Viimeinen villitys, pahan pesästä: kangasalanhelluntaiseurakunta!

Anonyymi

Nyt taas, mahdollisesti. viimeisen kerran tuon TAAS teilel esiin että tämä paikka on paha ja opettaa väärin!

se että, viimeisen kerran, merkitsee ,että se voi olla perkeleen kabala juoni, monen asian suhteen, ja itseni kohdalla, kuin se että perkele tekee tulipalon ja sitten juoksen sen sammuttamaan!

eli ajan hukkaa!

No, kuten tapani on niin, otan sitten sieltä räikkimmät esille, jso tulen tämän asian kanssa takaisin, ellei.
JUOKSE KARKUU, sillä' sen päå-opetukset ovat.

Tee lain tekoja ja pelastus!

ei armo vaikka siellä täällä onkin, "hyvää" mutta se koko paketti on täynnä myrkkyä ja padassa ON KUOLEMA, lain tekojen kautta.
Tarkoitus on monin hienoin sanan kääntein saada sinut, tekemään lain tekoja, varsinkin pitämää juhlia !
ja jossain osoitin että, jopa juhlien pitäminen on lainteko, juutalaisuudessa johon monet tahtovat olla OSALLISIA!

Nyt siis, he ogvat eksyttäjiä eikä KUKAAN SIELTÄ OLE USKALTANUT tulla haastanaa minua!
kyllä he tuleavt herjaamaan (eräs sana, mikä on vihastumisen väännös!)
Mutta yhtäkää tosi-asiaa jonka olen tuonntu esille ei ole KIRJOITUKSILLA kumottu!

van tarttuvat kirjotus virheisiin ja muuhun, mutta ei itse PERUSTELUIHIN!

Joten kavahtakaa tätä paikkaa, kuitekin jos sinne tulee lisää tahi joka nostaa jonkun järjettömän, asia esille, sen teille tuon sitten julki

MUTTA
Pääasia on:

LUKEKAA ITSE RAAMATTUA ja tutkikaa:;
Pyytäkää Jumalalta:
Ef. 1:17
anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan

ja Jumala antaa teille, ilmestyksen ja viisauden Hengen osallisuuden eli, Pyhä Henki itse opettaa teitä ja JOHTAA koko ja kaikkeen totuuteen.

ja TOTUUS tekee teidät vapaiksi,
ei lait teot, varsinkaan, kääntyminen juutalaisuuteen!

mutta sana se,
olen valpaana ja teidän turvana!

ole luja ja rohkea, ja vastustakaa perkelettä niin se teistä pakenee!

Jos minut on laitettu:
Fil. 1:16
nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,

Puolustamaan ILOSANOMAAN, eli ARMOA joka meidät pelastaa ja vastassa on lainkiivailijat, jotka tahtovat saada voittaa teidät!

Ole Luja ja ROHKEA!

Herra, TOTUUS on meidän puolella ja kanssa!

Nyt siits viimeinen villitys.
https://kangasalanhelluntaiseurakunta.fi/koti/blogit/577-saako-vihastua-jos-tuntuisi-olevan-aihetta


"Saako vihastua, jos tuntuisi olevan aihetta?

Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö.

Kirjaimellisesti, ”vihastukaa” tai ”vaviskaa”.

Heprean tekstin mukaan kehoitetaan olemaan varuillaan, ettei synti pääse yllättämään ihmistä."


jaa vai niin:
No, siis "heprean tekstin mukaan"

annatko nyt sen tekstin sitten kaikille esille?

JOTEN ANNA SE LÄHDE eli teksti!!!!

3

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2. Moos. 20:
      5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;

      Jumala on KIIVAS, MUSTASUKKAINEN sekä KATEELLINEN!

      esim hebreankieli, eikä mikään muukaan kieli, pääse edes lähelle, Suomen rikasta ja ihmeellistä kieltä,
      esim sanan vavista sekä kiivas ja viha ja niiden eri taivutus-muodot, ovat sitten mitä äidinkielen opettajat tekevät.

      Nyt Jeesus oli sekä VT:ssä että UT.ssa on monia tapauksia joissa Herra Jeesus oli kiivas ja vanhan testamentin sanoilla, kateellinen sekä mustasukkainen ja kiivas!
      ja Herra JOPA vihastui!

