Yritin eilen itsemurhaa

Anonyymi

Yritin eilen itsemurhaa hukuttautumalla meidän suihkussa. Jos olisin ollut 5 sekunttia pidempään veden alla olisin todennäköisesti kuollut, en tiiä miksi vedin pääni pois koska minulla ei ole mitään järkeä elää. Elän kroonisessa kivussa joka tekee elämästäni helvettiä, kukaan ei ymmärrä miten vaikea minun on olla kokoajan jatkuvassa kivussa. olisi kiva kokeilla kannabista tai vastaavaa olen kuullut että se vie kivut pois.

15

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilaa cbd-öljyä, voisi ehk auttaa

    • Anonyymi

      Miten suihkussa pystyy hukuttautumaan? Suihkuveden valuessa pystyy hengittämään hyvin.

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti. Mee takas 4chanille. Tyypin elämästä kyse, eikä mistään teoriittisista ristirunkkauksista.


    • Anonyymi

      Sähän olisit romahtanut suihkun lattialle ja tuntenut vielä kipua kun olisit saanut sen lattialle romahtamisen jälkeen taas happea.Ei ne kivut olis kadonneet vaan lisääntyneet.Toki jos olisit lyönyt pääsi kaakelilattiaan niin sitten olis voinut mennä henkin paremmalla todennäköisyydellä kuin suihkussa seisominen.Kuten edellnen kirjoitti niin suihkussa pystyy hengittää.Ite ole säilynyt 45 vuotta elossa suihkussa käynti huomioiden.

      • Anonyymi

        Vedä suihkulakki päähäsi.


    • Anonyymi

      Voisiko joku kansanparantaja auttaa kipujen kanssa? Olen kuullut tutuilta että on monet kivut kadonneet vaikka konstit on olleet sellaisia vapaasta ja sormesta vetämisiä yms.

      Myös hypnoosi voi auttaa. Olen käyttänyt (kuunnellut) Michael Sealeyn: hypnosis for migraine, videota muutaman kerran kun on ollut sellaista. Siitä on ollut hyötyä.

      Voi että! Toivottavasti saat apua on jostain? Olet varmasti käynyt lääkärillä useinkin kivun takia. Voltarenin kipugeeli, hieronnat ja jäävoiteet on varmaan kokeiltu?

      Kuulutko mihinkään vertaistukiryhmään jossa on kroonista kipua potevia?

      Toivon että kipusi hellittävät.

    • Anonyymi

      Kysy lääkäriltä onko se mahdollista poikkeusluvalla.

      • Anonyymi

        Lue Apu, 28.9.2021. Siinä oli kannabislääkkeestä.


    • Anonyymi

      Mä myisin sulle koko bulkin, vitsi on vaan siinä, ettei kannabiskaan ole ihan turvallista - niin kukkahatulta kuin se kuulostaakin. Joillain lähtee käsistä siinä missä mikä tahansa muukin, sitten ollaan huppu himmeänä 24/7 ja selitetään, miten kaikki on niin hyvin. Minä sentään voin myöntää, ettei piri tee hyvää.

      Olet ihan oikeassa, en minä voi edes kuvitella millaisia päiväsi ovat. Osoitan silti syvää myötätuntoa, jos sopii. Älä tartu huumeisiin... ehkä tilaasi voisi helpottaa jokin muu lääke tai hoito? Ei sillä - lääkkeet ne vasta ovatkin pelottavia huumeita.

      Kuulostaa varmaan säälittävältä verrattuna krooniseen kipuun, mutta henkisten ongelmien vuoksi olen itsekin seissyt reunalla niin sanotusti useamman kerran. Joka kerta kun tulin takaisin tavalla tai toisella... mietin, että ensinnäkin: minun ei edes pitäisi olla elossa. Ehkä tämä on niin kuin paska elokuva. Kun nyt kerta ollaan tässä, niin katsotaan se loppuun. Jos vaihtoehto on tyhjyys - kyllä tämä on kiinnostavempaa silloinkin, kun on kamalaa.

      En tiedä miten auttaa. Lähetän sinne silti hyviä viboja ja toivon hartaasti, että kipuusi löytyy joku ratkaisu. Jos ne lääkärit eivät kuuntele, niin kerro vaikka tästä väliepisodista? Elämää annetaan kaikille vain yksi, vaikka laadussa onkin melkoista heittoa. Aika viimeiseen asti itsekin haluan pelata kortit loppuun.

    • Anonyymi

      Aikamoinen tyyppi olet jos suihkuun hukut!

    • Anonyymi

      Hei, tulin takaisin jakamaan tämän. Itse loukkaantuisin, jos joku puhuisi psykosomatiikasta kun oikeasti sattuu, mutta jospa tästä olisi apua.

      Eräs ihminen joka kärsii kroonisista kivuista niin, ettei saanut nukuttua, koki tuon auttavan.

      https://m.youtube.com/watch?v=_tOaqiz0vec

    • Anonyymi

      Luulen, ettet halua oikeasti kuolla... mutta haluat, että kipu päättyisi. Ehkä kaukaa haettua, mutta tämä muistuttaa minua paljon henkisesti kärsivistä. Sama logiikka.

      Selviytymisvaistosi on todennäköisesti potkaissut. Se toimii, vaikka ihminen olisi ajatuksen tasolla hyvinkin tosissaan. Sitä on vaikea vastustaa. Ja hyvä niin! Muuten et olisi kirjoittanut tuotakaan viestiä.

      Voi kun voisin tehdä jotain. Iso kunnioitus kuitenkin, että olet täällä tänään!

    • Anonyymi

      Kansanparantajaa kannattaa kokeilla. Tuttavani vaivat paransi kansanparantaja.
      Itse pitäessäni käsiäni erään henkilön otsalla, tämä väitti päänsärkynsä paranevan.

      Juo vihreää luomuteetä, hengitä syvään ja kokeile, vähentävätkö omat kätesi kipuja.
      Pidä käsiäsi ennen yritystä ja sen jälkeen juoksevan lämpimän veden alla.

      Vettä, kahvia tai teetä tulee juoda joka päivä noin kaksi litraa.

      Olen uskonnollinen ja saan rukouksista voimaa kestää elämää, jos se ei suju hyvin.

      • Anonyymi

        Miksi ( tapa )uskonnollisena ikämiehenä joka lellanduudelin viikkona kerrot netissä aikovasi nirhata hengen itseltäsi?

        Joku vipstaagi tosa täytyy olla; tarkoitan psykiatrinen vaiva...


    • Anonyymi

      Pidä langattomat laitteet suljettuna ainakin yöllä. Näin suositellaan monissa maissa niiden säteilyn takia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe