kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
Tee jotai
kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
20
3386
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä mitään kuole, kun olen tässä<3
- Anonyymi
Tai muutenkaan :)
- Anonyymi
voi voi sentään kerro paikkakunta
- Anonyymi
helsinki espoo tiedät missä asun kyyläät mua pelleiletkö vai ootko oikeasti kiinnostunut
- Anonyymi
Muistatko mitä sanoit viimeisessä viestissä minkä lähetit mulle? Ja mitä vastasin siihen ? Oletit varmaan että juoksen taas sun perässäsi?! Väärin oletettu! Pelaa niitä pelejäsi ilman mua !
- Anonyymi
jooopa joo
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Taidan tietää ne omat haluni paremmin kuin sinä.. En ole niinkään varma siitä mitä aloituksessa väität..
- Anonyymi
missä asut.
- Anonyymi
missä asut
- Anonyymi
kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kotona
Kotona meistä kaikki kaiketi asuu.
- Anonyymi
kohta ulkomailla
- Anonyymi
kotonahan me asutaan,maailma on suuri,
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun. Paljon.
- Anonyymi
Pyykin pesun jälkei ajattelin ottaa päiväunet eikö siinnä ol iha tarpeeksi tekemistä tähän hetkeen
- Anonyymi
niinhän meistä jokainen aikanansa lähtee täältä yksin.
- Anonyymi
Liirumlaarum...tämäkin viesti voisi olla ihan kenelle vaan, kun ei osata laittaa paikkakuntaa eikä mitään tuntomerkkejä itsestä tai henkilöstä, jolle viesti on tarkoitettu. Kroooh!
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792039- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001057
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820