Uusi keskustelu.

Anonyymi

Ok. Tämä aihe on askarruttanut minua aika pitkään.

Laitteet tulee vuosi vuodelta älykkäämmiksi. Ihmiset taas vuosi vuodelta tyhmemmiksi. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Tykkääkö ihmiset olla tyhmiä ja siitä, että joku muu tai jokin muu ajattelee heidän puolesta?

Itse olen sitä mieltä, että lopulta syy on siinä, että kehittyäkseemme, ei meidän elämää pidä helpottaa liikaa.. Mikä ei tarkoita sitä, että sitä pitäisi vaikeuttaa. Sitä ei vaan pitäisi helpottaa. Kun ihmisiltä poistuu tarve ajatella, he lakkaavat ajattelemasta. Kun ihmisiltä poistuu tarve kasvattaa ruokaansa, he lakkaavat kasvattamasta ruokaansa. Kun ihmisiltä poistuu tarve pyyhkiä persettään, he lakkaavat pyyhkimästä persettä...

Onko tämä teidän mielestänne tervettä kehitystä? Onko terve maalaisjärki ihan so last season?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten seksin kanssa? Jos poistuu tarve harrastaa seksiä=lisääntyä lopetetaan se? Entä viinan juonti?
      Miten rakkaus? tai hellyys toisia kohtaan?

      • Anonyymi

        Viinasta en tiedä, mutta ilman viiniä vetäisin itseni jojoon. Harvoja asioita, mikä tekee elämästä elämisen arvoista. :)

        Seksi taas... Noh... Jos sitä ei ole saanut tarpeeksi, niin kai se jonkinlaisen puutteen tilan saamattomalle aiheuttaa...


        Rakkaus taas on ainoa todellinen asia ihmisen elämässä. Se, että saa rakastaa, ei se, että tulee rakastetuksi.

        Hellyys on taas vähän niin ja näin. Joskus on ja joskus ei ole. Yleensä ei ole. Sellaista on elämä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=qOi4Mh_rmWo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinasta en tiedä, mutta ilman viiniä vetäisin itseni jojoon. Harvoja asioita, mikä tekee elämästä elämisen arvoista. :)

        Seksi taas... Noh... Jos sitä ei ole saanut tarpeeksi, niin kai se jonkinlaisen puutteen tilan saamattomalle aiheuttaa...


        Rakkaus taas on ainoa todellinen asia ihmisen elämässä. Se, että saa rakastaa, ei se, että tulee rakastetuksi.

        Hellyys on taas vähän niin ja näin. Joskus on ja joskus ei ole. Yleensä ei ole. Sellaista on elämä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=qOi4Mh_rmWo

        Oletko hellä ja tunnetko hellyyttä itseäsi kohtaan?

        Ihana biisi :)

        Öitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hellä ja tunnetko hellyyttä itseäsi kohtaan?

        Ihana biisi :)

        Öitä :)

        Heh, en tiedä. Enkä siitä hellyydestä lopulta niin paljoa välitäkään.

        Ajattelen elämääni näin:. Yritän tänään olla vähemmän tyhmä kuin olin eilen. Yritän huomenna olla vähemmän tyhmä kuin olen ollut tänään...

        Mutta viiniä juon kyllä huomennakin... :D


    • Anonyymi

      Ei se kovin toivottavaa. Helppokäyttöiset ohjelmat täytetään tuhansilla lisäominaisuuksilla, joita ei juuri kukaan käytä, ja joita kukaan ei osaa käyttää. Lisäksi sitä käytetään mainontaan, osta tämä viimeistä huutoa ihmeominaisuuksilla oleva härveli, niin olet
      The joku!

    • Anonyymi

      Laiskuus. Mennään aina sieltä, missä aita on matalin. Eipä siinä muuta tarvita.

    • 'Maalaisjärjen' käyttöönotto johtaisi heti nopeaan keskimääräisen älykkyyden putoamiseen. Putoaa se nytkin hitaasti. Pääsyy on lääkintähoidosta ja syntyvyyden säännostelystä johtuva aleneminen.

      Nykyisin voi lisääntyä entistä sairaampi ja älyllisesti heikompi, kun luonnon kova karsinta ei enää pidä tasoa yllä. 🌹👀

    • Anonyymi

      Tyttöystävä hajoitti mun 399 euron älylaitteen eli kännykän. Pudotti asvaltille nii. Meni ja juoksi heti kauppaan ostamaan uuden.

      • Anonyymi

        Ystävällisesti tehty!


    • Anonyymi

      Miten niin vaivaa? En todellakaan odota kenenkään ajattelevan puolestani.

      Maalaisjärkeä eli nykyisin arkijärkeä ja tolkkua tarvitaan aina ja sitä pitää käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe