Oikein vai väärin ??
Synninpoistaja ja Vapauttaja poistaa ja Vapauttaa uskova synneistä.
14
59
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muut hoitaa, mutta ei riitelyn ja sanakiistojen kipeyden syntejä. Ne ovat ja pysyy tehtiin mitä tahansa.
Rakas ! Onko sun Jumala niin heikko ettei pysty poista , sun luonto joka on täynnä riitelyä himoja ja väärä mieli ja ajatuksia ???
Etkö tiedä että Hän antaa oman luontonsa , sinulle jos tahdot ???Savis kirjoitti:
Rakas ! Onko sun Jumala niin heikko ettei pysty poista , sun luonto joka on täynnä riitelyä himoja ja väärä mieli ja ajatuksia ???
Etkö tiedä että Hän antaa oman luontonsa , sinulle jos tahdot ???"Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
( Luuk. 14:11)
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
( Luuk. 18)
Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
( Matt. 23:12)
- Anonyymi
Ylösnousemuksessa.
- Anonyymi
"Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ?"
Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme KAUTTA " Niin minä siis
tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia"
Room: 7: 24-25Kuoleman lihasta joka ei ole otollinen ,, tarkoittaa tuo paikka. Ja ennenkuin se tapahtuu on pakko palvella tämmöisenä.
- Anonyymi
Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.
Paavalin aikana ymmärrys ihmisestä oli hyvin heikko.
Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus "elävä sielu", ei ihmisen liha mitään ajattele eikä tee. Liha tottelee ihmisen mieltä ja tahtoa, joka on kaiken aikaa vain paha.
Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.Jumalan luoma ihminen "elävä sielu" on yksi kokonaisuus. Koko ihminen on se "sielu".
Paavali lisäsi kirjoituksiinsa kreikkalaisesta filosofiasa tuodun käsitteen ruumiista irtoavasta erillisestä sielusta.
Raamatun mukaan Jumala luo sanallaan kasteessa ihmisen kokonaan uudeksi luomukseksi eli Kristuksen ruumiin jäseneksi ja kasteessa ihmisestä tulee ikuisesti elävä sielu. Kristus meissä tulevaisuuden toivo. Kristus otetaan vastaan Kristillisessä kasteessa.
Ei missään uskonlahkojen markkinoimissa hurmoskokemuksissa ja "hurnoskasteissa", joita ihminen voi kokea vaikka joka päivä lahkoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.Ihmisen mielestä eli psyykestä lähtee ne pahat ajatukset. Psyyksestä käytetään myös nimitystä sydämestä. Ennen kaikkea varjele mielesi eli sydämesi.
Lääk.tri Miettinen tutki helluntailaisia psykologisin testein ja kirjoittaa, etttä vain 1/5 enää oli "normaaleja". Anonyymi kirjoitti:
Paavalin kielikuvia 2000 v. takaa, jotka ei täsmää muuhun Raamatun opetukseen.Paavalin aikana, oli Pyhä Henki yhtä väkevä , kun tänä päivänä opettaa kuka vaan..
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen mielestä eli psyykestä lähtee ne pahat ajatukset. Psyyksestä käytetään myös nimitystä sydämestä. Ennen kaikkea varjele mielesi eli sydämesi.
Lääk.tri Miettinen tutki helluntailaisia psykologisin testein ja kirjoittaa, etttä vain 1/5 enää oli "normaaleja".Jumalan mieli on enemmän kun normaali ihmisen mieli...
Sinun tulis olla Jumalan MIeli !!!!!
- Anonyymi
Vapahtaja olet sinä!
- Anonyymi
Vaikka se lapsikaste antaa muutoin paljon, niin ei se pysty pitämään poissa herjauksia, syyttelyä ja riitoja. Oikeastaan se tekee persoksi niiden perään. Käy painvastoin kun on tarkoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916