CIA-USAn, NATOn, Venäjän , EUn ja kai osin Ukrainankin yhteinen juoni?-
maailmaa hallitseva illuminaattti saa energianhinnat kattoon = köyhät kurjuuteen ja uuden maailmajärjestyksen aloitetua?
http://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/illuminati
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12186408/supo-tarvitsee-lisaa-resursseja-arto-laurin-kyttaamiseen
Kyseessä on feikki,fake eli vale-sota. TV-lle sovitettu, tarkotus mm saada ortodoksit EUseen
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
illuminaatti raknetaa 3tta maailmansotaa - joka tulee kristillisen maailman ja "rauahanuskonnon" välille.
Tää tehdään illuminaatti- Mazzinin vapaamuurarijohtaja Albert Pikelle 1800-luvulla lähettämän kirjeen mukaan- jossa ennustetiin tarkalle 1 ja 2 maailmantosakin- ja siinä myös kerrottu 3s maailmansota.- Anonyymi
iLLuminaatti ajaa monia hankkeitaan tuon selkkauksen avulla. mm.
-Venäjän laajentuminen Portugaliin asti- ortodoksien avulla Venäjä levitää valtaansa- ihan yleistietoa tämä.
- energianhinnaoilla luodaan talouskriisi ja hätätilat - kun köyhillä ei ole enää varaa
- ukraianalaiset valkoiset natsit levitetään EUseen ja nostetaan uusnatsistista politiikkaa EUssa- ehkä myös hajannusta
EUn hajoaminen on ehkä jo päätetty?
- Anonyymi
Kaiken takana on joulupukki. Ylikansoituksen takia lahjoja ei ehdi enää jakaa ja vaikka se pukkia kirpaisee, niin väkeä on vähennettävä.
- Anonyymi
putini se sinun takanasi on.
- Anonyymi
uusnatsi-Ukrainalaisia levitetään
- Anonyymi
Karpolla on asiaa !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078