Olen mennossa laser tilkkaan Tom S. Leikattavaksi co2 laserlla, toinen vaihtoehto olisi Asko Salmi perinteisellä. Onko Tom Schröderiltä?
Tom Schröder yläluomileikkaus
7
1962
Vastaukset
- Anonyymi
co2 laser kuulostaa halvalta vaikka toimiihan sekin tietenkin. Se on halvempi kone kun oikea laserleikkuri. Saa olla aika tarkka juttu kun leikkaa laserilla. Tietokonehan sitä tietenkin ohjaa. En osaa sanoa mikä on parempi mutta sen tiedän että puukko leikkaa varmasti kunhan leikkaaja ei kompastu tai tipu tuolilta.
- Anonyymi
Molemmat olivat asiallisia, mutta koska saan helposti mustelmia ja arpikudos taipumus, päädyin laseriin. Mutta onko Tom taitava? Aika paljon vaihtelevaa kommentointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat olivat asiallisia, mutta koska saan helposti mustelmia ja arpikudos taipumus, päädyin laseriin. Mutta onko Tom taitava? Aika paljon vaihtelevaa kommentointia.
Keskustelupalstojen kommentointia ei kannata seurata, vain negatiivista joka kirurgilta. Mutta itse konsultaatiossa käyneenä jäi Tomista hieman epävarma olo, en tiedä miksi. Varmasti todella hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelupalstojen kommentointia ei kannata seurata, vain negatiivista joka kirurgilta. Mutta itse konsultaatiossa käyneenä jäi Tomista hieman epävarma olo, en tiedä miksi. Varmasti todella hyvä.
Kannattaa nimenomaan lukea kokemuksia leikkaavasta lääkäristä. Kasvojen alueen leikkauksesta kyse kuitenkin.
- Anonyymi
Ei kannata mennä ollenkaan, ellei terveydelliset syyt, välttämättä lopputulos ei olekaan hyvä etkä ole tyytyväinen.
- Anonyymi
Kumman valitsit? Toimenpide jo tehty?
Kuulisin mielelläni miten meni? - Anonyymi
Onko Asko Salmi siirtynyt perinteiseen veitsileikkaukseen vain onko kyse jostain poikkeuksellisesta tilanteesta. Olen ollut vuosia siten Salmella ylläluomileikkauksessa ja leikkasi jo silloin RF-veitsellä, eli radiotaajuusleikkaus (vain ohut lanka "veitsenä"). Koska radiotaajuus polttaa suonia umpeen kuten laserikin, verenvuoto on minimaalista ja mustelmiakin tulee yleensä vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892