Tie siihen !!!!! Hänen Lihansa Kautta !!!!!!!!
Joka tarkoittaa Hänen Ristiinnaulittu keho Ristillä !!!
Hepr. 10:20
jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
Miten monta kerta Rakkaat olen sanonut että Krisuksen kuoleman kautta ja Hänessä löytyy Elämä ja käy
45
94
Vastaukset
- Anonyymi
Koita nyt päättää onko se ongelma vai pelastus että Jeesus ristiinnaulittiin.
- Anonyymi
Se on vain turha tarina.
- Anonyymi
Sanoahan saa, mutta eipä ole katetta puheille sen enempää kuin Jeesuksellakaan.
Sorit siitä.- Anonyymi
Olepa sotkematta viisasta Jeesusta näiden höyrypäiden juttuihin, vaikka se tietysti on koko katalan juutalaisfariseuksen Jeesuksen ryvetysidean se viimeinen agenda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olepa sotkematta viisasta Jeesusta näiden höyrypäiden juttuihin, vaikka se tietysti on koko katalan juutalaisfariseuksen Jeesuksen ryvetysidean se viimeinen agenda.
Kun tajutaan, että mikä uskomaton ja kuvottava paradoksi tämä Paavalin juttu on, on tarkoituskin että siitä syytetäänkin Jeesusta eikä Paavalia, joka todellisuudessa on tehnyt uhrikulttiinsa Jeesukselle vain uhrin osan. Tanan juutalaiset.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
OLen surullinen su npuolesta Rakas , ettet ole hakenut katetta Jumalan luona siihen...
Kuule kun sun Jumalasi Raamatun mukaankin on Perkele, viisas ymmärtää pysyä kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jysk myy vaahtomuovi patjoja minkä päällyksen alla on yleensä päädyssä keskitysleiri numerot eli henkilötunnukset esim.syntynyt vuonna 21 kuollut 44-45 sen takia ne on niin outoja harmaita värittömiä kierrätys tuotteita. Suomalaiset ei nyt vaan mitenkään ole saksalaisia eikä venäläiset ole suomalaisia ei edes slaavit kasakat arabitkaan tataarit ei ole suomalaisia eikä turkkiaiset ei myös albaanit mitä Saksan joukoissa oli.Albaanit on muslimeja.Sitä taas syytellään muita niinkuin Jeesusta joka oli syytön kuin myös ne uhri elukat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tajutaan, että mikä uskomaton ja kuvottava paradoksi tämä Paavalin juttu on, on tarkoituskin että siitä syytetäänkin Jeesusta eikä Paavalia, joka todellisuudessa on tehnyt uhrikulttiinsa Jeesukselle vain uhrin osan. Tanan juutalaiset.
Kristityt ei uhraa elukoita ei ihmisiä se on juutalainen uskonto joka uhraa ja budhat muslimit Egyptistä. Heillä on uhri uskonnot ei kristityillä. Jeesus oli syytön kaikkeen mistä juutalaiset syytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun sun Jumalasi Raamatun mukaankin on Perkele, viisas ymmärtää pysyä kaukana.
Juutalainen YhWh Jahve Jehova lankesi pois armosta kuten jo Jeesus totesi aikanaan. Niillä on muita jumalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jysk myy vaahtomuovi patjoja minkä päällyksen alla on yleensä päädyssä keskitysleiri numerot eli henkilötunnukset esim.syntynyt vuonna 21 kuollut 44-45 sen takia ne on niin outoja harmaita värittömiä kierrätys tuotteita. Suomalaiset ei nyt vaan mitenkään ole saksalaisia eikä venäläiset ole suomalaisia ei edes slaavit kasakat arabitkaan tataarit ei ole suomalaisia eikä turkkiaiset ei myös albaanit mitä Saksan joukoissa oli.Albaanit on muslimeja.Sitä taas syytellään muita niinkuin Jeesusta joka oli syytön kuin myös ne uhri elukat.
Nyt on löytynyt Ukrainasta rabgaistuleirejå ja työsiirtoloita kibbutseja parakkeja ja myös ne kaivostyöläiset asuu parakissa yhteusmajoitus kerros sängyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on löytynyt Ukrainasta rabgaistuleirejå ja työsiirtoloita kibbutseja parakkeja ja myös ne kaivostyöläiset asuu parakissa yhteusmajoitus kerros sängyt.
Rangaistus leirejä.
- Anonyymi
Miettikääpä hetkinen, että miten sairasta.