      On tietysti, hyvä, jos ei ole vihaa sydämessä, mutta
      MUTTA
      mitä jos Jumala itse on täyttänyt ihmisen sydämen vihalla, kysyy itkuinen Jeremias?
      mitä voi ihminen savi tehdä, ihmettelee Paavali, voiko savi astia tapella Jumalaa vastaa!

      Jes. 45:
      9 Voi sitä, joka riitelee tekijänsä kanssa, saviastia saviastiain joukossa-maasta tehtyjä kaikki! Sanooko savi valajallensa: "Mitä sinä kelpaat tekemään? Sinun työsi on kädettömän työtä!"

      No, Jesajaa Jumala ei täyttänty vihalla, mutta voi JEremiasta, aina vaan täytyy olla vihalla täytetty sydän.
      Room. 9:20
      Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"

      Joten toki Paavali sitten tiesi eli tunsi Kirjoitukset ja niitä loistavasti esillä piti ja toi.

      Joten kaikkien ei ole hyvä opettaa jos ei ymmärrä tahi ei tahdo, koko asiaa ja sen puolia pitää esillä vaan omaan korva syyhyyn ja omaan tarkoitukseen sitten OSAN ilmoituksesta tuo esille.

      Monesti, monet harha opettajat aj väärät profeetat, ottavat sanan sieltä ja sanan täältä ja jos
      Jos löytyy paikka jossa, esim joku sana on VAIN YHDEN KERRAN MAINITTU, niin siitä saa uuden opin tehtyä ja sitä ei voi vertailla eli tutkia :)

      eli, Kuten esim, Efsolaiskirjeen tapaus, jossa Paavali käyttää sanaa vain yhden kerran, eikä sitä ole sitten muualla esillä :)
      https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?lex=Thayer&ref=ef 4&ent=3950
      eli tämä sana on käännetty sanalla:

      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Eph&c=4&v=1#conc/26
      Ef. 4:
      26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,

      joten, tästä voi tehdä omiin tarkoituksiin oivan uuden opin ja sitä ei voi tarkastaa, mistään ellei sitten ole arvostettu ja tarkka kielen ja opin sekö Jumalan Sanan tuntija.

      joten, on monia sanoja, kuten vaviskaa sekä vihastukaa.
      Omasta mielestäni, vaikka en edes äidnkieltä osaa, niin sana vaviskaa ja vihastukaa, eri merkitys.

      nyt, se että, 1500 oikea oppinutta, on sitten King James/in Raamatun kääntänyt, niin heillä on kuitenkin erialisia ajatuksia, siitä mitä on kyseessä viha vai vavistus tahi
      "Kirjaimellisesti, ”vihastukaa” tai ”vaviskaa”."
      Pyrin tätä kirjaimellista sitten etsimään, mutta kuten havaisin se on mainittu vain kerran !

      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G3950&t=KJV
      eli sana VIHA!
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Eph&c=4&v=1#conc/26
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G3950&t=KJV

      vain mainittu yhden kerran! :(
      https://biblehub.com/ephesians/4-26.htm
      Tässä on yleisimmät käännökset, ja sitten linkkien kautta PERUSTELUT, miksi jotain sanaa, määritellää juuri näin.

      eli, viha, mikä ei ole Jumalalle mieleen on selvästi, monissa paikoin ilmoitettu, ja muut sen samaa tarkoittavat sanat.

      1/2
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Joten, mitä Voi Jeremia sanoa jos Jumala on täyttänyt, hänet vihalla ja sitten siitä tulee katkeruus, kuten on havaittavissa, Jeremian sanoissa Jumalalle.
        ja sitten en rohkene, tässä yhteydessä ajatella mitään Herrasta Jeesuksesta, joka oli vihainen ja vihastui:

        Ef.4:26. Vihastukaa mutta älkää tehkö syntiä. Älköön aurinko laskeko vihanne yli. 27. Älkää antako tilaa Paholaiselle.
        eli onko siitä AINA ja KAIKISSA tapauksissa sitten AUTOMAATTISESTI seuraus, että antaa perkeelle tilaa!

        Joten, en tiedä, mitä sitten opettaja tahtoo opettaa?
        'vihanne', siis se sana jota ei voi tutkia, niin merkitsee että
        on kaksi vaihto-ehto, mitä opettaja 'rabbi' opettaa.
        omilla lahjoilla eli teoilla, pois vihasta! tahi sitten Herran opetus, anteeksi anto eli ARMO:
        eli lain teot vastaan ARMO.

