaväksi. Huomenna saan tuloksen . Iso Kiitos sinulle vastauksesta.

        Wau nyt pääsit helpolla kun et itse jaksanut googlettaa.Ihan oikein että on tulehdus kun pissa nousi päähän ettei kädet enää sulla toiminut.Onko sulla vielä jotain muuta jota muut voi tehdä sun puolesta?


      • Anonyymi

        Ei niin.Mutta saa olla huono fyysinen kunto kun ei jaksa itse hakea tietoa googlesta.Laittaa vaan hakusanaksi sen labrakokeen joka on otettu.Onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin.Mutta saa olla huono fyysinen kunto kun ei jaksa itse hakea tietoa googlesta.Laittaa vaan hakusanaksi sen labrakokeen joka on otettu.Onko liian vaikeaa?

        Lopeta jo.


    • Anonyymi

      Noi neg on normaaleja. Muissa on jotain häikkää !

    • Anonyymi

      Joku toinen kysyi tätä samaa toisessa ketjussa.Käy sieltä lukee.Ainii ethän sä löydä sitä ketjua kun sä et osaa etsiä sitä.

      • Anonyymi

        Kylläpä naurattaa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      158
      27485
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17472
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      345
      9176
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6338
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4103
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3751
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      21
      1644
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1457
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1205
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1134
    Aihe