Rasisti vihaa omalta tontiltaan

Anonyymi

Viha ei koskaan laantunut, eikä järki voittanut, koska rasisti oli rasisti vain omalla tontillaan.

Kansan yleinen huomio oli lähettää ra-siisti sinne, mitä rasisti vihaa.

Kyllä viestin pitää mennä perille asti, eikä jäädä omalle pihalleen.

Rasisti ajattelee että viha on oikein.
Mutta mistä rasisti sellaista sai päähän?
Mitä rasisti ei saanut elämässä tehtyä?
Oma vika jota rasisti syöttää muille.
Muille ei kannata pahaoloa syöttää.
Selvitä itse sen.
Siksi kun vihaat, niin pääset sinne, mitä vihaat.
Se on kaikkien edun mukaista.

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        maahanmuutto puhuu itsestään rasistisesti, huomasin
        mitä se on?


    • Anonyymi

      Ystäväni on kokenut rasistista kohtelua, hän opis-
      keli ja oli kurssinsa priimus, sitten oli työharjoittelu ja siellä pomo kohteli häntä rasistisesti: huusi, haukkui ja arvostelunumerot laskivat.. tämä on tapahtunut juuri nyt ja aion puuttua asiaan... tämä minun ystäväni on kurdi, se varmaan aktivoi huonoa kohtelua, vaikka hän on todella hyvä työssään: sìisti, ahkera, luotettava, täsmällinen, puhuu suomea, englantia, kurdia... olen todella suivaantunut tästä pomon käytöksestä... tämä ei jää tähän...

      • Anonyymi

        henkilökohtaisten ansioiden mukaan

        joka maassa on hyviä ja huonoja ihmisiä

        mutta arvostelu tapahtuu ansioiden, tekojen, moraalin mukaan

        väärintekoa ei kannata palkita

        mutta on myös iso haaste ymmärtää, miksi toinen tekee jotakin jollakin tavoin

        voin veikata, että tuossa erilaisuudessa on enemmän itua, mitä ihmiset kykenevät ymmärtämään

        siksi palaamme jälleen uudelleen ja uudelleen siihen, että mitä toinen kulttuuri edustaa

        koska emme voi mitenkään tietää

        mutta syyt erilaiseen käyttäytymiseen ja jopa väärin tekemiseen ovat kulttuurien erilaisuudessa

        ihmiset perustarpeet ovat yleispäteviä, joten molempien, maahanmuuttajan ja kantaasukkaan, pitää laskea vaatimustasojaan ja yrittää luoda uusi konteksti uudessa paikassa, jossa elää....ei kannata raahata vanhoja arvoja liian tunnon tarkasti mukanaan, koska sellaisenaan ne eivät tulee toimimaan

        samoin nationalistin kotimaa.....


    • Anonyymi

      Rasismi /rasisti on voimakkaimmillaan Afrikan eri osissa . Valkoinen sorretaan jos siltä ei saada mitään hyödyttävää . Menkää ja kokekaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe