No mitäs ikisinkuille kuuluu?

Anonyymi

Kesä on jo pitkällä ja juhannus lähestyy. Tarttis varmaan lähtee festareille etsimään panoseuraa naisista. Onneksi juhannus festareille ei ole kun viitisen kilsaa kotoani nii voin tuoda naisen sieltä tänne kotiini ettei tarvii teltassa panna.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta jos on jo niin vanha ettei tarvi lapsia

• Anonyymi

Saako festareille mennä selvinpäin vai ajatteleeko naiset siitä kaikkea negatiivista kun mies tulee iskemään selvinpäin?

• Anonyymi

Rasismista ja jihadismista voi selvitä.

• Anonyymi

Voiko itseään kutsua ikisinkuksi, jos on on ollut parissa parisuhteessa ja toinen on kestänyt jopa yli kymmenen vuotta? Mikä on ikisinkun virallinen oikea määritelmä? ei lainkaan parisuhdetta koskaan?

• Anonyymi

Onko käynyt kuinka hyvä flaksi aiemmin? Onhan tossa kyl monta hyvää puolta. Hyvä seura on sitten bonusta.

• Anonyymi

Vihaan festareita.

Olin yksillä festareillä nuorena ja luulin kuolevani nälkään ja joka paikassa oli ällöttävää sotkua.

Sitten vanhempana kävin hippifestareilla ja siellä oli maahan kaivettu suuri monttu johon kaikki kävivät tekemässä tarpeensa ja ihmiset kulkivat alasti ja riitelivät aamuyöllä kun kannabikset oli loppu.

Ihan mahtavaa👍

• Anonyymi

Nuorena käytiin festareilla. Ei siellä ole 40 v naisia joten ei sinne kannata mennä.

• Juhannuksena kannattaa olla töissä, niin palkkapäivänä naurattaa. Eikä tule pää kipeäksi. Välttyy myös sukupuolitaudeilta.

• Anonyymi

35-45-vuotiaat viikoksi telttamajoituksella liejun, oksennuksen, ulostusten ja eritteiden keskelle möyrimään, pilaamaan kuulo, juomaan ja naimaan pumppunsa/elimistönsä.

• Anonyymi

Festareilla haisee kusi ja paska. Vessoja ei siivoja ollenkaan 3 päivään ja miehet etenkin kusee vessojen lattioille. Mielummin vietän juhannusta täällä mökillä puhtaassa kodissa jossa on puhdas vessa. Aion olla mökillä elokuun loppuun asti. Kotona käyn välillä katsomassa postin ja muuten olen mökillä. Saatin just eilen porealtaan katto valmiiksi ja terassi. Nyt vaan möllöttelen ja saunon joka päivä ja vieraita käy kyllä ja tyttöystävä tulee huomenna kahdeksi viikoksi koska alkoi lomaa sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe