Mä oon keränny kasaan sellasen koplan että nyt siitä hommasta otetaan selko ! Kaikki haastatellaan ja kuulustellaan uudestaan. . .
Me selvitämme tän murhajutun nyt !
18
88
Vastaukset
- Anonyymi
Niin meitä on Minä, Jampe, koskinen ja mara. Niin ja se lapin shamaani. Se aikoo kysyä hengiltä noitarummun avulla kuka on syyllinen..
- Anonyymi
Vesalla on suhteita viidakon poppamiehiin, Se vois kysyä niiltäkin vinkkiä ja apua tähän asiaan !
- Anonyymi
Keskisen kaupas, siinä ruokapuolen aulassa alkavat kohta ihmisten haastattelut ja kuulemiset.
- Anonyymi
hamamati palaa tuuriin palauttaa auton ja osallistuu tutkimuksiin. . .
- Anonyymi
Hamamati kerää jo näytteitä ympäri pitäjää.. Meirän reinoltakin tuli aikakin puali litraa !
- Anonyymi
Latvala kiertää maisan kans ottamas näytteitä kovaa kyytiä..!
- Anonyymi
joo kuulkaa jussi ja paavo uudelleen!
- Anonyymi
Suvun elossa olevat tullaan kuulustelemaan perusteellisesti ! Asiasta otetaan nyt selko !
- Anonyymi
Ja mää alootan taas mittaukset ja mern vahtihin,tottajumalauta.
- Anonyymi
Oon ollu ny vaharis vuarokauden,joka kulukoo täs ny ja vahtaa kännykkää.
Jos tulee liki määrään lähtemähän kotiansa
Ösmö ajeloo paikalla.aa - Anonyymi
Oo tarkkana ny.
- Anonyymi
Se hamamamamatin palauttama auto oli aivan likanen ja klommoilla, ja kone oli leikannu kiinni !
- Anonyymi
Onko teillä mahdollisuus vetää reva päähänne?
- Anonyymi
Yritetty on, mutta se luiskahti sivuun..
- Anonyymi
Ne jotka ei oo käyneet Aulavalla eivät tiedä mitä on Alavutelaanen rakkaus.
Hilkka kävi niinkuin minäkin.
Hammethi ei oo käynyt.Pösöömies kävi ja
Moni muukin Hilkan lähituttu. - Anonyymi
En usko että murha asia selviää ikinä. Ja syy on se että poliisi on jotenkin sekaantunut asiaan. "Ostettu ettei tutki". . .
- Anonyymi
Sisäminsteriö ja Supokin ottivat homman haltuun.Miksi???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995