Ei siltä vaikuta. Jälleen kyseinen pankki jäi hämärähommista kiinni:
Kaksi Nordean työntekijää otettiin kiinni Norjassa – yli 50 poliisia mukana operaatiossahttps://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008855341.html
Korkoa eivät maksa ja lisäksi röyhkeästi nyt nettipankki on maksullinen ja yrittävät pakottaa käyttämään tietoturvattomasti kännykkäsovelluksillaan pankkia!
Voiko Nordeaan luottaa ja onko se rehelline pankki?
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Wanha viisaus sanookin että rosvon ei kannata ryöstää pankkia vaan perustaa pankki.
- Anonyymi
Osuvasti sipaistu.
No, osuuspankki se vasta epärehellinen on. Olen ollut 3 x perinnönjaossa ja joka kerta osuuspankki (OP) yrittänyt kusta silmään. Kaksi pesänjakajaa on sanonut, että ihmiset uskovat tähän osuuspankkiin ihan liikaa. Välillä kuulemma tuntuu kuin olisivat saamassa pesästä. Hänen mielestään ovat sekaantuneet liian monern: pankki, vakuutus, sairaanhoito. Ja osin huumorilla vanhusten rahat. S-pankki, johon itse liityin näiden epäselvyyksien jälkeen, on osoittautunut todella hyväksi valinnaksi. Osuuspankin ryöstöhinnat ovat kohdaltani historiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.936840- 1723712
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 442073
- 411968
- 471869
- 601768
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?211758- 191733