Mitä nainen ajattelee kahvilassa

Anonyymi

Nainen on tilanut kahvilassa latuskan ja suklaamoussekakun, jonka jälkeen nainen päivittelee kaupassa 6€ kahvipaketin hintaa, muttei päivittele kahvilassa 5€ latuskan hintaa, vaan perustelee, että se on nautinto nauttia kahvilassa latuskaa ja suklaamoussekakkua.
Mitä nainen ajattelee kun istahtaa kahvilan pöytään, edessä suklaamoussekaakku ja kädessä lusikka.
Ihasteleeko nainen suklaamoussekakkua, että oi,oi, onpas ihana kakki, mmmmmmmmmmmmm oi että kohta makunautinnot rönsyävät mämmämmmämmmämmmm
Nainen lohkaisee lusikalla moussekakkua, joka jämäkkänä jämähtää lusikkaan ja nainen nostaa lusikkaa kohti suuta, pitääkö nainen silmiä auki, kun makustelee suklaamoussekakkua, ovatko ajatukset vihreillä niityillä ja korvissa soi Bon Jovin Lemontree biisi.

Vai funtsiiko nainen samalla, saakelin puhelinlasku taas noussut, täytyy soittaa vähemmän.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ihana kakku, eikä mikään kakki, mokoma kirjoitus virhe kummittelee

    • Anonyymi

      Öh ... myykö joku operaattori Suomessa juuri edelleen sellaisia puhelinliittymiä, joissa hinta määräytyy soitettujen puheluiden mukaan?

      • Anonyymi

        Kyllä kuule myydään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule myydään.

        Jaa, no eivät taida olla ihan best seller listoilla. Harvalla puhelut ovat nykyään se "puhelimen" oleellisin käyttötarkoitus.


      • Anonyymi

        Samaa pohdin. Omilla käytöilläni ei tosiaankaan löydy sellaista liittymää, jossa puheluiden rajat tulisivat ikinä vastaan.


      • Anonyymi

        Jep. Tuskin lattesukupolveen kuuluvalla olis ikinä moista ongelmaa puhelinlaskun kanssa. Eiväthän he ikinä soita mihinkään niillä puhelimilla. Hyvä jos vastaavat edes tuleviin puheluihin.


    • Anonyymi

      Pöh .Katselen miehiä salaa. Suklaakakun avulla etsin parhaan tarkkailupöydän :) sitten vaan mmmmm mmmm ja Bon Jovi soi korvissa

      • Anonyymi

        funtsin samalla, kellä mukavat vaatteet, mitä ostaisin ehkä itselleni, jaksaisi jo tuhlata aikaa sovittamiseen, kirjoittaisi jo levottomat ajatukset ylös, miten nautinnollista lorvailla ja olla tapahtumien keskellä ja ei missään, onko kahviossa ilmaisia sanomalehtiä, palaisinki kävellen, olisiko suolainen ollut parempi, soitanko jollekin vai haluaisitko käydä jossain, onko Deppillä hyvännäköinen profiili, olenko nähnyt tuon ihmisen jossain, mmmm jo on hyvää :)


    • Anonyymi

      Miks just nainen. Miksei mies voi käydä kahvilassa. Vaikka kai se on sallitumpaa, että nainen käy yksin kahvilassa. Mä oon käyny monta kertaa kahvilassa ja oon ainoo mies, joka juo yksin kahvinsa. mutta yksin juovia naisia on aina useita. että oonko jotenki rikkonu etikettiä. Kun jossain arabimaissa on taas päin vastoin.

    • Tää kyllä oikeasti kiinnostaa kyllä kun kilo PASKAA! 🤣

    • Anonyymi

      Kumpi ampuu pöydän alta nopeammin, lyijyruisu pöyudän allta kuion joku Kid Curry... pelissä: Welcome jo Juarez :D

    • Anonyymi

      Kai tekevät jotkut ihmiset omia elokuvcia, mutta niin kaikkien ei tarcitsisi oll kauheita.

    • Anonyymi

      Minä ajattelen yleensä kahvi89lassq että milloni täältä päeesee pois.

    • Anonyymi

      Mikä on latuska laturiko mut olettaisin kahvi no nainen miettii nousispa kakun ja kahvin hinta esin sentti kertaa sentti kakun pala 800 euroa ja kuppi kahvia 1200e niin muut ei pystyis käymään kahvilassa hän vaan jois kahvia muut ei ja kahvilan työntekijöille ei tarvis maksaa palkkaa lainkaan ja kahvilan pitäjä omistais työläiset ja saa tehdä heille mitä tykkää ja siit et saa elää ja tehdä töitä niin omistaja sais joka päivä polttoraudalla polttaa kunnon merkin esim kahvilan pitäjätär kutsuu ystävättäriään kahvilaan ja arpomalla arvotaan kaksi työntekijätärtä heidän eteensä ja käskevät riisumaan alasti ja pilkkaavat ja ivaavat ja lopuksi polttorauta pimppiin ja katsovat sen ilmettä kun sattuu ja toiselle anus reikään ja muut työntekijät ja asiakkaat joutuu katselemaan kun työntekijöitä nöyryytetään ja seuraavana päivänä uusien työntekijöiden on juotava kahvilan pitäjän ja asiakkaiden virtsaa pilkka ja iva naurun kera sitä nainen miettii ja toivoo

    • Anonyymi

      Kerran kävin baarissa. Viinilasillinen 16 cl maksoi 12 euroa. Olisi kannattanut mennä kahvilaan nauttimaan suklaaleivos kahvin kera.

    • Anonyymi

      Nainen miettii, että mitä tuo sama hullu taas kyylää. Ei edes kahvilassa saa rauhassa syödä kakkua, pitääköhän kutsua vartijat..

    • Anonyymi

      Viime vuonna ennustin että kahvin hinta nousee joten ostin 80 pakettia kahvia hintaan 2,49 juhla mokka. Kannatti kyllä ostaa sillä nyt on hinta yli 6 euroa. en juo kahvia paljon itse joten on minulla vielä 60 pakettia kahvia. Yks nainen käy kahvilla täällä lähes joka päivä ja tarvoon sille kahvia. On kyllä tarjonut rahaakin mutta sanon että tää ei ole mikään kahvila.

    • Anonyymi

      Jokainen osaa ratkaista itse, mitä ostaa, ja mitä jättää ostamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      441
      2062
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      211
      1786
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1499
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1193
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1161
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      139
      1120
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1022
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe