Tämmöne kattoremppafirman edusta kiertelee Pirkanmaalla.
Onko teillä kokemuksia ko.firmasta ?
Mikä tää tämmönen Tämmöne on ?
Anonyymi
6
5983
Vastaukset 6
- Anonyymi
kiinnostasi kyl kuulla uudesta firmasta aivan samaa....Ilmeisesti menis varttikattoon elaproof hyvin ellei paremminkin kuin polyurea
- Anonyymi
Juu 2020 perustettu ja hyviä arvosteluja saanut yritys. Ostin heiltä kylpyhuoneen nanopinnoituksen kun olivat tiilikaton suojanneet ja maalanneet ennen sitä. Voin ainaski itse suositella.
- Anonyymi
Hyvä firma! Omistajat ittekki tekee hommia ja hinta/laatu on hyvä!
Tekee ne muutakin pinnoituksia.. kotisivuilta löytyy. Meille ensin katto ja sit kylppäri kuntoon!
- Anonyymi
Meille pinnoittivat kylppärin ja pihakiveykset
Ok toimintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491