kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
Tee jotai
kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
20
3411
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä mitään kuole, kun olen tässä<3
- Anonyymi
Tai muutenkaan :)
- Anonyymi
voi voi sentään kerro paikkakunta
- Anonyymi
helsinki espoo tiedät missä asun kyyläät mua pelleiletkö vai ootko oikeasti kiinnostunut
- Anonyymi
Muistatko mitä sanoit viimeisessä viestissä minkä lähetit mulle? Ja mitä vastasin siihen ? Oletit varmaan että juoksen taas sun perässäsi?! Väärin oletettu! Pelaa niitä pelejäsi ilman mua !
- Anonyymi
jooopa joo
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Taidan tietää ne omat haluni paremmin kuin sinä.. En ole niinkään varma siitä mitä aloituksessa väität..
- Anonyymi
missä asut.
- Anonyymi
missä asut
- Anonyymi
kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kotona
Kotona meistä kaikki kaiketi asuu.
- Anonyymi
kohta ulkomailla
- Anonyymi
kotonahan me asutaan,maailma on suuri,
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun. Paljon.
- Anonyymi
Pyykin pesun jälkei ajattelin ottaa päiväunet eikö siinnä ol iha tarpeeksi tekemistä tähän hetkeen
- Anonyymi
niinhän meistä jokainen aikanansa lähtee täältä yksin.
- Anonyymi
Liirumlaarum...tämäkin viesti voisi olla ihan kenelle vaan, kun ei osata laittaa paikkakuntaa eikä mitään tuntomerkkejä itsestä tai henkilöstä, jolle viesti on tarkoitettu. Kroooh!
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275