kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
Tee jotai
kumpa tajuisit paljon haluun sua ja sä mua. kuolen ilman sua.
20
3447
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä mitään kuole, kun olen tässä<3
- Anonyymi
Tai muutenkaan :)
- Anonyymi
voi voi sentään kerro paikkakunta
- Anonyymi
helsinki espoo tiedät missä asun kyyläät mua pelleiletkö vai ootko oikeasti kiinnostunut
- Anonyymi
Muistatko mitä sanoit viimeisessä viestissä minkä lähetit mulle? Ja mitä vastasin siihen ? Oletit varmaan että juoksen taas sun perässäsi?! Väärin oletettu! Pelaa niitä pelejäsi ilman mua !
- Anonyymi
jooopa joo
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Taidan tietää ne omat haluni paremmin kuin sinä.. En ole niinkään varma siitä mitä aloituksessa väität..
- Anonyymi
missä asut.
- Anonyymi
missä asut
- Anonyymi
kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kotona
Kotona meistä kaikki kaiketi asuu.
- Anonyymi
kohta ulkomailla
- Anonyymi
kotonahan me asutaan,maailma on suuri,
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun. Paljon.
- Anonyymi
Pyykin pesun jälkei ajattelin ottaa päiväunet eikö siinnä ol iha tarpeeksi tekemistä tähän hetkeen
- Anonyymi
niinhän meistä jokainen aikanansa lähtee täältä yksin.
- Anonyymi
Liirumlaarum...tämäkin viesti voisi olla ihan kenelle vaan, kun ei osata laittaa paikkakuntaa eikä mitään tuntomerkkejä itsestä tai henkilöstä, jolle viesti on tarkoitettu. Kroooh!
- Anonyymi
Kyllä mä sua haluun.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370