Mitä kyseinen labratulos tarkoittaa. On otettu virtsasta.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tästä on jo ketju.Käy sieltä lukemassa.Olet jo toinen joka kyselee eikä jaksa googlettaa.
- Anonyymi
Ja tähän meni aikaa muutama sekuntti.Kiitä googlea älä minua.Nitriitti on typpiyhdiste ja peräisin nitraatista. Sitä syntyy kolibakteereiden tuottamana, jos niiden määrä on liiallinen.
- Anonyymi
ainii sä et jaksa googlettaa.Kolibakteeri (Escherichia coli) on yksi niistä bakteerilajeista, jotka elävät tasalämpöisten eläinten (muun muassa nisäkkäiden ja lintujen) ruoansulatuskanavan alaosassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainii sä et jaksa googlettaa.Kolibakteeri (Escherichia coli) on yksi niistä bakteerilajeista, jotka elävät tasalämpöisten eläinten (muun muassa nisäkkäiden ja lintujen) ruoansulatuskanavan alaosassa.
Ainii ihminenkin on sitten nisäkäs.Onko sulla vielä jotain jota voi googlettaa.
- Anonyymi
ihminen on sitten tasalämpöinen.Pitääkö kaikki googlettaa valmiiksi?
- Anonyymi
. Myrkky, joka näkyy infektioissa! VTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Myrkky, joka näkyy infektioissa! VTI.
vastasit 2 vuotta myöhässä. eikön kysyjä ole saanut jo hoitoakin jos häikkää ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474