- Anonyymi
Kuinkahan monta kidutettua lihaa on pelastanut ja pelastaa edelleenkin näitä höyrypäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan monta kidutettua lihaa on pelastanut ja pelastaa edelleenkin näitä höyrypäitä.
Jotkut pelaaa jopa heidän oma kidutettu lihansa kuten Opus Deissa, kun käytetään piikkivyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut pelaaa jopa heidän oma kidutettu lihansa kuten Opus Deissa, kun käytetään piikkivyötä.
Sadismi ja masokismi ovat vain toistensa peilikuvia, millä ei todellakaan ole mitään tekemistä Jeesuksen opetusten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadismi ja masokismi ovat vain toistensa peilikuvia, millä ei todellakaan ole mitään tekemistä Jeesuksen opetusten kanssa.
Saa nähdä tullaanko Räsäsen oikeudenkäynnissä ja raamattukäräjillä vetämään esiin vielä kaikista kuvottavimmat esimerkit tästä Jahven palvonnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus, siis pelastaa heidät itsekidutus. Tipahteli kirjaimia pois..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buhödhan joogit kyllä istuu naulojen päällä on syömättä ja ruoskii itseään. Myös gangnes joella toiset syö rottia ja kuolleita ihmisiä. Juutalaiset lankesi pois armosta ne on lain alaisia. Kuolemalla kuole Mooses.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä tullaanko Räsäsen oikeudenkäynnissä ja raamattukäräjillä vetämään esiin vielä kaikista kuvottavimmat esimerkit tästä Jahven palvonnasta.
Jahve on helluntaiseurakunnassa vapareissa synagogilla jehovissa heidän Jumala se jolle tanssitaan kaatuillaan. ✡️😈🔱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahve on helluntaiseurakunnassa vapareissa synagogilla jehovissa heidän Jumala se jolle tanssitaan kaatuillaan. ✡️😈🔱
Sama Jahve on kristinuskon Jumala, Paavalin Jumala, jota Jeesus sanoi Perkeleeksi, Paavalin syntiopilla, kun Jeesus on teurastettu uhrilammas kristinuskossa Jahvelle, joka ehtiollisella syödään Jahven ylipapin ateriana. Se juuri on kristinuskoa.
On tainnut taas unohtua ovet auki hourulassa. Niin ja nämä ovat juuri niitä kirjoituksia, joihin luulisi tuollaisen normikristityn puuttuvan. Sanoa ihan suoraan, että nyt menee jo liian pitkälle.
- Anonyymi
Mikä on 'normikristitty', kun koko kristinusko perustuu Jeesuksen käyttämiseen teurastettuna uhrilampaana Jahvelle, jota hän Raamatussa sanoo Perkeleeksi ja vastusti tötä ja tuomitaan Raamatun mukaan tästä syystä kuolemaan jumalanpilkasta?
- Anonyymi
Ahaa, nyt selvisi miksi Savis opettaa Lihan vanhurskautus-oppia.
Että "Jeesus sovitti lihamme, oman lihansa kautta"?
Ristillä kyllä kuoli muutakin kuin yksin Kristuksen lihallinen ruumis.
Myös henki = Kristuksen inhimissielu kuoli. Jumala hylkäsi Hänet.
Jeesus näin sovitti, ensin sekä sielumme / henkemme että kerran tulevaan ylösnousemukseemme: myös lihallisen ruumiimme, joka tuolloin nk. kirkastetaan.
Siihen asti lihamme pysyy synnin ja lankeemuksen tilassa.
Syntisyys, synnin ja lankeemuksen tila = Lihan olemus.
Synnin teot taas ovat tämän, langenneen ihmiskunnan, ihmislihan olemuksen, Lihan "puun" tekoja, hedelmiä. Liha ei voi tuottaa muuta kuin Lihan tekoja.
Matteus 27: 41-54
41 Samoin ylipapit ja kirjanoppineet ja vanhimmat pilkkasivat häntä ja sanoivat:
42 "Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa. Onhan hän Israelin kuningas; astukoon nyt alas ristiltä, niin me uskomme häneen.
43 Hän on luottanut Jumalaan; vapahtakoon nyt Jumala hänet, jos on häneen mielistynyt; sillä hän on sanonut: 'Minä olen Jumalan Poika'."
44 Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.
45 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen.
46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
47 Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".
