https://reilukauppa.fi/
Suomalaisia voi huoletta pakottaa taloudellisen rangaistuksen uhalla alipalkattuun, tai palkattomaan työhön. Suomalaisia työttömiä voi aivan huoletta kierrättää sosiaalipummiyritysten verorahalypsylehminä ja heillä voi surutta teettää työllistämisyhdistysten asiakastöitä ilmaiseksi. Sosiaalipummifirma varastaa asiakkaalta perityn korvauksen itselleen. Työn tehnyt "työtön" ei saa mitään tekemästään työstä. Ei maailman parantajia paljon eettiset kysymykset kiinnosta tässä, kun kyse on suomalaisista työttömistä työntekijöistä.
Kuka on tästä suomalaisten työttömien kohtelusta ja alipalkatuissa riitotyösuhteissa kitkuttavien riistosta moraalisesti huolissaan? Kuka pitää huolta siitä että suomalaisia työttömiä, ja suomalaisia työntekijöitä kohdellaan moraalisesti oikein suomalaisilla työpaikoilla, ja että suomalainen hyötyy itse tekemästään työstä, ja voi pärjätä Suomen olosuhteissa oman työnsä palkalla?
Suomalaisilla voi huoletta teettää töitä aivan kohtuuttomissa työskentelyolosuhteissa. Suomalaisia on lupa riistää ja hyväksikäyttää. Ei pajo etiikat ja reilun kaupan periaatteet kiinnosta.
Missä on suomalaisten fairtrade?
Missä on suomalaisten oikeus Reilun Kaupan periaatteisiin?
Anonyymi
1
228
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on kohtalaisen hyvä työlainsäädäntö. Mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301906
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601073Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361034
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet89876Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816