Labratulokseni, kuka selittäisi

Anonyymi

Vein virtsanäytteen kun epäilin tulehdusta. Kuka selittäisi tämän labra tuloksen? Kiitän etukäteen

Tutkimus U -KemSeul Selite Kemiallinen seulonta, virtsasta TulosTehty Poikkeama Lausunto
U-Leuk-O: 2
U-Keto-O: neg
U-Alb-O: 1
U-Nitr-O: pos
U-Gluk-O: neg
U-Eryt-O: 3
U-Suhti: 1
U-pH: 6.0

18

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso netistä. sieltä löytyy suomennokset

• Anonyymi

Koko ajan etin, muttei tahdo löytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ajan etin, muttei tahdo löytyä

Etkö osaa käyttää googlea?Minä löysin kyllä noihin vastaukset.Mutta ihme ettet osaa käyttää googlea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa käyttää googlea?Minä löysin kyllä noihin vastaukset.Mutta ihme ettet osaa käyttää googlea.

Voitko kopasta ne tähän . Pliiis

• Anonyymi

käypä katsoo esim . terveyskirjastosta selitykset jos osaat edes kirjoittaa sitä kun et osaa edes googlea käyttää.

• Anonyymi

Voisko joku vaan selittää onko mulla se kusitulehus vai ei??? Ja mitä toi U-Nitr-O: pos.tarkoittaa ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisko joku vaan selittää onko mulla se kusitulehus vai ei??? Ja mitä toi U-Nitr-O: pos.tarkoittaa ???

Sulla näyttää olevan aikaa niin käytä se aika vaikka tiedon hakemiseen googlesta.Sulla on huono kunto kun et jaksa kirjoittaa hakusanaa hakukenttään.Tais pissa nousta päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsatie infektio on! U=urea eli virtsa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsatie infektio on! U=urea eli virtsa,

Nitriitti on se myrkky, jonka bakteerit aiheuttaa!

• Anonyymi

Kyllä näyttäisi tulehdus tosiaan olevan. Kai tuo näyte lähti siis vielä viljeltäväksi?

Virtsassa on leukkarit eli valkosolut koholla, samoin albumiini ja nitriitit. Ja mikroskooppista (siis ei silmin havaittava) hematuriaa eli verivirtsaisuutta näyttää olevan myös, veri reilusti plussalla. Itselläni esiintyy tuntemattomasta syystä usein mikroskooppista hematuriaa, mutta monesti ollut tulehdus päällä jos ja kun veri on ollut kolmella plussalla. Leukkarit viittaavat lähes aina tulehdukseen ja samoin nitriitit. Ja kun tähän vielä lisätään päälle se, että on parhaillaan vt-infektion oireet, niin onhan tuo jo varsin selvä infektio.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä lähti näyte vielä viljeltaväksi. Huomenna saan tuloksen . Iso Kiitos sinulle vastauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lähti näyte vielä viljeltaväksi. Huomenna saan tuloksen . Iso Kiitos sinulle vastauksesta.

Wau nyt pääsit helpolla kun et itse jaksanut googlettaa.Ihan oikein että on tulehdus kun pissa nousi päähän ettei kädet enää sulla toiminut.Onko sulla vielä jotain muuta jota muut voi tehdä sun puolesta?

• Anonyymi

Ei niin.Mutta saa olla huono fyysinen kunto kun ei jaksa itse hakea tietoa googlesta.Laittaa vaan hakusanaksi sen labrakokeen joka on otettu.Onko liian vaikeaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin.Mutta saa olla huono fyysinen kunto kun ei jaksa itse hakea tietoa googlesta.Laittaa vaan hakusanaksi sen labrakokeen joka on otettu.Onko liian vaikeaa?

Lopeta jo.

• Anonyymi

Noi neg on normaaleja. Muissa on jotain häikkää !

• Anonyymi

Joku toinen kysyi tätä samaa toisessa ketjussa.Käy sieltä lukee.Ainii ethän sä löydä sitä ketjua kun sä et osaa etsiä sitä.

• Anonyymi

Kylläpä naurattaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe