Tilanne: reilun vuoden vanha läppäri (noin 800 euroa) hävisi asunnon takapihan terassilta jossa istun usein koneen äärellä näin kesällä. Aivan vierestä menee vilkas liikenteinen tie. Olin jättänyt siihen siksi aikaa kun menin keittämään kahvia sisälle asuntooni. Saako mitään korvausta vai katsotaanko huolimattomuudeksi kun jätin koneen ulos hetkeksi. Olisiko pitänyt ilmoittaa poliisille jotta saa vakuutuskorvauksen? Ajattelin että on turhaa ilmoittaa sillä tuskin läppäriä enää takaisin saa.
kannattaako hakea op-kotivakuutuksen korvausta? kiitos vastauksista.
kevään tyttö
Saako varastetusta läppäristä vakuutuskorvausta?
Anonyymi
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Korvauksen ehdoton edellytys on rikosilmoitus. Tee se joka tapauksessa, mutta veikkaan että menee silti oppirahoiksi. Ihmisillä myös aika kultaa muistot. Tarkista, ettei tuo reilun vuoden vanha kone ole ostettu esimerkiksi 2018 tai 2019
- Anonyymi
Niihin koneisiin yleensä lasketaan ikävään ja ja omavastuu joten aika pieni korvaus voisi teoriassa tulla
- Anonyymi
No taidan jättää hakematta sillä korvaus tosiaan pieni. Kiitos kuitenkin vastauksistanne.
kevään tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647