Hyvä hammaslääkäri Itä-Helsingissä

Sellainen olisi hakusessa. Löytyykö suosituksia? Yhdellä yksityisellä sanottiin, että lapsella on toistakymmentä paikattavaa reikää, vaikkei niitä sittemmin ollutkaan yhtään eli tämä yksityinen olisi rahanriistossaan paikannut lapsen terveet hampaat. Oma jäi eläkkeelle, ja kunnalliselle ei pääse, niin haku on päällä.

11

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noita harvemmin saattuu Suomessa. Siitä tulee tehdä ilmoitus sinne sun tänne.

    • Anonyymi

      Unohda Itä-Helsinki tässä asiassasi, vaikka se muuten onkin paras paikka asua (omasta mielestäni).

      • Anonyymi

        Paljonhan noita on hyviä. Tosin useimmilla on kokemusta ensin vain niistä muutamista huonoista ja sitten siitä yhdestä hyvästä jolla jatketaan kunnes jää eläkkeelle. Lähempänä keskustaa hämeentiellä on yksi hyvä hammaslääkäri Ada Tikka. Tarkemmat tiedot osoitteessa www piste eurohammas piste fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonhan noita on hyviä. Tosin useimmilla on kokemusta ensin vain niistä muutamista huonoista ja sitten siitä yhdestä hyvästä jolla jatketaan kunnes jää eläkkeelle. Lähempänä keskustaa hämeentiellä on yksi hyvä hammaslääkäri Ada Tikka. Tarkemmat tiedot osoitteessa www piste eurohammas piste fi

        Onko jo yli seitenkybänen kuten nimestä voisi päätellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo yli seitenkybänen kuten nimestä voisi päätellä?

        Mistä nimestä voi päätellä jotain jonkun henkilön ikää?
        Siis nimimerkistä "Anonyymi", siitäkö voi päätellä jotain vai mistä ihmeen nimestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonhan noita on hyviä. Tosin useimmilla on kokemusta ensin vain niistä muutamista huonoista ja sitten siitä yhdestä hyvästä jolla jatketaan kunnes jää eläkkeelle. Lähempänä keskustaa hämeentiellä on yksi hyvä hammaslääkäri Ada Tikka. Tarkemmat tiedot osoitteessa www piste eurohammas piste fi

        Se mua ihmetyttää tuossa lääkäriasemassa, ettei siellä ole luetteloa hammaslääkäreistä, jotka siellä työskentelevät. Erikoista. Ensimmäisen kerran törmään tällaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo yli seitenkybänen kuten nimestä voisi päätellä?

        Kyllä Ada on pikemminkin alle 10 vuotta kuin yli 70 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Ada on pikemminkin alle 10 vuotta kuin yli 70 vuotta.

        Näin on. Minä olen yli 70, ikäluokastani ei Adoja löydy, mutta kouluikäisten keskuudessa niitä voi olla yhdessä ja samassa luokassa useita.

        Katsokaa vaikka kirkollisia ilmoituksia. Kastetuista tytöistä joka toinen on Ada Emilia, kuolleista naisista kukaan ei ole Ada. Minäkin tunnen monta alle 20 v. Adaa.

        No joo, mentiin vähän sivupolulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Minä olen yli 70, ikäluokastani ei Adoja löydy, mutta kouluikäisten keskuudessa niitä voi olla yhdessä ja samassa luokassa useita.

        Katsokaa vaikka kirkollisia ilmoituksia. Kastetuista tytöistä joka toinen on Ada Emilia, kuolleista naisista kukaan ei ole Ada. Minäkin tunnen monta alle 20 v. Adaa.

        No joo, mentiin vähän sivupolulle.

        Ada on pikemminkin yli 100v jo. Siksi niitä ei kuolleissakaan näy. En siis tarkoita tätä kyseistä hammaslääkäriä, hänestä en tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ada on pikemminkin yli 100v jo. Siksi niitä ei kuolleissakaan näy. En siis tarkoita tätä kyseistä hammaslääkäriä, hänestä en tiedä mitään.

        Ada taitaa olla suomenruotsalaoinen nimi.


    • Anonyymi

      Piikki kerrallaan pois. Sellainen hammashuolto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe