Arvostamme jos osaat pitää kätesi pöydän päällä, et ole kiinnostunut kengistä, et tunne tarvetta lämmön ja myötätunnon osoituksiin, et tunne vetoa naisiin ja pystyt oöemaan kylmä sekä välinpitämätön.
Kauhavan kaupunki etsii kaupunginjohtajaa
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Et halua edustaa, et johtaa, et jalkautua. Varot ottamasta kontaktia kehenkään, viihdyt työhuoneessasi. Et vaivaa kunnanhallitusta näkemyksilläsi etkä varsinkaan esityksilläsi. Omaat oikean värisen puoluekirjan, ellet omaa, ymmärrät ottaa sen vastaan vähin äänin ennen kun otat virkasi vastaan.
- Anonyymi
Ei kai sen kummempia kyvykkyyksiä kuin hoitaa virka-asiat ihmisiä sen enempiä ahdistelematta siitä niin kuin lähdetään jos ei tuokaan onnistu niin sitten syytä harkita uranvaihtoa
- Anonyymi
Sitähän Mattila yritti. Muuta kun haukuttu sitäkin miestä.
- Anonyymi
Näin. Ihan riittää, että ymmärtää oikean ja väärän eron ja aseman tuomat vastuut. Yllättävän monet ihmiset kykenevät myötätuntoon ja tunteiden esiintuomiseen ilman, että se ahdistaa muita tai aiheuttaa kiusallisia tilanteita. Se on siis mahdollista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän Mattila yritti. Muuta kun haukuttu sitäkin miestä.
Eihän kd lle mikään kelpaa. Se joka itsensä ylentää Jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791