osalla ihmisistä ei mitään käytöstapoja

Anonyymi

Marketissa säntäillään niinkuin ei muita olis ja mennään törkeesti eteen jonossa,kerran sanoin yhdelle eukolle että etuilitko niin ei reagoinut mitenkään, taisi olla kuuro tai tyhmä tai molempia. toiotaansa meni ja kierroksia oli luultavasti 7000 ennenkuin hieman liikahti. kortti pois ja kävellen kotiin.

7

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisivatko ihmiset samalla kunnioittaa sitä toisten ihmisten henkilökohtaista tilaa ja olla uimatta kassajonoissa toisen ihmisen liiveihin?

      Ei ole kovinkaan pitkä aika, kun Pirkan kirpputorikeskuksella pirtsakka neiti ihminen jatkoi sitkeää lähentelyään kassajonossa, vaikka kohteliaasti pyysin että "Voitko olla tulematta noin lähelle? Kun kassajono ei etene yhtään sen nopeampaa, vaikka kuinka uisit minulle liiveihin." lähentely loppui vasta, kun totesin että "Ei ole tainnut äiti opettaa minkäänlaisia käytöstapoja."

      Ihan oikeasti ihmiset, kunnoittakaa toisten ihmisten henkilökohtaista tilaa, kaikki kun ei haluaa tuntemattomia ihmisiä itselleen iholle kiinni! Vaan osa meistä kokee sen hyvinkin ahdistavana, kun tullaan liian lähelle.

    • Anonyymi

      Eihän nuo kaikki äiskät jaksa jonotella kun pitää myös hoitaa aikamiespoikaakin .

      • Anonyymi

        Ei se jono tosiaankaan mene yhtään sen nopeampaa, vaikka kuinka uisi edellä menevän liiveihin. Tosin taidan olla sen verran vetävä pakkaus, että olen kuin sokeria jota ihmiset täällä sukupuolesta riippumatta eivät voi vastustaa kun tämä sama ilmiö toistuu kokoajan että minun liiveihin uidaan. -.-"

        Kunnioittakaa ihmiset sitä toisen ihmisen henkilökohtaista tilaa, kiitos!


    • Anonyymi

      Pamauta krapula pierun niin lupaan että olet aika lähellä jonon kärkeä.

    • Anonyymi

      Työläiset pitää päästää jonon ohitse,piste.

    • Anonyymi

      Ehkäpä persauksiin kiinni tunkeva antaa jännästi tilaa, kun "vahingossa" tallaa häntä varpaille...

      Tämä tapahtui eräässä apteekissa Tampereella, ei Kangasalla: lähestyin tiskiä jossa oli kolme eri apteekinmyyjää. Jonoja oli vaan yksi. Olin siinä heti jo ensimmäisenä jonossa, kun ulkomaalaisen näköinen nuori nainen meni vaan eteeni seisomaan. Sitten kun yksi myyjistä näytti vapaan näköiseltä, minä vaan otin ja menin tiskille palveltavaksi, vaikka se nainen oli minun edelläni.

      Minähän siihen olin ensimmäiseksi tullut. Tokaksi tullut saa luvan odottaa. Enkä ala siinä "keskustelemaan" että kenen vuoro, kun tapaus on selvä.

      Näin ollen suosittelen että etuilijoille tekee samaa, etuilee etuilijaa. Turha niille on alkaa mitään huutelemaan, kun osa ei edes osaa suomea, tai ei ole ymmärtävinään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe