Kiinnostaisiko muita saman henkisiä tulla juttelemaan valkoisesta etuoikeutetusta miehestä ja 1930 luvun Saksan mahtavuudesta. Laitan saunan päälle ja voidaan vaikka sitten mennä paljuun istumaan.
Olen Suomi mies
18
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin tapahtuma järjestetään?
- Anonyymi
Santavuorentiellä, pimiällä puolella. Keskustan piiritoimistolla jatkot..
- Anonyymi
Mihin puljuun se paljun omistaja kuuluu?
- Anonyymi
Kuulostaa kiihoittavalta!!
- Anonyymi
Suomi24a asia sopiikin.
- Anonyymi
Tilausta löytyy varmasti
- Anonyymi
Oli tosi lämmin sauna ja se mitä sitten tapahtui, no se on valkoisen ihmisen asia. Terv leijona tatskainen kalju ukko
- Anonyymi
Kepu oli takana👉🤏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu oli takana👉🤏
Kepu seisoi takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu seisoi takana
Persu oli nelinkontin
- Anonyymi
Ensin me tanhuttiin perinteiseen kepulaiseen tapaan ja sitten me leikittiin junaa..
- Anonyymi
Minä pidän kepujunista hyvin paljon!
- Anonyymi
Ja vielä joku itkee että miksi näitä ketjuja poistetaan! Hohhoijaa mitä kommentteja.
- Anonyymi
Laita jouluksi sauna niin tullaan muutaman tunnetun jäbän kanssa
- Anonyymi
Tälle keväälle vois kans järjestää.
- Anonyymi
Viikonloppuna palju lämpenee. Ainakin 5 ukkoa tulossa ja naisia ei tarvita kun arjalaiset istuu ja puhuu valkoisen ihmisen oikeuksista
- Anonyymi
Melkoista homoerotiikka kuvaa poika rakentaa. Ja loppuillasta "miekkaillaan".
- Anonyymi
Oli tosi mahtavat euroviisu bileet paljussa. T; tatuoitu arjalainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277