Muistakaa Äiteljä ja Vaimoja muulloinkin kuin äitienpäivänä. Kävin jo eillen äitini haudalla vaikka äitini kuolemasta on jo kauan niin ajatukset ovat usein hänessä. Myös lasteni äitiä muistan vaikka "huuhaa"ukko olenkin. Olemme ollet alle 18 vuotiaasta alkaen yhdessä,ja minä en ole helppo kumppani. Ei siinä "miehuus" mene vaikka vie muulloinkin kuin syntymä-ja äitienpäivänä kukkia kullalleen. VOi myös sanoa minä rakastan sinua. Kaikkille ÄIDEILLE ONNITELUT.
Muistakaa Äitejä.
6
252
Vastaukset
kiitos Nylkynen.
Todella - äitejä ja vaimoja voi muistaa vuoden jokaisena päivänä - vaikkapa sanomalla:
Minä rakastan Sinua.
Kaikille äideille onnea ja kiitokset niin paljosta - olette sen arvoisia.
T. MM.- Äiti ja Nainen
On Suurta Miehuutta osoittaa rakkautta niille, joita ei ole olemassa enää ja varsinkin niille jotka ovat vielä olemassa.
Äideille.
Ja tietenkin entisille, nykyisille ja tuleville Vaimoille...jotka kaikki ovat sen lisäksi vielä Naisia. ;))) - amaryllie
oikein paljon.!!!!
Siinä puhui taas sydämmen ääni!!!!kauniisti Ihana äitienpäivä kun on kaksi touhukasta lasta, koti ja aurinkokin vielä paistaa ulkona :)
Kiitos paljon ja sinulle aurinkoista sunnuntaita :)- Punainen vaara
Meillä ei vietetä äitienpäivää kahdestakin syystä: Äitienpäivä on kommunistien juhlapyhä, joka ei näin suomalaista oikeistolaista miellytä. Toiseksi, ja tärkeimmäksi, äitien päivä on ihan yhtä lailla joka päivä. Harmittavaa, kun ihmiset muistavat omaa emoaan kerran vuodessa vain. No, kukin taaplaa tavallaan. Hyvää pyhää!
- nylkynen
Merkillinen näkökanta,mutta sinulla on täysi oikeu siihen.Siinä olen samaa mieltä,että pitää muistaa useammin. Empä ole ajatellut asiaa aatteen kannalta.Minullakun ei ole minkäänlaisia aatteita eikä jäsenkirjaa. Taitaa olla tiedonkulku huonoa koska täällä Etelä-Pohjanmaalla
täällä kun oikeitolaisetkin vie kukkia äidilleen.
Jokainen laittakoon päivät tärkeys järjestykseen.
Hyvää päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659945K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945674Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1655250PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754891Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot72883- 2122459
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe01690