48 Ja kohta muuan heistä juoksi ja otti sienen, täytti sen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda.
49 Mutta muut sanoivat: "Annas, katsokaamme, tuleeko Elias häntä pelastamaan".
50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
51 Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat,
52 ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
53 Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
54 Mutta kun sadanpäämies ja ne, jotka hänen kanssaan vartioitsivat Jeesusta, näkivät maanjäristyksen ja mitä muuta tapahtui, peljästyivät he suuresti ja sanoivat: "Totisesti tämä oli Jumalan Poika".
*- Anonyymi
Manna:
>>Kesäkuun 2 päivänä
Jer. 13:23
Voiko etiopialainen muuttaa ihonsa ja pantteri pilkkunsa? Yhtä vähän te voitte tehdä hyvää, te pahantekoon tottuneet.
Tämä on perisynti, luontainen synti, se oikea pääsynti. Ellei sitä olisi, ei olisi mitään todellista syntiä.
Tätä syntiä ei tehdä, niin kuin kaikkia muita syntejä, vaan se on, se elää ja se aiheuttaa kaikki synnit. Se on varsinainen synti. Ei tehdä syntiä hetken tai jonkin ajan, vaan synti on olemassa, missä ikinä ihminen on ja kuinka kauan hän vain elääkin. Jumala ottaa huomioon ainoastaan tämän synnin. Sitä eivät voi poistaa lain rangaistukset, eipä tuhannet helvetitkään. Vain Jumalan armo, joka uudistaa luonnon, voi perata sen pois. Laki opettaa ainoastaan tuntemaan sen, mutta ei voi vapauttaa siitä. Se estää vain käden ja jäsenet, mutta itse ihmistä ja luontoa se ei voi estää synnistä. Tämä synti oli näet olemassa jo ennen lakia, syntymässä, ja se oli syntiä, ennen kuin laki kielsi sen.
Yhtä vähän kuin ihmisellä on voimaa synnyttää itseään ajalliseen elämään, yhtä vähän hänellä on voimaa olla ilman tätä syntiä tai vapauttaa itsensä siitä. Yksin hän, joka loi meidät, voi pelastaa siitä. Siinä tarkoituksessa hän antaa meille ensiksi lain, joka opettaa meitä tuntemaan tämän synnin saattaen meidät ikävöimään armoa. Sitten hän antaa avun evankeliumin kautta.<< Anonyymi kirjoitti:
Manna:
>>Kesäkuun 2 päivänä
Voiko etiopialainen muuttaa ihonsa ja pantteri pilkkunsa? Yhtä vähän te voitte tehdä hyvää, te pahantekoon tottuneet.
Tämä on perisynti, luontainen synti, se oikea pääsynti. Ellei sitä olisi, ei olisi mitään todellista syntiä.
Tätä syntiä ei tehdä, niin kuin kaikkia muita syntejä, vaan se on, se elää ja se aiheuttaa kaikki synnit. Se on varsinainen synti. Ei tehdä syntiä hetken tai jonkin ajan, vaan synti on olemassa, missä ikinä ihminen on ja kuinka kauan hän vain elääkin. Jumala ottaa huomioon ainoastaan tämän synnin. Sitä eivät voi poistaa lain rangaistukset, eipä tuhannet helvetitkään. Vain Jumalan armo, joka uudistaa luonnon, voi perata sen pois. Laki opettaa ainoastaan tuntemaan sen, mutta ei voi vapauttaa siitä. Se estää vain käden ja jäsenet, mutta itse ihmistä ja luontoa se ei voi estää synnistä. Tämä synti oli näet olemassa jo ennen lakia, syntymässä, ja se oli syntiä, ennen kuin laki kielsi sen.
Yhtä vähän kuin ihmisellä on voimaa synnyttää itseään ajalliseen elämään, yhtä vähän hänellä on voimaa olla ilman tätä syntiä tai vapauttaa itsensä siitä. Yksin hän, joka loi meidät, voi pelastaa siitä. Siinä tarkoituksessa hän antaa meille ensiksi lain, joka opettaa meitä tuntemaan tämän synnin saattaen meidät ikävöimään armoa. Sitten hän antaa avun evankeliumin kautta.<<No et usko että Jumala VOI muuttaa sua . Niin selvähän se on, ettei Jumala sua muuttaa väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manna:
>>Kesäkuun 2 päivänä
Yhtä vähän kuin ihmisellä on voimaa synnyttää itseään ajalliseen elämään, yhtä vähän hänellä on voimaa olla ilman tätä syntiä tai vapauttaa itsensä siitä. Yksin hän, joka loi meidät, voi pelastaa siitä. Siinä tarkoituksessa hän antaa meille ensiksi lain, joka opettaa meitä tuntemaan tämän synnin saattaen meidät ikävöimään armoa. Sitten hän antaa avun evankeliumin kautta.<<Jumalan paratiisissa ei voi olla syntiä ja saatanaa. Ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi. Perisynti on Paavalin valhe. 1.Moos.3:22. Mitään syntiä ei ole.
- Anonyymi
Ei kiinnosta Jeesuksen liha.
Olen sitäpaitsi umpihetero. - Anonyymi
Varokaa nuhaisia Mansner kampaajia tartuttaa COVID 19
- Anonyymi
Ootteko ostanut keskitys leiri vaatteita henkkamsukka Lindex ???
- Anonyymi
Ei sinun sanomisella ole oikein mitään katetta, kun Raamattu ei kulje tuon sinun ajattelusi tasolla miltään osin käsikynkkää, kun opillasi pelastutaan vain palvelemaan sitä lihaa - ellet sitten tarkoita juuri sitä Lihan Kautta pelastumiseen, kuten Paavali sanoo:
Kuten oppi-isäsi Paavali kirjoittaa:
Room.<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä VIHAAN, sitä minä teen. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, MITÄ MINÄ TAHDON, MINÄ EN TEEN, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN.
Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKI.<<
Jos tämä on ollut uskontoa 2000 vuotta sitten, niin tänä päivänä se luetaan kyllä psyykkiseksi sairaudeksi ja mennään psykiatriselle hoitoon.
Tie Jeesuksen Lihan Kautta käyttämällä häntä teurastettuna lammasuhrina Saatanalle kulkee tekemään sitä pahaa mitä vihaa ja mitä ei halua tehdä edes. Todistetusti Raamatusta.>> Tie Jeesuksen Lihan Kautta käyttämällä häntä teurastettuna lammasuhrina Saatanalle kulkee tekemään sitä pahaa mitä vihaa ja mitä ei halua tehdä edes. Todistetusti Raamatusta. <<
Lihassa uskova tekee noin, kunnes saa siirtyä tekemään Pyhässä Hengessä mitä tahtoo ; niinkuin Paavali todistaa Room . 8Savis kirjoitti:
>> Tie Jeesuksen Lihan Kautta käyttämällä häntä teurastettuna lammasuhrina Saatanalle kulkee tekemään sitä pahaa mitä vihaa ja mitä ei halua tehdä edes. Todistetusti Raamatusta. <<
Lihassa uskova tekee noin, kunnes saa siirtyä tekemään Pyhässä Hengessä mitä tahtoo ; niinkuin Paavali todistaa Room . 8Siis Ratkaisu on rakas, että Jumala sirtää sinut lihasta Pyhään Henkeen. Tekemään sitä mitä Hyvä ON.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis Ratkaisu on rakas, että Jumala sirtää sinut lihasta Pyhään Henkeen. Tekemään sitä mitä Hyvä ON.
Onx se varmasti pyhä Henki?
Kuulostaa ennemmin Jumalan hengeltä. Joka on aivan eri asia. Jumalan Hengen hedelmät ovat tunteeseen vaikuttamista.
Mutta pyhä Henki on armolahjoja. Kielillä puhumista, kielillä tulkitsemista, apuna olemista jne. Jaakobin kirje kertoo että pyhä Henki tekee ylpeäksi. Sitä suurempi onkin Armon Henki, joka on nöyrissä ja armon osakseen saaneissa.
Jumalan Henki
Armon Henki
Totuuden Henki
Herran Henki
Kaikkivaltiaan Henki
Kaikki eri asioita. Muistat kai Samsonin ja Delilan. Samsonissa oli Kaikkivaltiaan Henki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx se varmasti pyhä Henki?
Kuulostaa ennemmin Jumalan hengeltä. Joka on aivan eri asia. Jumalan Hengen hedelmät ovat tunteeseen vaikuttamista.
Mutta pyhä Henki on armolahjoja. Kielillä puhumista, kielillä tulkitsemista, apuna olemista jne. Jaakobin kirje kertoo että pyhä Henki tekee ylpeäksi. Sitä suurempi onkin Armon Henki, joka on nöyrissä ja armon osakseen saaneissa.
Jumalan Henki
Armon Henki
Totuuden Henki
Herran Henki
Kaikkivaltiaan Henki
Kaikki eri asioita. Muistat kai Samsonin ja Delilan. Samsonissa oli Kaikkivaltiaan Henki.Mitä jospa valittaisiin tämä, jonka Jeesus lupasi lähettää?
