Me selvitämme tän murhajutun nyt !

Anonyymi

Mä oon keränny kasaan sellasen koplan että nyt siitä hommasta otetaan selko ! Kaikki haastatellaan ja kuulustellaan uudestaan. . .

18

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin meitä on Minä, Jampe, koskinen ja mara. Niin ja se lapin shamaani. Se aikoo kysyä hengiltä noitarummun avulla kuka on syyllinen..

      • Anonyymi

        Vesalla on suhteita viidakon poppamiehiin, Se vois kysyä niiltäkin vinkkiä ja apua tähän asiaan !


      • Anonyymi

        Keskisen kaupas, siinä ruokapuolen aulassa alkavat kohta ihmisten haastattelut ja kuulemiset.


    • Anonyymi

      hamamati palaa tuuriin palauttaa auton ja osallistuu tutkimuksiin. . .

      • Anonyymi

        Hamamati kerää jo näytteitä ympäri pitäjää.. Meirän reinoltakin tuli aikakin puali litraa !


    • Anonyymi

      Latvala kiertää maisan kans ottamas näytteitä kovaa kyytiä..!

    • Anonyymi

      joo kuulkaa jussi ja paavo uudelleen!

    • Anonyymi

      Suvun elossa olevat tullaan kuulustelemaan perusteellisesti ! Asiasta otetaan nyt selko !

    • Anonyymi

      Ja mää alootan taas mittaukset ja mern vahtihin,tottajumalauta.

    • Anonyymi

      Oon ollu ny vaharis vuarokauden,joka kulukoo täs ny ja vahtaa kännykkää.
      Jos tulee liki määrään lähtemähän kotiansa
      Ösmö ajeloo paikalla.aa

    • Anonyymi

      Oo tarkkana ny.

    • Anonyymi

      Se hamamamamatin palauttama auto oli aivan likanen ja klommoilla, ja kone oli leikannu kiinni !

    • Anonyymi

      Onko teillä mahdollisuus vetää reva päähänne?

      • Anonyymi

        Yritetty on, mutta se luiskahti sivuun..


    • Anonyymi

      Ne jotka ei oo käyneet Aulavalla eivät tiedä mitä on Alavutelaanen rakkaus.
      Hilkka kävi niinkuin minäkin.
      Hammethi ei oo käynyt.Pösöömies kävi ja
      Moni muukin Hilkan lähituttu.

    • Anonyymi

      En usko että murha asia selviää ikinä. Ja syy on se että poliisi on jotenkin sekaantunut asiaan. "Ostettu ettei tutki". . .

    • Anonyymi

      Sisäminsteriö ja Supokin ottivat homman haltuun.Miksi???

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe