Synninpoistaja ja Vapauttaja poistaa ja Vapauttaa uskova synneistä.

Oikein vai väärin ??

14

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki muut hoitaa, mutta ei riitelyn ja sanakiistojen kipeyden syntejä. Ne ovat ja pysyy tehtiin mitä tahansa.

      • Rakas ! Onko sun Jumala niin heikko ettei pysty poista , sun luonto joka on täynnä riitelyä himoja ja väärä mieli ja ajatuksia ???

        Etkö tiedä että Hän antaa oman luontonsa , sinulle jos tahdot ???


      • Savis kirjoitti:

        Rakas ! Onko sun Jumala niin heikko ettei pysty poista , sun luonto joka on täynnä riitelyä himoja ja väärä mieli ja ajatuksia ???

        Etkö tiedä että Hän antaa oman luontonsa , sinulle jos tahdot ???

        "Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
        ( Luuk. 14:11)

        9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
        10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
        12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
        13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
        14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
        ( Luuk. 18)


        Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
        ( Matt. 23:12)


    • Anonyymi

      Ylösnousemuksessa.

    • Anonyymi

      "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ?"
      Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme KAUTTA " Niin minä siis
      tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia"
      Room: 7: 24-25

      • Kuoleman lihasta joka ei ole otollinen ,, tarkoittaa tuo paikka. Ja ennenkuin se tapahtuu on pakko palvella tämmöisenä.


      • Anonyymi

        Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.

        Paavalin aikana ymmärrys ihmisestä oli hyvin heikko.

        Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.

        Paavalin aikana ymmärrys ihmisestä oli hyvin heikko.

        Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.

        Jumalan luoma ihminen "elävä sielu" on yksi kokonaisuus. Koko ihminen on se "sielu".

        Paavali lisäsi kirjoituksiinsa kreikkalaisesta filosofiasa tuodun käsitteen ruumiista irtoavasta erillisestä sielusta.

        Raamatun mukaan Jumala luo sanallaan kasteessa ihmisen kokonaan uudeksi luomukseksi eli Kristuksen ruumiin jäseneksi ja kasteessa ihmisestä tulee ikuisesti elävä sielu. Kristus meissä tulevaisuuden toivo. Kristus otetaan vastaan Kristillisessä kasteessa.
        Ei missään uskonlahkojen markkinoimissa hurmoskokemuksissa ja "hurnoskasteissa", joita ihminen voi kokea vaikka joka päivä lahkoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.

        Paavalin aikana ymmärrys ihmisestä oli hyvin heikko.

        Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.

        Ihmisen mielestä eli psyykestä lähtee ne pahat ajatukset. Psyyksestä käytetään myös nimitystä sydämestä. Ennen kaikkea varjele mielesi eli sydämesi.

        Lääk.tri Miettinen tutki helluntailaisia psykologisin testein ja kirjoittaa, etttä vain 1/5 enää oli "normaaleja".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.

        Paavalin aikana ymmärrys ihmisestä oli hyvin heikko.

        Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.

        Paavalin aikana, oli Pyhä Henki yhtä väkevä , kun tänä päivänä opettaa kuka vaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen mielestä eli psyykestä lähtee ne pahat ajatukset. Psyyksestä käytetään myös nimitystä sydämestä. Ennen kaikkea varjele mielesi eli sydämesi.

        Lääk.tri Miettinen tutki helluntailaisia psykologisin testein ja kirjoittaa, etttä vain 1/5 enää oli "normaaleja".

        Jumalan mieli on enemmän kun normaali ihmisen mieli...

        Sinun tulis olla Jumalan MIeli !!!!!


    • Anonyymi

      Vapahtaja olet sinä!

      • Älä pilkka . Jeesus Kristus on meidän Vapauttaja !!!


    • Anonyymi

      Vaikka se lapsikaste antaa muutoin paljon, niin ei se pysty pitämään poissa herjauksia, syyttelyä ja riitoja. Oikeastaan se tekee persoksi niiden perään. Käy painvastoin kun on tarkoitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe