Sanna Ukkolan kolumni (9.6.2022)Iltalehdestä. Siinä on hyvä kuvaus heteronaisen maailmankuvaa. Inisevä mies ja luuseri on heteronaiselle kauhistus.
Hyväksy totuus tai mätäne.
Aikoinaan Veljesseuraan ilmaantui kourallinen naispuoleisia exiä. Nämä naiset olivat aivan kauhuissaan, kun inisevät luuseriluopiot lähestyivät heitä romanttisesti.
Syy siihen oli yksinkertainen. Harva heteronainen edes ajattelee inisevää luuserimiestä romanttisesti. Kun inisevä luuseri luopio lähetti yksityisviestin niin ex- jt nainen pidätteli oksennusta ja syytti ahdistelusta.
Inisevän luuseriluopio pelikirja oli aivan sekaisin. Heteronaista ei todellakaan valloiteta surkuttelemalla kohtaloaan ja sen jälkeen pyytämällä treffille.
Tätä se ininä ja luuserointi teettää. Opitaan täysin väärille tavoille. Luullaan aivan tosissaan, että miehen vetistely, ininä ja itsesääli on kovaa valuuttaa. Ei todellakaan ole!
Inisevä luopiomies lue
31
74
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat itse olla se luuserimies? Sen laatuista on ininäsi. Häpeä.
- Anonyymi
"Aikoinaan Veljesseuraan ilmaantui kourallinen naispuoleisia exiä. Nämä naiset olivat aivan kauhuissaan, kun inisevät luuseriluopiot lähestyivät heitä romanttisesti."
Nyt kun sinulta kysyy todisteita väitteisiisi, niin niitä saadaan kokonaiset nolla kappaletta. Mistä tämä johtuu?
Siitä, että olet kehitellyt päässäsi hevonkukkuun perustuvia tarinoita ja uskot niihin itse. On täysin mahdollista, että kuvaamallasi tavalla on tapahtunut, mutta se että esittelet että tapaukset olisivat olleet yleisiä, tai edes monikossa, on sitä kuuluisaa hevonkukkua.
Mutta sinullahan ei ole sääntöjä eikä velvoitetta pyrkiä esittämään faktoja. Mielikuvilla leikittely riittää.
Siinä sitä on älyllisesti rajoittuneen luuserin määritelmä aika kompaktissa paketissa.- Anonyymi
Olen kertonut tämän tarinan ennenkin. Siihen sekaantui jopa MM kommentoiden erään ex-jt naisen avataria. Toki silloin tapahtumasta oli vähemmän vuosia ja sitä ei kiistetty.
Muuten minulle on aivan sama, uskooko joku inisevä luuseriluopio minua. Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut tämän tarinan ennenkin. Siihen sekaantui jopa MM kommentoiden erään ex-jt naisen avataria. Toki silloin tapahtumasta oli vähemmän vuosia ja sitä ei kiistetty.
Muuten minulle on aivan sama, uskooko joku inisevä luuseriluopio minua. Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista."Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista."
Pieni paradoksi. Takoittaa siis sitä, että et edes välitä omista täysiverisistä ja patologisisiksi muodostuneita henkis-holistisista ad hominem luopioininöistäsi ... mutta melko erikoinen fetissi kuitenkin.
;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista."
Pieni paradoksi. Takoittaa siis sitä, että et edes välitä omista täysiverisistä ja patologisisiksi muodostuneita henkis-holistisista ad hominem luopioininöistäsi ... mutta melko erikoinen fetissi kuitenkin.
;-)Niinpä. Samankaltaista epätoivoista ininää kuin Medjedevillä itänaapurissa.
Niin ja tietenkin Anthony Morris mini kolomosella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista."
;-)Jos niin haluat tulkita, en välitä siitäkään. Jos minut luopioksi määritellään, niin so what.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten minulle on aivan sama, uskooko joku inisevä luuseriluopio minua. Ne ajat on ohi, kun edes pikkasen välitin luuseriluopioiden purkauksista."Olen kertonut tämän tarinan ennenkin. Siihen sekaantui jopa MM kommentoiden erään ex-jt naisen avataria."
Että näin. Juuri kuten oletin. Sinulla on yksi tapaus jäänyt mieleen ja yleistät siitä täysin perusteettomasti että tapauksia olisi ollut säännöllisesti.
Sellaista on luuserin rehellisyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Samankaltaista epätoivoista ininää kuin Medjedevillä itänaapurissa.
Niin ja tietenkin Anthony Morris mini kolomosella.Olen päässyt hyvään seuraan. Toki toi Morris juo enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen kertonut tämän tarinan ennenkin. Siihen sekaantui jopa MM kommentoiden erään ex-jt naisen avataria."
Että näin. Juuri kuten oletin. Sinulla on yksi tapaus jäänyt mieleen ja yleistät siitä täysin perusteettomasti että tapauksia olisi ollut säännöllisesti.
Sellaista on luuserin rehellisyys."Että näin. Juuri kuten oletin. Sinulla on yksi tapaus jäänyt mieleen ja yleistät siitä täysin perusteettomasti että tapauksia olisi ollut säännöllisesti."
Plus että se mitä joskus muinoin on tapahtunut jossain foorumilla, ei kerro luopioista yleisesti yhtään mitään.
Tämän ymmärtämiseen tarvitaan noin yksi ja puoli toimivaa aivosolua, mutta rajoittuneelle sekin on liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Että näin. Juuri kuten oletin. Sinulla on yksi tapaus jäänyt mieleen ja yleistät siitä täysin perusteettomasti että tapauksia olisi ollut säännöllisesti."
Plus että se mitä joskus muinoin on tapahtunut jossain foorumilla, ei kerro luopioista yleisesti yhtään mitään.
Tämän ymmärtämiseen tarvitaan noin yksi ja puoli toimivaa aivosolua, mutta rajoittuneelle sekin on liikaa.Olen nähnyt luopioita mielenosoituksessa. Olisi voinut ajatella, jos ei tietäisi, että kyseessä on syrjäytyneiden mielenosoitus. Yksi verkkarityyppi jäi ikävästi mieleen.
Voi kristus, ei voinut muuta todeta.
Toi tapaus Veljesseurassa. No eipä siellä ole sen jälkeen paljon ex- jt naisia nähty. Läskiä äijiä valittamassa ja inisemässä. Luopioluuserikerhoksi jäi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niin haluat tulkita, en välitä siitäkään. Jos minut luopioksi määritellään, niin so what.
"Jos niin haluat tulkita, en välitä siitäkään. Jos minut luopioksi määritellään, niin so what."
Ilmeisesti Tukholma-syndroomainen kultti-fiili elämän sisältönä olisi oikeampaan osuva luokitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos niin haluat tulkita, en välitä siitäkään. Jos minut luopioksi määritellään, niin so what."
Ilmeisesti Tukholma-syndroomainen kultti-fiili elämän sisältönä olisi oikeampaan osuva luokitus.Miten vaan.
- Anonyymi
Av.aa..jalla on jälleen tuo maaninen ad hominem onanointi-kiimavaihe päällä ja aikansa hanskattuaan katoaa jälleen takaviistoon ... kunnnes seuraava patologinen ja vastustamaton kiimajakso iskee päälle.
Mutta jos tuollaiset purkautumiset mieltä edes hetkeksi rauhoittavat, niin mikäs siinä ;-)- Anonyymi
Hyvä analyysi. Olen otettu, ettei tarvitse käydä lääkärillä, vaan selitys löytyy täältä.
Kiitos sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä analyysi. Olen otettu, ettei tarvitse käydä lääkärillä, vaan selitys löytyy täältä.
Kiitos sinulle.Niin, kovastihan sinua vaikuttaa ex-todistajat ad hominem-kiimattavan, kuin narkomaania.
Mutta onhan siinä elämälle jotakin tarkoitusta ;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kovastihan sinua vaikuttaa ex-todistajat ad hominem-kiimattavan, kuin narkomaania.
Mutta onhan siinä elämälle jotakin tarkoitusta ;-)Joo, näen tämän lähinnä valistustehtävänä.
Inisevä luopio itkuvirsineen on säälittävä otus, kuten esimerkiksi sinä. Minulle aukominen on ensiaskel kohti miehisyyttä, eli luuseroinnin ja itsensä surkuttelun loppua.
Jo inisevä luopio ei edes yritä aukoa minulle, niin toivo on menetetty. Sulla on hitusen toivoa, vaikka lausunnostasi päätellen olet vellonut itsesäälissä jo tovin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näen tämän lähinnä valistustehtävänä.
Inisevä luopio itkuvirsineen on säälittävä otus, kuten esimerkiksi sinä. Minulle aukominen on ensiaskel kohti miehisyyttä, eli luuseroinnin ja itsensä surkuttelun loppua.
Jo inisevä luopio ei edes yritä aukoa minulle, niin toivo on menetetty. Sulla on hitusen toivoa, vaikka lausunnostasi päätellen olet vellonut itsesäälissä jo tovin.Kun Jehovan todistajat luopuivat Raamatuntutkijoista ja alkoivat luopioiksi, inisivätkö he?
Oliko heidän toivonsa menetetty?
Minä vastaan: oli.
He luopuivat Raamatun opetuksista ja uskoivat juoppo rutten sepustuksiin, joita hän väsäsi kännipäissään.
- Anonyymi
Hello ainahan pitää yrittää ei mitään sää jos ei yritä
- Anonyymi
Ole tosimies!
Liity vaaralliseen lahkoon!
JW.ORG - Anonyymi
Eihän Veljesseura.org ääninauhoitusta sisällä, vain silmin luettavaa kirjoitusta.
Miksi edellä alusta alkaen toistetaan korvahavaintoa ?
Foorumi kertoo lahkosta, ja entiset lahkolaiset kertovat mielellään miksi lahkon jättivät. Mies on naiselle projekti. Valmiit luuserit eivät ole haaste. Setämies tietää ja on siksi valinnut jääräpäisen ylimielisen suhtautumistavan naisiin. Totuus on että vanhimpia ja rumimpia pitää potkia tieltä pois. Näin se elämä vaan menee.
- Anonyymi
Kyllä jos on titteli kunnossa avustava vanhin.
Voi todella valita kauniin naisen monet minun tuntevat asema veljet ovat valineet hyvin naisellisen isot ...ja leveä se.....todellisen missin
Nytkin meidän seurakunnassa on yksi vaalea sisar
Jota piirittää moni veli. Veikaan että etelä suomen
Betel veli voittaa kisan ..... !
- Anonyymi
Kuvasit juuri varsin osuvasti itseäsi.
- Anonyymi
Menes hyttynen muualle inisemään siitä.
- Anonyymi
Käytä raidia jos hyttyset sua häiritsee.
- Anonyymi
Ei oikein auennut,,,kun noi miesmallit ja vaateet ja vaatimukset tunneäly , sentimentaalius, myötätuntoisuus ovat välillä huudossa välillä alfaurostelu testostereoni ja toksinen itsekeskeissyys varakkuuden myötä, milloin pitää olla mitä , mutta yhtä kaikki että ei luulis olevan Sanna Ukkolalla yhtään varaa sanoa, mitään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985