Johanneksen evankeliumi:
<<15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.<<
<<16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.<<
Nimittäin te todistatte Paavalista, ettekä Jeesuksesta. Ja vastaavasti Paavalin kautta te todistatte Kristuksesta, joka on Paavalin luoma hahmo teurastettuna tosi Jumalana itsenne puolesta valheellisella paratiisitarinalla pettävästä Jumalasta, jonka vuoksi uhraatte Jeesuksen teurastettuna pääsiäisen lampaana ja tosi Jumalana Raamatun mukaan Jahvlle, ja näin teidän Jumalaksenne tulee Jahve Paavalin opilla, jonka Jeesus sanoo olevan itse Perkele.
Ja niinpä te olette Jeesuksen sanoin myös:
Joh.<<8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.<<
Toisaalla Jeesus luonnehtii teitä jahvelaisia kyykäärmeitten sikiöiksi. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis Ratkaisu on rakas, että Jumala sirtää sinut lihasta Pyhään Henkeen. Tekemään sitä mitä Hyvä ON.
Käyttämällä Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana Jahvelle?
<<Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKI.<<
Tässä on teidän pelastuksenne Raamatun mukaan Jeesuksen uhrilla. Sinun valehtelusi on juuri niin kuvottavaa kuin Jeesus sen Raamatussa kuvaakin. Ja lisää vielä, että kuvitteletteko te todella pääsevänne helvetin tuomiota pakoon? Ja niinpä se on teille Raamattuun kirjoitettukin Paavalin 1.Kor.3:13. Anonyymi kirjoitti:
Käyttämällä Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana Jahvelle?
<<Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKI.<<
Tässä on teidän pelastuksenne Raamatun mukaan Jeesuksen uhrilla. Sinun valehtelusi on juuri niin kuvottavaa kuin Jeesus sen Raamatussa kuvaakin. Ja lisää vielä, että kuvitteletteko te todella pääsevänne helvetin tuomiota pakoon? Ja niinpä se on teille Raamattuun kirjoitettukin Paavalin 1.Kor.3:13.Tarkoitatko että sä jatkat palvella lihalla synnin rakas ?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tarkoitatko että sä jatkat palvella lihalla synnin rakas ?
Ei taivasten valtakunnassa ole syntiä, joka on Jeesuksen opetuksin meissä ja meidän ympärillämme Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä, yhtään sen enempää kuin Luojajumalan paratiisissakaan voi olla Saatanaa. Kaikki syntihokeminen on pelkkää saatanannpalvontaa.
- Anonyymi
Hepr 3:4 pala lintuja pallata kukkia ja liha tuli,Risti tuli ja minullakin tuli totisesti!
Miten monta kertaa sinulle on sanottu, ettet käy ihan kaikilla pytyillä ja se avunhakeminen olisi se juttu. Mars lääkäriin. Nämä sinun avautumiset on aina suorastaan psykoottisia.
- Anonyymi
Kristinusko perustuu Jeesuksen käyttämiseen teurastettuna uhrilampaana Jahvelle, joka syödään Jahven ylipapin ateriana.
Jeesus sanoo Raamatussa Jahvea itse Perkeleeksi, ja tuomittiin Paavalin toimesta kuolemaan Jahven vastustamisesta.
Oppinne palvoa Jeesusta Paavalin opilla teurastettuna tosi Jumalana itsenne puolesta uhrilahjana on saatananpalvontaa.- Anonyymi
Ja vaikka te selittäisitte tätä Paavalin.uhrikulttioppia enkelten kielellä, jonka taivaan enkelinkin muuten Paavali kiroaa Raamatussa, sen perustotuus ei katoa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka te selittäisitte tätä Paavalin.uhrikulttioppia enkelten kielellä, jonka taivaan enkelinkin muuten Paavali kiroaa Raamatussa, sen perustotuus ei katoa mihinkään.
Ja Savis on lähempänä perustotuutta kuin yksikään teistä, jotka koitatte tuon totuuden tästä uhrikultista peitellä. Ja jos käsket hänen mennä uskovaisena lääkäriin ja hoitoon, sopii käydä katsomassa myös itseä peilistä. Kristinusko on juuri sellaista oppia kuin hän esiin tuokin kaunistelematta, eikä mitään 'normikristillisyyttä', joka sievistellään peittämällä totuus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566