        Miten muuten on, mikä on juutalainen käsitys, teoista, eikö työ eli ansio, jota sitten on esim, monessa, kabbalan sekä talmutin kirjoissa, kuinka tehdä työtä eli lain tekoja Jumalalle että saa ja voi tuoda lahja/lahjan Herran eteen.

        Nyt, Jeesuksen ja Paavalin opetus on että, kaikki voivat tuoda lahjoja Herran eteen vaikka olisi rosvo tahi murhaaja tahi ilotyttö, eli prostitu,
        voi hyvin antaa HYVÄN TEON Herralle jos tuo "porton palkan Herran eteen"!
        tahi jos on rosvo ja murhaaja, sitten voi tuoda lahjoja Herran eteen,
        oli sitten vihaa täynnä, Jeremias tahi vihastunut, kuten esi, pitalinen soitapäälikkö Elisan aikana!

        Joten, estääkö VIHA, sen ettei voi tuoda lahjoja Herralle, UUDESSA LIITOSSA!
        Vanhassa LAKILIITOSSA kyllä(?), mutta UUDESSA EI:
        sillä me kaikki olemme aina ja loppuun asti, syntisiä, vihaisia ja sota-tilassa Jumalaa vastaan!

        em emme muutu, hyviksi uskoviksi vaan kuolleiksi!
        ja sitten senkautta porton palkka on Herralle mieleen oli sitten vihainen tahi kiivastuksissa!

        eli kyseessä on TAAS;
        ARMO VASTAAN LAINTEOT!

        Joten, Lukekaa Itse Jumalan Sanaa, ja mielummin koko Raamattu ja ei vai yhtä sanaa ja siitä sitten tee omai järjettömiä päätelmiä!

        Joten KAVAHTAKAA HEITÄ ,jotka eivät edes suostu laittamaan aj antamaan luotettavia lähteitä!

        Kuinka voi tutkia jos ei ole lähteitä?
        arpaa heittämällä vai miten!

        Joten, kuten olen esille tuonnut aikaisemmin niin tuon taas, että tämä henkilö. on mahdolliesti, hyvä tahtoinen hölmö, tomppeli jota jotkut käyttävät hyväksi, mahdollisen dementia takia!

        Joten, Juoskaa Herran armon suojaa olit sitten vihastunnut ja vapiset tahi täynnä vihaa, kuten Jeremias!

        omilla teoillasi, mukamas sitten saat armon!

        ymmärtäkää aj tietäkää, että juutalainen ymmärtää lain teot että NE ON JUMALAN PALVELUS!
        teot, jotka KAIKKI Jumalan edessä kuitenkin:
        Hes. 36:17
        17 "Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa.

        vaellus, ja teot, aj vieläpä lain teot!
        "Heidän elämänsä oli minun silmissäni saastaista kuin kuukautisveri."

        Joten, me eikä he, lain teolla saa puhtautta eikä edes vapautusta vihasta tahi kiivastuksesta ja vihastumisesta.

        se on ASENTEEN JA MIELEN UUDISTUS, kuten Paavali opettaaa:
        Room. 12:2
        Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
        ja
        Matt. 18:21
        21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
        22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

        Luuk. 17:
        3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
        4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."

        Nyt SAAKO uskova, tahi Jeremias tahi itse Jeesus VIHASTUA ja jos vihastuu se on syntiä joka tulee antaa anteeksi?
        eli tekikö Jeesus syntiä?!!!
        Ef. 4:26
        "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,

        eli tehkää syntiä ja sitten katukaa sitä?
        sekö ON JEESUKSEN OPETUS, jota Paavali lainaa?
        Joten viha itsessään ei ole syntiä, mutta se voi johtaa syntii, mutta me, eli uskovat voivat HALLITA sitä, mitä teemme.
        Roomalaiskirje.
        syntiä, emme voi hallita sillä se RIIPPUU MEISSÄ KIINNI kuolemaan asti!
        Roomalaiskirje!

        Joten kavahtakaa tätä paikkaa ja sen opetuksia!

        ja sitten lisää kahvia!
        2/2
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Gal. 1:9

      Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

      Gal. 3:10

      Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe