Eikö kukaan tunne surua, epätoivoa, empatiaa, järkytystä

Anonyymi

Ihmisten julmuuden ja pahuudenvuoksi

Ihmisten kyvyn porukassa tehdä pahaa yhdelle
Esimerkkinä Amber, Depp

Miljoonat miehet raiskaavat, tappavat pahoinpitelevät joka päivä. Yleensä heikompiaan eli naisia.

Tästä ei puhuta. Ei joukkopilkkaa, joukkovihaa, jossa toinen puoli nautintoa.

6

177

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki ovat iloisia ettei ahne ämmä onnistunut viemään miehen rahoja vaan joutuu maksamaan valheistaan erossa saatuja takaisin :D

Onneksi mies ymmärsi ottaa eron ajoissa, muuten tämäkin hullu femakko olisi saattanut murhata rahanhimossaan, pahoinpidellyt oli jo monta kertaa.

Vain väkivaltaiset suomifemakot puolustaa tuollaisia hulluja ja täällähän teitä ei tuomita edes murhista, pedomurhaajan saamasta lastenraiskaustuomiostakin itkette edelleen.

• Anonyymi

Tietysti ihmiset tunte surua kauhua,Eivät hyväksy asiaa. Miten yksi asuva yksinnäinen 69 vuotias nainen voi asian vaikutaa? minun työeläke riittää minun eläminen.Minulla ei miestä ,ei miehen rahoja.Ystävni kuoleet.Kun en juo,en usia ystäviä saa,Sepä se!Ei leskeneläkettä ,ei sosiali tukia.ei perintö rahoja,ei edes perikunnan loma mökiä. Luku lasit markejen halpis lasit. Ei varaa matkustaa ymm.Miten voi vaikuttaa asiaan?

• Anonyymi

Osta köysi. Mikset tehnyt töitä, turha itkeä kun olet laiskotellut, ei miesten kuulu loismistanne kustantaa.

• Anonyymi

Itsekin tekisit ja vielä pahempaa. Niille on aina hyvät syyt. Teikäläisten kermaperseiden eettiset käsitteet vain on Jeesus-peräisiä, jolla ei ole kokonaisuudellista ominaisuutta, vaan täydentävä.
      Jos tekee mieli, niin voi ottaa; mitä vikaa siinä on? Kenen Jeesuksen mukaan ja kuka se luule olevansa, ja sitten olette aivopestyjä luulemaan johonkin etiikkaan ja kullttuuriin.
      Ukraina on natsi-paskiainen, ja Venäjän vihollinen, ja venäläisten solttujen äo 80, jossa ei komputoida kuin propaganda, omat halut ja joukkohenki (tai lähtee oma).
      Johon itä-Eurossa nevostolitito raiskasi 2M naista. Ei mitään uutta, ja sä olisit yksi niistä raiskaajista, ja ei jäisi yhteen kertaan, ja tappaisit huviksesi myös.
      Sulla vain on ihan väärät konseptit, joissa ei ole todellisuusperää.
      Yhteskunnassa vain on lait, jotka estää, ja ihmisten asenteet, jotka estää, mutta ne ei ole aina voimassa ja pinnalla, jolloin todellisuus astuu tilalle.
      Jos on rikas, ja ryöstät siltä millin ja elelet sitten kivasti, niin varmasti ryöstäisit set; olet vain huolissasi hinnasta, ja sitten sun kulttuurietiikka voi olla kermaperseiden.
      Vähän kun vapautuisit, niin tappaitkin ja paljon, ja osin omaksi huviksesikin. Löydät kyllä itsestäsi kaiken tarpeellisen; oman perimmäisen luontosi.

• Anonyymi

Minäkin olen miettinyt juuri samaa, esim. suomalaisten lasten elämä tuhotaan vain, että joku saisi siitä rahaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1749
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1226
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      642
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe