Mitäs muita vastaavia hauskoja haukkumanimiä tiedätte? Kukkakeppi, oksa jne. Otsikon nimet löysin Testomanin ja Raudon seikkailuista. Niissä jutuissa oli kans tuulennussima vinkuheinä ja puhallusputki. :D Kertokaa omanne!
"Niin laiha, ettei uskalla koulussa viitata ku kello valahtaa kainaloon."
Kynäniska ja muikunruoto
riisikeppi
7
6458
Vastaukset
- tnt
Pohjanmaalla sanottiin että "Hankisääski"
Rääpäle on kans aika hyvä ja luuviulu. - age
suvituulen raiskaama kanakopin ovi
- minä
pulunnussima torikassi rotanraiskaama pullanpala
- Duunari
Meidän pomon poika oli viime kesänä ilman paitaa työmaalla ja pullisteli olemattomia lihaksiaan.Sanoin sille että tollasilla puikoilla meilläpäin syödään riisiä.
- konno
ohuista käsistä toimii hyvin: on ku pakkasenraiskaamat pulkannarut
- viel
yksi; poutiainen
- -pohojosesta-
"Niin laiha, että piti pyytää baarimikkoa sammuttaan raflan ilmastointi, ettei ukko kellaha nurin" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781